![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het enige wat ze hoeven te doen is eindelijk de waarheid beginnen te schrijven en de islam met haar volgelingen op radio, tv, boeken, kranten, internet enz. met die waarheid confronteren. Moslims trachten elkaar van sites weg te houden door die als 'haatsites' te brandmerken. Hun informatie krijgen ze aldus alleen maar vanuit 1 onbetrouwbare bron. Die van de islampromotors (en nu ook met ons belastingeld gesubsidieerde en op gebruikelijke islamitische wijze gecensureerde (waarheid verdoezelende) sites zoals kifkif).
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 5 augustus 2006 om 21:00. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zullen we eens een vergelijking maken tussen het aantal McDonaldsen, hollywoodfilms in onze cinemas, cocacola in de cafés en anglo-amerikaanse muziek op de radio's en de moslimtegenpolen daarvan? Zullen we eens de impact van een Amerikaanse CEO op onze economie vergelijken met die van een imam? Laten we dan nog eens over imperialisme spreken.
|
|
|
|
|
#106 | |
|
|
Citaat:
Ik denk niet dat schoolresultaten noemenswaardig worden beïnvloed door gangbare voedseltypen, mijn familie lust alles en schuwt geen marokkaanse of turkse merken (integendeel). Of slangenbezweerdersmuziek echt veel slechter is dan de westerse hitparade kan ik moeilijk beoordelen maar gelukkig draaien mijn (klein)kinderen zoiets niet. Wat is een CEO?
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 5 augustus 2006 om 23:35. Reden: typo |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Praetorian : 5 augustus 2006 om 23:39. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik had het trouwens niet over "leerachterstand". Ik geloof niet dat moslims dom zijn, of dat ze dommer zijn dan Westerlingen. Alleen mogen ze niet echt nadenken van hun geloof. Dat is iets anders. Maar daar had ik het helemaal niet over. Ik had het over een "taalachterstand". Het is zielig om te zien hoe gij uzelf zit uit te lachen. Het is zielig om te zien hoe gij ons land en onze cultuur weglacht tot onbetekenend. Ik had het dus duidelijk over een "taalachterstand". Met andere woorden: Ze weigeren vaak onze taal behoorlijk te leren spreken. Als ge daarmee lacht, d�*n pas zijt ge 'n imperialist. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
1. Behoefte aan probleem. 2. Kiezen voor een oplossing. 3. Uitvoering. 4. In gebruikname. 5. Beoordeling. Is dus vrij creatief. Men bedenkt een oplossing voor een probleem en beoordeelt. Het probleem is dat moslims zich horen te "onderwerpen" aan het woord van Allah. Het woord van Allah in vraag stellen hoort niet. Daarbij komt nog dat de multicul-godsdienstwaanzinnigen de moslims een zelfbeklag en zelfmedelijden aanpraten. Hebben ze nogmaals geen reden om creatief en onbevangen over hun problemen en mogelijke oplossingen na te denken. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
2. De moslims hebben trouwens een alternatief. Ben de naam nu even vergeten. Het was Mekka-cola of zoiets. Maar ik kan het mij niet goed meer herinneren. |
|
|
|
|
|
|
#111 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat: