![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bekijk deze poll eens op de site van TVL (TVLimburg) n.a.v. 21 juli: http://www.tvl.be/userpoll/weekly_po...PagePosition=1 ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Carl Huybrechts stijgt in mijn aanzien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het gevoel van de meesten. Je kan spreken van de verrassing van de maand.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straf ! Vraagje Zeno. Waarom is een inwoner van Geleen of Stein geen Vlaming en een inwoner van Maasmechelen of Dilsen dat wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu, die artificiële grens heeft de samenwerking tussen beide Limburgen niet kunnen tegenhouden. Op universitair niveau bevoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() allé, dat filmpke werkt niet meer
waar kan ik het terugvinden op internet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er moet meer samenwerking komen, op alle gebied, we kunnen er enkel van baten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() applausje voor Huybrechts, hij heeft het volledig bij het rechte eind. Het Belgisch koningshuis is een geïmporteerde familie zonder band met Vlaanderen en is er niet voor de Vlamingen. Het Nederlandse koningshuis is er voor alle Nederlanders, is er al sinds jaar en dag en is niet op de troon geplaatst om de slaagkansen van het project België te vergroten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() on-topic: Waarom zou ik me iets aantrekken van de mening van een of andere voetbalcommentator, met een sp.a-verleden, over Belgie, Vlaanderen, het koningshuis,... Ik zal er mijn mening echt niet om veranderen hoor.
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie zegt hier iets van mening veranderen? Het gaat hem er hier om dat televisiegezichten openlijker Vlaamsnationalist kunnen zijn. De uitsprakken van Carl zouden hem 10 jaar geleden heel wat problemen hebben bezorgd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit toont echter wél aan dat het Vlaamse onafhankelijkheidsstreven meer en meer gedragen wordt door een steeds groter wordend deel van de bevolking. Vroeger was federalisme een vies woord en werd men verketterd als met het over de Vlaamse onafhankelijkheid had. Vandaag is het een aanvaarde mening, die door een zeer groot deel van de bevolking gedragen wordt. Carl Huybrechts toont hier voor de mensen dat het Vlaams Nationalisme geen monopolie is van extreem rechts, maar een aanvaardbare oplossing voor het probleem België. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Staatssecretaris
|
![]() Een Europa der volkeren lijkt me wel iets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Staatssecretaris
|
![]() Het tadoe van een Vlaamse onafhankelijkheid brokkelt dag na dag verder af. Vroeger mochten mediafiguren België zeker niet in vraag stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En geen Vlaams artificieel gedrocht dat gewoon Belgie 2 wordt op de lange termijn.... Laatst gewijzigd door Tavek : 29 juli 2006 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |