Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2006, 14:41   #161
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
LOL! En sindsien is het christendom overal toch o zo vredelievend hé!!!

Waarom is het oude testament dan nog niet naar de prullenmand verdwenen?
Zij die het voorbeeld van Jezus Christus echt volgen zijn inderdaad vredelievend zij die dat niet doen zijn geen chrsitenen. Zij die het voorbeeld van Mohammed daarentegen volgen zijn voor Oorlog en onderwerping (slavernij) en zijn goede moslims.

Een goed christen is dus een goed mens, een goed moslim daarentegen is een slecht mens.
Oud 31 juli 2006, 14:45   #162
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Van sommige moslims, smiley. Doe eens moeite en leer eens echt moslims kennen. Reis eens een beetje naar verschillende landen waar moslims wonen. En ontdek dat er tussen moslims evenveel variatie bestaat als er tussen mensen van verschillende godsdiensten/religies bestaat.

Jij verwart islam met islamisme, maar het is je vergeven hoor.
Ik ken een aantal moslims. Maar er is er geen enkele die de aanslagen van de voorbije jaren veroordeeld, integendeel.

bvb. enkele reacties die ik kreeg...

-WTC: 'goed, 't zijn die rotte Amerikanen maar. Alleen jammer dat er zo weinig Joden zijn gesneuveld'
-Spanje: 'Dat zal ze leren, ze moesten de VS maar niet steunen in Irak'
-London: 'Idem Spanje'
-En ivm Israël hoef ik er geen tekening bij te maken eh.
-Rusland: 'De Tsjetjenen hebben recht op hun eigen staat'

Er zijn idd verschillen tussen de moslims da's een feit...Maar ivm met het steunen van terrorisme denken ze toch veelal hetzelfde.
Nu moet ik er bij vertellen dat ik enkel moslimmannen ken.....Ik hoop dat de vrouwen meer genuanceerd denken, maar dat weet ik dus niet.
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 14:47   #163
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik ken moslims. Ik heb reeds jaren op verschillende Engelstalige moslimfora gesprekken (van moslims van over de hele wereld dus) zitten volgen. En daarnaast ook nog de koran en andere islamitische boekskes die men online kan lezen. Jij moet mij 'gelovigen' dus heus niet leren kennen ! Daarbij ik strijd tegen de islam, de kern van die rotideologie die het overal voor het zeggen tracht te krijgen, en niet tegen mensen.
Zoals ik al dacht dus. Je kent geen enkele moslim persoonlijk. En hebt nog nooit gereisd naar landen waar veel moslims leven. Je baseert je enkel op internetfora en haatsites. En ook al strijd je zogezegd niet tegen mensen, het resultaat is dat je gematigde moslims in de armen van de fundamentalisten drijft. Indien je wel bereid zou zijn het onderscheid tussen islam en islamisme te maken, zou je veel verder komen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 14:51   #164
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik al dacht dus. Je kent geen enkele moslim persoonlijk. En hebt nog nooit gereisd naar landen waar veel moslims leven. Je baseert je enkel op internetfora en haatsites. En ook al strijd je zogezegd niet tegen mensen, het resultaat is dat je gematigde moslims in de armen van de fundamentalisten drijft. Indien je wel bereid zou zijn het onderscheid tussen islam en islamisme te maken, zou je veel verder komen.
Niet alle mosllims zijn terroristen maar wel bijna alle terroristen zijn moslim!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 14:53   #165
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Ik ken een aantal moslims. Maar er is er geen enkele die de aanslagen van de voorbije jaren veroordeeld, integendeel.

bvb. enkele reacties die ik kreeg...

