![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zitten in "Politiek: binnenland". Ik dacht dat de BUB enkel de "Communautaire discussies" onveilig maakte.
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik had toch minstens verwacht dat hij zou zeggen :
"Het Vlaemsch nationalisme is op sterven na dood......" |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Ons vorstenhuis is niet voor niks het duurste per capita van heel Europa. Het kost bijna het dubbele van dat van Nederland en Zweden en is vier keer duurder dan het vorstenhuis van Groot-Brittannië. Nergens ter wereld, behalve in België, worden nog dotaties gegeven voor andere leden van de koninklijk familie, met uitzondering van de gepensioneerde koning of koningin of van de vermoedelijke troonopvolger. Ja beste mensen, we zijn kwistig tot in de zevende rang, de rang in opvolging van prins Laurent.
Volgens cijfers uit de Financieel Economische Tijd is de koninklijke familie, met een persoonlijk vermogen van 91 miljard frank, de rijkste van ons land. Ik geloof er dan ook geen bal van dat prins Woef geldproblemen heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Dat hij maar eens te rade gaat bij zijn tante,die krijgt meer dan 1 millioen euro,en die is maar alleen daar zal toch wel een paar euro afkunnen zeker.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() Laatst gewijzigd door joske : 28 juli 2006 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() hiij moet wachten tot 2007, eerst zijn nieuwjaarbrief opzeggen aan zijn tante
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Partijlid
|
![]() hier se een interviewke uit de Pmagazine met een privé leraar van de Lorre en de taaie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Partijlid
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Dat komt ervan als je mensen in een gouden kooi opsluit en ze nooit dwingt tot prestaties (buiten het bedavontuur, want daar zijn ze wel bedreven in).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AAAAAARRRRGHHH! Zegt mijn computer wanneer ik dit blad openmaak. Tekort aan geheugen, vrees ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() Elisabeth, die is toch nog maar vijf jaar ofzo? Men hoopt dus dat die binnen een jaar of 15-20 capabel gaat zijn om den Albert te vervangen? Met Filip als vader zou ik daar niet al te sterk op hopen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() Boudewijn was 18 toen hij koning werd, dus als elisabethje (nu 4) binnen 14 jaar koningin zou moeten worden is dat perfect mogelijk. Je mag je amuzeren met alle mogelijke zeer jonge regerende vorsten eens op te zoeken (de Dalaï Lama bvb), om na te gaan of het "done" is. Een grondwetswijziging en een verkiezing van de eerste minister van de federale regering organizeren ipv de huidige informateurs en formateursrondes lijkt me ook niet onoverkomelijk.
Het beste zou vanzelfsprekend wat politieke moed zijn en de republiek instellen, we wilden dat al in 1830, maar toen mocht het niet van de "grote mogendheden" - wat houdt ons nu tegen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Is het eerlijk dat een doorsnee persoon op rust moet rondkomen met een plus min 560 euro de maand terwijl de zognaamde konigin op rust dit kan doen met een gekregen 40 000 000 oude bfr. Terwijl eerst vernoemde hier dan nog heeft moeten voor werken en tweede vernoemde er geen slag voor heeft gedaan. Is het eerlijk dat de familie in brussel een geschat vermogen bezit van om en bij de 91 miljard oude bfr. en jaarlijks nog een bijna half miljard aan donatie's ontvangt. Is het dan eerlijk dat de zogenaamde bewindslieden met de salon sos V/D broecke op kop komen verklaren dat wij als gewone burger nog een aantal jaren langer moeten werken om de sociale zekerheid in stand te houden. Is het eerlijk dat vies bertje in een kranten intervieuw reageert met het gezegde, mensen die niet langer willen werken zitten in de zakken van hun kinderen en kleinkinderen enz...Hoop echt dat de bevolking de ogen opent en beginnen te denken voor zichtzelf inplaats van dit over te laten aan die hypocriete bende die zetelt in brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Het eerste wat mij opvalt aan bovenstaand artikel is dat deze persoon duidelijk te kennen heeft dat de problemen bij de prinsen bij het entourage moet gezocht worden en dan evnetjes laten verteld dat hij deel uitmaakt van het entourage.
Dat Laurent geen geld of te weinig geld heeft is natuurlijk een spijtig zaak voor hem en een fait d'hivers voor ons. Uit cijfers blijkt dat heel wat bedrijven failliet gaan door slecht management. We kennen daarnaast de fameuse Picanol-barema. De bedrijfjes waarvan 1/3 besteed wordt aan managerslonen etc... Dat het bij een prins gebeurt is mogelijk, maar geen paniek de wereld zal niet vergaan. Vlaanderen blijft de allerrijkste regio van het land en de regering die de armoede moet aanpakken blijft even oncompetent
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mocht de wereld eerlijk in elkaar zitten hé dan waren er geen armen. Geen eten is sterven. De wet van de sterkste das eerlijk. De roden zijn de grootste oplichters is dat eerlijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |