![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Artiesten mogen optredens geven voor verdraagzaamheid. Was er een probleem, neen. TOT het vb z'n mond weer moest opendoen, en direct hebben duidelijk gemaakt... "TEGEN onverdraagzaamheid?, oei das tegen ons". En daarna zichzelf afvragen waarom mensen hen eigelijk als onverdraagzamen bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Denk maar aan het stemgedrag van jouw partij bij europese resoluties over gelijkaardige onderwerpen. Jouw partij voelt zich wel degelijk geviseerd als er een universele waarde als "verdraagzaamheid" gepromoot wordt. Dit is geen toeval, dit is een konsekwente (maar af te keuren) strategie. Zeker geen toeval en ZEKER NIET DE SCHULD VAN DE ANDEREN. Een duidelijker schuldbekentenis kan niet. Laatst gewijzigd door spherelike : 8 augustus 2006 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
dream on... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een duidelijker voorbeeld van onverdraagzaamheid en haatgevoelens bij de linkse kerk is niet denkbaar. Jeruzalem, de enige en onverdeelde hoofdstad van het Joods volk. Multicultureel? Neen! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Duym : 8 augustus 2006 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat andere rechtse partijen in het europees parlement WEL voor stemden, was je ontgaan zeker. Het is wel degelijk eigen aan het VB, en niet aan rechts, zoals je ons probeert wijs te maken. Zelfs de meest domme VB-er moet bij dergelijke redenering toch enige bedenkingen hebben ? Of zit de indoctrinatie nog dieper dan ik al dacht ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
zeg me eens waarom ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder algemeen : Eens je anderen begint te beschuldigen, en de oorzaak van je eigen wil, bij anderen legt, dan ben je fout bezig, dan heb je blijkbaar problemen met je eigen keuze, en wil je de verantwoordelijkheid voor je keuze bij anderen leggen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedachten, opvattingen, keuzes, daden. Niemand, en geen enkele omstandigheid kan je dwingen het diepst van je gedachten te veranderen, je kan je hoogstens gedeinsd houden in woord en daad, om reacties te vermijden. De oorzaak van je zijn bij anderen leggen getuigd zeker niet van verantwoordelijkheid, noch van volwassenheid, noch van het aanvaarden van het eigen zijn. Dus iemand die onverdraagzaam wordt omdat anderen hem of zijn clubje viseren, lijkt mij de grootste nonsens die je zowat kan vertellen om je eigen gedrag goed te praten. Je reageert namelijk met het gedrag dat je anderen net verwijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat zegt dat dus over de traditionele partijen ? ... maar ja, die mogen dat in het kader van het politiek correcte denken zeker. Sta mij toe te zeggen dat dat even facistisch is, als facisme zelf. Pas op van mij mag de Walter gaan kreunen waar hij wilt, maar in zijn geval zou ik toch ook nee zeggen tegen het idioote initiatief van die barman figuur. De mensen hebben een geheugen, en als ze hem daar wat horen afgeven op het blok, zouden er wel eens een hoop kiezers in Lier kunnen zeggen, we maken een ander bolleke zwart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||||
|
![]() Citaat:
Dat men reageert met het gedrag dat men anderen verwijt probeer ik al jaren aan de tegenstanders van het VB uit te leggen... probeer jij het eens ... misschien lukt het jou wel..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
Ook Madonna en Michael Jackson komen niet naar het verdraagzaamheidsconcert. Je voelt zo aan warom niet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Komt Status Quo niet ?? Want die zijn in oktober ook ergens in het land...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Onzin : 8 augustus 2006 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Omdat ze sucken? Komaan, Helmut Lotti is out there, maar De Kreuners is echt wel een paar bruggen te ver, er moet nog altijd volk op afkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het VB voert een kruistocht tegen een concert VOOR verdraagzaamheid...
Lijkt mij vrij duidelijk, maar als je mij wilt bevrijden van mijn naïviteit mag je dat altijd doen, maar wel met argumenten als het niet teveel gevraagd is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Hmm... Kiezen tussen de Kreuners of Laura Lynn... Niet echt een moeilijke keuze, Laura mag thuisblijven
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helmut Lotti? Hij is blijkbaar in ruzie met zijn broer, Kurt Lotigiers. Die laatste treedt op het VB-feest op. Helmut Lotti heeft zijn broer gevraagd om "zijn plannen te veranderen" maar Kurt weigert. Helmut treedt wel op tijdens de 0110 concert.
|
![]() |
![]() |