-WTC: 'goed, 't zijn die rotte Amerikanen maar. Alleen jammer dat er zo weinig Joden zijn gesneuveld'
-Spanje: 'Dat zal ze leren, ze moesten de VS maar niet steunen in Irak'
-London: 'Idem Spanje'
-En ivm Israël hoef ik er geen tekening bij te maken eh.
-Rusland: 'De Tsjetjenen hebben recht op hun eigen staat'

Er zijn idd verschillen tussen de moslims da's een feit...Maar ivm met het steunen van terrorisme denken ze toch veelal hetzelfde.
Nu moet ik er bij vertellen dat ik enkel moslimmannen ken.....Ik hoop dat de vrouwen meer genuanceerd denken, maar dat weet ik dus niet.
Dit bewijst gewoon hoe weinig je er kent (en dat heeft niets met mannen of vrouwen te maken). De meerderheid van de moslims veroordeeld wel degelijk terrorisme. Probleem is dat moslims die terrorisme veroordelen niet opvallen, die staan dat niet te roepen. Zoals altijd zijn het de fundamentalisten die meer in the picture staan. De meeste slachtoffers van moslimterrorisme zijn trouwens moslims.
Oud 31 juli 2006, 14:56   #166
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit bewijst gewoon hoe weinig je er kent
We gaan toch geen opbod doen over het aantal moslims dat we kennen??? Zielig, je herhaalt dat nu al een half uur!
Oud 31 juli 2006, 14:58   #167
smiley

Standaard

Citaat:
Jawel mijn buren zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vriendelijke mensen, en ook zij beweren moslim te zijn. Ik ken die mensen persoonlijk maar dat doet NIKS af aan islam en wat er hier (integratieproblemen) en wereldwijd aan het gebeuren is. Het is de islam die de integratrie in ons kafir land belet, sterker nog, het doel van de islam is het ooit overal voor het zeggen te krijgen.

Het is ook niet toevallig dat jij door sommigen reeds als hoer bent uitgescholden en als je dat nog niet meegemaakt hebt zal je dat met de toenemende islamitische 'verrijking' vroeg of laat wel tegenkomen. Jij praat reeds net zoals je islamitische vrienden die beweren immers dat elke kritiek en elke antiislamitische site die jritiek uiten op de haatzaaiende koran haatsites zijn. Dus diegenen die eriop wijze ndat de koran en andere islamitische boekskes haatzaaiende bioekskes zijn zijn haatzaaiers. De omgekeerde wereld dus. Laat ik je eens kennis maken met een lieve meid die sinds een paar dagen lid is van zulk een antiislamitische 'haatsite'. Het arme wicht blijft beweren dat zij moslima is terwijl ze zelf al meerdere malen voor hoer werd uitgescholden door haar geloofsgenoten omdat ze geen hoofddoek draagt of een rok of omdat ze met (onreine) kafirs te vriend is. Ook hoort ze zeggen dat ons land ooit eens van hen zal zijn.

Ook blijft ze zichzelf als moslima zien al zegt ze zelf dat ze de koran niet volgt met de woorden 'ik ben zo niet, ik kan geen lieve niet-moslims haten' enz. En daarvoor vraagt ze dan vergiffenis aan Allah. Ga hier eens een kijkje nemen. Leer de islam ECHT kennen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...=4259&start=15

Laatst gewijzigd door smiley : 31 juli 2006 om 15:10.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:02   #168
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Niet alle mosllims zijn terroristen maar wel bijna alle terroristen zijn moslim!
Toch makkelijk hé, zo'n op niets gebaseerde slogans. Terrorisme bestaat al veel langer dan de islam. Terrorisme vind je gewoon bij alle uitersten.
Oud 31 juli 2006, 15:02   #169
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Die linksen zijn toch grappig. Ze zeggen altijd: ik ken enkele goede, brave marokkanen, dus alle marokkanen zijn goed en braaf en o zo lief!

Wat zeggen wij? Die marokkanen die zich niet willen aanpassen moeten het dan maar afbollen. Wat maken de linksen ervan? Alle marokkanen moeten het van het Vlaams Belang afbollen!

Het toppunt van veralgemening!!! Niet rechts maar links!
Oud 31 juli 2006, 15:03   #170
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Edina, meiske, ivm dat bezoeken van moslimlanden...

