![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is wel een feit dat er alleen maar structurele veranderingen kunnen komen via de marxistische beweging, Oxfam kan en zal dat niet volbrengen. Mensen buiten de marxistische beweging kunnen wel een positieve ingesteldheid hebben, maar verrichten in wezen niets.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 5 augustus 2006 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt waar jij aan voorbij gaat, is dat Coca-Cola drinken en naar Clear Channel-activiteiten gaan, ACTIEVE ONDERSTEUNING is VAN DE MULTINATIONALS. Een boycot van een bedrijf als Esso zal het bedrijf misschien niet overkop doen gaan, maar op z'n minst heb ik er mijn steun niet aan gegeven. Jij gaat op straat op en op het forum de goeie sos uithangen, maar intussen geef jij wel uw financiële aan bedrijven als Clear Channel. Citaat:
![]() Ik hoor ze bij het VBO weer al krijsend rondlopen: "Hemel! Jonas houdt weer een meeting met de andere drie trotskisten van België!! Ons kapitalistisch rijk is ten einde!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Ik ben bereid om alle dieselleveranciers te boycotten, behalve Texaco. de enige waar ik ga dankzij mijn personeelskorting
Laatst gewijzigd door Proletariër : 5 augustus 2006 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, de lijnen waarop ik rij zijn aangedreven met elektriciteit. Elektriciteit geproduceerd door Electrabel. Eleectrabel die deel is van de Franse multinational SueZ-GdF. Damn!! ![]() ![]() ![]() Nu ben ik blijkbaar al even kleinburgerlijk als de dorsnee trotskist! ![]() Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 augustus 2006 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus leer de lijsten van Israelische brol uit het hoofd en boycotten die boel: http://www.boycotisrael.info
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 5 augustus 2006 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit al een peiling gedaan naar de ideologische opvattingen van de Oxfam vrijwilligers? Ik heb minstens weet van twee Oxfam medewerkers die grote Castro-aanhangers zijn en wel al eens plegen te spreken in termen van nationalisering en arbeiderscoöperaties en zo.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, Stevaert is als men het leest ook een grote fan van Castro. ![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 5 augustus 2006 om 19:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
2. Ik denk dat het maar logisch is dat de multinationals zich moeten houden aan de regels, maar net zoals met die nieuwe generatie filantropen gebeurt er systemisch gezien 0.0. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De eeraten waarbij bespaard wordt in geval van een boycot is bij hen.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op jullie site staat volgende definitie van arbeider: "Onder 'arbeider' verstaan wij iets anders dan hoe die term gebruikt wordt in het nieuws of op school. We bedoelen er iedereen mee die zijn of haar arbeid moet verkopen voor een loon om te overleven. Met andere woorden, iedereen die in loondienst werkt: leerkrachten, bedienden, dokwerkers,… Eigenlijk werkt volgens de Nationale Bank zo’n 85% van de bevolking in loondienst." Volgens lsp's eigenste Nikei bestaat de andere groep uit "de aandeelhouders en de renteniers; zij die de fabrieken en bedrijven bezitten en van wie de winst bestaat uit de onbetaalde arbeid die de arbeiders leveren." Wauw, niet alleen zijn er in Israel enkele miljoen renteniers. Al die onzin die wij al die jaren hoorden over de zionisten, daar klopt blijkbaar niets van, kappers, bedienden, dokwerkers, leerkrachten, het overgroote deel is Palestijn. Zelf in het israelische leger is het overgrote deel Palestijn, wie had dat gedacht! Wat soort mensen is dan aangesloten bij jullie 'Israelische zusterorganisatie? Mag ik er dus op wijzen dat het overgrote deel van de arbeiders in Israel Israeli zijn, niet vergeten dat dit een door en door racistische staat is en dat zionisten nooit van z'n leven Palestijnen zouden toelaten om te gaan werken op de landerijen. Een kleine groep werkt inderdaad in de landbouwsector, maar zeker niet iedereen. Ware de Israelische landbouw de belangrijkste plaats van tewerkstelling voor Palestijnen, dan zouden de Palestijnse organisaties niet oproepen om het te bojcotten of wat had je gedacht. Voor de fun toch nog eentje, moest er hoofdzakelijk gewerkt worden met Palestijnse landarbeiders, dan zou je toch mogen verwachten dat die gasten geen zes uur met staan te draaien aan een of andere grenspost. En wat gebeurt er al de grenzen gesloten worden, krijgen de tomaten dan geen water? Ja, want elke kapitalist verliest graag geld omwille van racistische overwegingen, toch?
http://kameraadharko.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door Harko : 7 augustus 2006 om 00:17. |
|
![]() |
![]() |