![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#1542 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
![]() Ik moet zeggen dat ik totaal niet weet wat er nu aan het pentagon zou gebeurd zijn. Een 757 lijkt mij onwaarschijnlijk, maar aangezien er zoveel wordt achtergehouden blijft het gokken. Dit is een A3 Skywarrior. ![]() |
|
|
|
|
|
#1543 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 1 augustus 2006 om 22:08. |
|
|
|
|
|
#1544 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#1545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 1 augustus 2006 om 22:18. |
|
|
|
|
|
#1546 | |
|
|
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 1 augustus 2006 om 22:39. |
|
|
|
|
|
#1547 | |
|
|
Citaat:
Evaluatie van THE PENTAGON BUILDING PERFORMANCE REPORT, een Boeing 757-200 zei U? Evaluatie getuigen Pentagon Hiervan heb ik onmiddellijk een link want zelf gestart ... laat ons weten wat je er na het lezen van denkt
|
|
|
#1548 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
http://www.vaed.uscourts.gov/notablecases/moussaoui/exhibits/ Zal eens kijken naar die andere draadjes en zien of ik nog een bijdrage heb. Dat "Pentagon building performance report" vind ik nog gemakkelijker om onderuit te halen dan bijvoorbeeld het NIST rapport. Laatst gewijzigd door MURRAY : 1 augustus 2006 om 23:19. |
|
|
|
|
|
#1549 | |
|
|
Citaat:
't Was gewoon omwille van uw begeleidend bericht waaruit ik (waarschijnlijk verkeerdelijk) interpreteerde dat het Pentagon redelijk onontgonnen terrein was voor U. Het "Pentagon building performance report" is inderdaad een makkie, 't is ook een stuk korter en in een vloeiendere taal geschreven.
|
|
|
#1550 |
|
Lokaal Raadslid
|
Ik heb alle rapporten gelezen behalve het NIST rapport. Ik moet zeggen dat ik daarvoor de tijd ontbreek.
![]() |
|
|
|
|
#1551 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Pffft... Hoezo "Er is iets vreemd aan dat commissie rapport?" |
|
|
|
|
|
#1552 |
|
|
De nieuwste film van Oliver Stone over 9/11 getiteld "WTC", is het verhaal van de brandweermannen in de torens. Stone zelf zei dat hij zich niet wil uitspreken over de vele vragen rond 9/11 en gewoon een verhaal wil maken over de heroiek van de brandweermannen, en geen politieke film.
Het is een veelgebruikt argument tegen Stone dat hij met deze film de officiel versie van de feiten nog verder in de strot van de Amerikan wil of moet duwen. Stone zegt zelf dat hij de regeringsversie niet wil bekrachtigen. In een stuk uit de film zien we de brandweermannen door WTC gaan, en explosies horen, wat zou kunnen een hint zijn naar explosieven. De mannen reageren erop en weten niet echt wat het is. Op een bepaalde moment zegt een van de mannen zelfs als reactie op de explosies "what the [hell]???" In het echt hebben brandweermannen natuurlijk ook explosies gehoord, dat is on the record. Klink op onderstaande lik voor het artikel + clip: http://www.prisonplanet.com/articles...radecenter.htm
Laatst gewijzigd door exodus : 2 augustus 2006 om 12:02. |
|
|
|
|
#1553 |
|
Banneling
|
Pipo's
Ne Vliegtuig volgetankt tegen die toren Toren beweegt en trilt Ergens normaal dat er kortsluitingen onstaan en daarmee explosies Niet te ver zoeken. |
|
|
|
|
#1554 |
|
|
ER is een verschil tussen diepbrommende explosies die een hele toren laten trillen en registreerbaar zijn in seismische opnames, dan explosies van kortsluitingen hoor. Jouw uitleg volstaat zeker niet.
|
|
|
#1555 | |
|
Banneling
|
Citaat:
BTW : 'diepbrommende explosies'. |
|
|
|
|
|
#1556 | |
|
Banneling
|
een gebouw da juist geramd is blijft trillen (TRILLEN)
Citaat:
Tis zo simpel te verklaren. X-files zijn ni echt hoor das FICTIE |
|
|
|
|
|
#1557 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1558 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik zal het u zeggen : op een seismisch profiel kan je onmogelijk een onderscheid maken tussen explosies door explosieven of explosies door een brand die gestart werd door een kortsluiting. Geloof het of niet, maar ik zeg u dat het zo is. |
|
|
|
|
|
#1559 |
|
Banneling
|
WTC-torens zijn gebaseert op metalen skelets
Als dat met enorme kracht in beweging word geschoten begint dat de trillen. De motoren en de rest van de installaties begeven het gewoon (explosies) En een metalen skelet dat trilt brengt geluid over. Electriciteit kabels knakken door, waterleidingen,airco's enz.. Een Wolkenkrabber mag je absoluut niet vergelijken met een huis. Dit zijn Hi-tech gebouwen vol met Tech,Elec,Water,enz.. -Installaties |
|
|
|
|
#1560 |
|
Lokaal Raadslid
|
Pipo, een vliegtuig is voor zo'n constructie gewoon een aaike. Tijdens een doodgewone najaarsstorm is de stress op die constructie vele malen groter.
|
|
|