Ik heb in Marroko en Turkije gezeten, ik ken zelfs een Palestijn persoonlijk. Ze zijn vriendelijk tegen je zolang ze iets van je nodig hebben.

Blijf niet voor hun winkel staan want je beland zeker en vast binnen en je gaat er niet buiten zonder één of andere koopwaar die ze je na veel aandringen aangesmeerd hebben. Achter je rug echter, of als je niet ingaat op hun aanzoeken, ben je een ongelovige hond. Je bent naiëf als je denkt dat je als atheïst voor een moslim evenveel waard bent.

Achteraf bekeken, prachtige landen, met fantastische uitzichten en een ongelooflijke natuur, maar op het vlak van de mensen die er wonen: Marroko: een apenland en hoewel Turkije in het westen iets beter is, sluimert een terugkeer naar het pre-Ataturk tijdperk.
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:04   #171
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch makkelijk hé, zo'n op niets gebaseerde slogans. Terrorisme bestaat al veel langer dan de islam. Terrorisme vind je gewoon bij alle uitersten.
We leven in 2006... Het gaat over het heden! Trouwens kan je niet lezen? Er staat 'bijna alle terroristen'. Die andere zijn linkse 'vrijheidstrijders'!
Oud 31 juli 2006, 15:05   #172
smiley

Standaard

Citaat:
Terrorisme bestaat sinds de opkomst van de islam. De islam is niks anders dan oorlog voeren om anderen aan de islam te onderwerpen en die onderworpenen dan tot slaaf te maken in hun eigen land. Dat is het enige wat islam onder vrede verstaat. De stichter van de islam Mohammed was een terrorist !

Laatst gewijzigd door smiley : 31 juli 2006 om 15:06.
Oud 31 juli 2006, 15:05   #173
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dit bewijst gewoon hoe weinig je er kent (en dat heeft niets met mannen of vrouwen te maken). De meerderheid van de moslims veroordeeld wel degelijk terrorisme. Probleem is dat moslims die terrorisme veroordelen niet opvallen, die staan dat niet te roepen. Zoals altijd zijn het de fundamentalisten die meer in the picture staan. De meeste slachtoffers van moslimterrorisme zijn trouwens moslims.
Nu je erom vraagt.....Ik ken er een tiental. Allemaal toffe kerels, alleen verschillen zij(alle 10) en ik grondig van mening wat het terrorisme en de onderdrukking van vrouwen betreft.
Dit gezegd zijnde begin ik eigenlijk te twijfelen of jij er wel genoeg kent om te kunnen spreken over de 'meerderheid vd moslims...'

En als het dan toch de meerderheid is.....waarom vallen ze dan niet op? En waarom beginnen ze dan es niet te roepen hoe schandalig ze deze aanslagen wel vinden. Toch niet omdat ze schrik hebben van uw zogezegde minderheid eh?
Oud 31 juli 2006, 15:08   #174
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als het dan toch holle slogan zijn,....Antwoord dan eens op mijn post die die je (bewust) links liet liggen...

2de poging..

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door zorlac
Wel raar dan dat in quasi alle conflicten in de wereld Islamieten betrokken partij zijn eh. Zowel met Christen, Joden, Boeddhisten,....enz.

Als je met 1 persoon ambras hebt, kan het mss aan de andere liggen. Maar als je met iedereen ambras hebt, ligt het wsl aan jezelf.

Het wordt dringend tijd dat de moslims eens in de spiegel kijken...denk je
niet?
Oud 31 juli 2006, 15:11   #175
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel mijn buren zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vriendelijke mensen, en ook zij beweren moslim te zijn. Ik ken die mensen persoonlijk maar dat doet NIKS af aan islam en wat er hier (integratieproblemen en wereldwijd) aan het gebeuren is. Het is de islam die de integratrie in ons kafir land belet, sterker nog, het doel van de islam is het ooit overal voor het zeggen te krijgen.

