![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2601 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Juist, het is een gijzeling. Maar, nogmaals, aan de israelische kant van de grens, dat zeg jij... er zijn voldoende bronnen die dit tegenspreken
|
|
|
#2602 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
2. Ge wijkt weer compleet af van de nochtans simpele vraag die ik u gesteld heb: gelieve te bewijzen dat het een fabel is dat Israël alles van nul af aan opgebouwd heeft. Dat kunt ge niet, en dus draait ge rond de pot met flauwekul die niet terzake doet. Zwak, zeer zwak. Als ge geen discussie kunt aangaan bij gebrek aan argumenten, is het toch verstandiger om u afzijdiger te houden...
|
|
|
|
|
#2603 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
dit is niet hetzelfde als " de joden zijn terecht al meermaals vervolgd en verbannen geweest en hoe zou dat komen?" dus stop met uw gezaag en leer nederlands leren. en dat als historicus, laat me niet lachen, weet wat u bent een *knip* Niet schelden a.u.b. Bovendien beschuldigt u iemand van een wettelijk strafbare misdaad. Kazze Laatst gewijzigd door Kazze : 28 juli 2006 om 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#2604 | ||
|
|
Citaat:
2. Ik kan volgens uw voortreffelijke logica ook stellen dat gij echt wel heel goede vriendjes wilt worden met de moslims. Zelfde logica...
|
|
|
|
|
#2605 | |
|
|
Citaat:
het feit dat de joden al meermaals werden vervolgd en verbannen zegt veel over hun arrogantie houding als het zogezegde volk van god en hun eeuwige claim op eigendom van het heilige land op basis van een sprookjesverhaal Laatst gewijzigd door Kazze : 28 juli 2006 om 11:17. |
|
|
|
|
|
|
#2606 | ||
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 28 juli 2006 om 11:16. |
||
|
|
|
|
|
#2607 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2608 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En trouwens, u beweert dat het verhaal van de Palestijnen en Arabieren een sprookjesverhaal is. Heeft u daar bewijzen voor? Want mij lijkt het verhaal van de Joden evengoed een sprookjesverhaal. Een land opeisen op basis van een eeuwenoude religieuze overlevering lijkt me niet echt legitiem.
|
|
|
|
#2609 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
ah maar ja volgens die logica ben ik anti-belg, anti-vlaming,anti-mijn moeder, anti-werkgever enz... iedereen heeft wel al ooit ergens kritiek op gehad maar in het geval van joden ben je dus direct anti semiet zeer belachelijk maar ja |
|
|
|
|
|
|
#2610 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Jij bent het archetype van de mens die de holocaust nog altijd als een excuus ziet van de acties die de joden momenteel in het Midden Oosten ondernemen.
|
|
|
|
#2611 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2612 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#2613 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
en is die arrogantie de schuld van hun meermaalse vervolgingen en verbanningen??? ik denk dat die arrogantie de reden is waarom ze zoveel al zijn vervolgd en verbannen. en hun huidig beleid bevestigt enkel deze arrogantie |
|
|
|
|
|
|
#2614 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 28 juli 2006 om 11:25. |
|||
|
|
|
|
|
#2615 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2616 | |
|
|
In elk geval interessanter dan uw inhoudvolle antwoorden. Ge hebt in elk geval nog niet op mijn vraag geantwoord: graag een bewijs dat het een fabel is dat Israël alles van nul af aan opgebouwd heeft.
|
|
|
|
|
#2617 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Point taken
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 28 juli 2006 om 11:39. |
||
|
|
|
|
|
#2618 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Dit is geen fabel, dit is terecht. Maar wel enkel voor de Joden, de Palestijnen in de ingenomen gebieden werden van diverse rechten uitgesloten. Van een apartheidsregime gesproken....
|
|
|
#2619 | ||
|
|
Citaat:
2. Ik ben niet echt van het gelijk van Hezbollah overtuigd. Dan is het nogal logisch dat ik niet in hun voordeel steun, maar het wel op prijs kan stellen wanneer ze op hun nummer worden gezet. Uiteraard is elk onschuldig slachtoffer te betreuren, maar helaas vallen er altijd onschuldige slachtoffers in een oorlog of conflict. Dat maakt van mij nog niet iemand die slijmt, hooguit toon ik meer sympathie voor de ene partij dan voor de andere. 3. Gij toont anders ook een iets grotere voorkeur voor moslims, wat uw goed recht is. Maakt dat van u een slijmbal? Ik heb dat in elk geval nooit geïnsuinueerd.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 28 juli 2006 om 11:37. |
||
|
|
|
|
|
#2620 | |
|
|
De joden begonnen met de opbouw van het land voor de staat Israël zelfs maar opgericht was. Toen was er bepaald geen "Palestijns probleem" (sorry voor de uitdrukking). Integendeel, zelfs toen waren er al conflicten van de kant van de Arabische inwoners (1929 en 1936).
|
|
|