Het is ook niet toevallig dat jij door sommigen reeds als hoer bent uitgescholden en als je dat nog niet meegemaakt hebt zal je dat met de toenemende islamitische 'verrijking' vroeg of laat wel tegenkomen. Jij praat reeds net zoals je islamitische vrienden die beweren immers dat elke kritiek en elke antiislamitische site die jritiek uiten op de haatzaaiende koran haatsites zijn. Dus diegenen die eriop wijze ndat de koran en andere islamitische boekskes haatzaaiende bioekskes zijn zijn haatzaaiers. De omgekeerde wereld dus. Laat ik je eens kennis maken met een lieve meid die sinds een paar dagen lid is van zulk een antiislamitische 'haatsite'. Het arme wicht blijft beweren dat zij moslima is terwijl ze zelf al meerdere malen voor hoer werd uitgescholden door haar geloofsgenoten omdat ze geen hoofddoek draagt of een rok of omdat ze met (onreine) kafirs te vriend is. Ook hoort ze zeggen dat ons land ooit eens van hen zal zijn.

Ook blijft ze zichzelf als moslima zien al zegt ze zelf dat ze de koran niet volgt met de woorden 'ik ben zo niet, ik kan geen lieve niet-moslims haten' enz. En daarvoor vraagt ze dan vergiffenis aan Allah. Ga hier eens een kijkje nemen. Leer de islam ECHT kennen.

http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...=4259&start=15
Die link zegt alles hé. Ik geloof niet zomaar wat ik lees op fora. En zeker niet op zo'n fora. Ik ben opgegroeid en woon nog steeds in een migrantenbuurt in Antwerpen. En nee, ik ben nog nooit uitgescholden voor hoer. Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat dat nooit zou gebeuren. Alleen niet zo vaak als sommigen willen doen geloven. Jij mag van mij gerust zeggen dat de koran een haatboekje is. Net zoals de bijbel dat is en net zoals thora dat is. Daar gaat het niet over. Het gaat erover hoe je dat interpreteert en er mee om gaat. En nee, dat is niet voor alle moslims hetzelfde. Net zo min als dat voor alle christenen, of voor alle joden zo is. Maar ook bij christenen en joden heb je fundi's hoor, die even goed neerkijken op anders- of niet-gelovigen. Je gaat de sympathie van gematigde moslims echt niet winnen door te zeggen dat islam slecht is. Maar daar is het jou waarschijnlijk niet om te doen natuurlijk.
Oud 31 juli 2006, 15:18   #176
smiley

Standaard

Citaat:
Die link zegt alles hé. Ik geloof niet zomaar wat ik lees op fora. En zeker niet op zo'n fora. Ik ben opgegroeid en woon nog steeds in een migrantenbuurt in Antwerpen. En nee, ik ben nog nooit uitgescholden voor hoer. Waarmee ik niet gezegd wil hebben dat dat nooit zou gebeuren. Alleen niet zo vaak als sommigen willen doen geloven. Jij mag van mij gerust zeggen dat de koran een haatboekje is. Net zoals de bijbel dat is en net zoals thora dat is. Daar gaat het niet over. Het gaat erover hoe je dat interpreteert en er mee om gaat. En nee, dat is niet voor alle moslims hetzelfde. Net zo min als dat voor alle christenen, of voor alle joden zo is. Maar ook bij christenen en joden heb je fundi's hoor, die even goed neerkijken op anders- of niet-gelovigen. Je gaat de sympathie van gematigde moslims echt niet winnen door te zeggen dat islam slecht is. Maar daar is het jou waarschijnlijk niet om te doen natuurlijk.
Oh dus je wil zeggen dat Hayat niet echt bestaat. Dat dat meisje niet echt is want het is maar op een forum. Ik ben dus ook niet echt en jij ook niet. Jij bezoekt veel liever pro islamitische sites (waar men zoals op elke islamitische site volop censuur toepast) zoals kifkif waar men de islam met leugens en halve waarheden (nu ook op kifkif) zit te promoten ondertussen de ogen maar sluiten voor de werkelijkheid en het Vlaams Belang als oorzaak van de problemen aanwijzen.

De islam is SLECHT. Het is alleen zaak dat diegenen die van zichzelf blijven beweren dat ze moslim zijn dit te laten inzien door de waarheid over de islam te schrijven tegen de islampromotors in want anders stevenen we regelrecht af op oorlog in onze straten.

Laatst gewijzigd door smiley : 31 juli 2006 om 15:20.
Oud 31 juli 2006, 15:20   #177
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat u nog nooit buiten uw deur geweest bent. U zit werjkelijk te lullen dat het een lieve lust is.
Ofwel bent u gewoon de boel een beetje aan het opstoken.
En dat denk ik persoonlijk. Na 12 jaar in de arabische landen te hebben GEWERKT, met de mensen, en een marokaanse schoondochter. moet ik U zeggen dat U ofwel provoceert, ofwel nog nooit buiten uw deur heeft geweet.
En U hoeft zelf hoeft zlfs niet te antwoorden want uw geraas raakt kant nog wal. verder een prettige dag.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2006, 15:29   #178
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Als het dan toch holle slogan zijn,....Antwoord dan eens op mijn post die die je (bewust) links liet liggen...

2de poging..
Hoe komt het toch dat bij bijna alle conflicten in de wereld de VS betrokken is? Hoe komt het toch dat Israël in conflict is met al zijn buurlanden? Hoe komt het toch dat nota bene het stengste moslimland ter wereld zo'n goede relaties heeft met de VS?

Alsof er niet tientallen conflicten zijn waar geen moslims bij betrokken zijn of waarbij beide partijen moslims zijn. Alsof alle conflicten waarbij moslims betrokken zijn met religie te maken hebben. Alsof alle conflicten waarbij moslims betrokken zijn, veroorzaakt werden door de moslimpartij.
Oud 31 juli 2006, 15:32   #179
Zwarte Spion
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe komt het toch dat bij bijna alle conflicten in de wereld de VS betrokken is? Hoe komt het toch dat Israël in conflict is met al zijn buurlanden? Hoe komt het toch dat nota bene het stengste moslimland ter wereld zo'n goede relaties heeft met de VS?

Alsof er niet tientallen conflicten zijn waar geen moslims bij betrokken zijn of waarbij beide partijen moslims zijn. Alsof alle conflicten waarbij moslims betrokken zijn met religie te maken hebben. Alsof alle conflicten waarbij moslims betrokken zijn, veroorzaakt werden door de moslimpartij.
Ja, dus? We mogen de moslims niet linken met terrorisme?
Oud 31 juli 2006, 15:34   #180
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh dus je wil zeggen dat Hayat niet echt bestaat. Dat dat meisje niet echt is want het is maar op een forum. Ik ben dus ook niet echt en jij ook niet. Jij bezoekt veel liever pro islamitische sites (waar men zoals op elke islamitische site volop censuur toepast) zoals kifkif waar men de islam met leugens en halve waarheden (nu ook op kifkif) zit te promoten ondertussen de ogen maar sluiten voor de werkelijkheid en het Vlaams Belang als oorzaak van de problemen aanwijzen.

De islam is SLECHT. Het is alleen zaak dat diegenen die van zichzelf blijven beweren dat ze moslim zijn dit te laten inzien door de waarheid over de islam te schrijven tegen de islampromotors in want anders stevenen we regelrecht af op oorlog in onze straten.
Dit is het enige forum dat ik op regelmatige basis bezoek en waar ik actief op ben. Ik haal mijn kennis liever uit de echte wereld. Al eens gehoord van trollen?

Veel succes met je strijd tegen de islam. Je zal er geen enkele gematigde moslim mee overtuigen, integendeel. Je jaagt ze massaal in de armen van de fundamentalisten. Al eens gehoord van een self-fulfilling prophecy?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be