![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3841 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist, vermits democratie eigenlijk niet meer of niet minder dan de wet van de sterkste is kan je maar beter voor een partij stemmen die het algemeen belang nastreeft en niet enkel het eigen belang want dan ben je tenminste zeker dat je toch nog voor een deeltje participeert in de welvaart......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3842 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3843 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is pijnlijk voor de laatste naïeve volksnationalist op dit forum om te zien hoe het VB blijft vastklampen aan hun eigen interne agenda, de diabolisering van de islam, om een staatszionistische imperialisme te blijven legitimeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3844 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 8 augustus 2006 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3845 | |
|
![]() Citaat:
"Goede wijn behoeft geen krans". Noem eens 1 moslim-land waarin jij zelf zou durven/willen/kunnen (over)leven? Sowjetunie, ook zoiets lekkers. Het was gewoon 1 grote bajes met inderdaad behoorlijke voedselverstrekking, medische voorzieningen en (om)scholingsfaciliteiten. Dodelijk bewaakte omheining. Inderdaad bestaan er tamelijk veel mensen die uitsluitend in zulke omgeving kunnen functioneren, ik meen dat dat een "syndroom" heet. Dieren in gevangenschap leven gemiddeld veel langer dan in het wild (als je toch een argument zinvol zou willen hanteren).
![]() |
![]() |
#3846 | |
|
![]() Citaat:
1. De koran wordt gelijkgesteld aan een determinerend handboek voor elke moslim. 2. Er wordt een welbepaalde versie van de koran ontwikkeld die toevallig aansluit bij de politieke agenda 3. Onderdrukking wordt voorgesteld om het "koran-volkje" "democratie" bij te brengen. Uit veldwerk in de archieven blijkt dat de post-stalinistische sovjetunie 40 tot 60% minder gevangenen had dan een westerse staat. De vergelijking tussen het huidig gevangenisaantal in de VS en de opgesloten vijanden onder Stalin komen +- overeen. Dat wordt bevestigd door oa. R. Bahro, notoir anti-sovjet intellectueel, eveneens bij diverse Ruslandkenners aan UCLA, Birmingham, etc... Dus gelieve dan ook jouw propaganda hard te maken met wat er objectief te rapen valt in diverse bronnen. Laatst gewijzigd door Praetorian : 8 augustus 2006 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3847 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3848 |
|
![]() Vraag het eens aan een moslim in een achtergestelde buurt hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3849 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3850 |
|
![]() Geen idee, het is alleszins niet mijn voorkeur gezien de economische werking van een Golfstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3851 | ||
|
![]() Citaat:
ad 2: nee, er bestaat maar 1 koran ad 3: dat is nieuw voor mij; vertel eens? Citaat:
Ík propaganda maken en "hard" nog wel? Hoe vakblind ben je, denk je heus dat iedereen op deze wereld gaat zitten mijmeren over failliete en inferieure systemen?
![]() |
![]() |
#3852 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch een rondje Koran en stoute Islam en communisten.......
Lang hebben jullie het niet uitgehouden. ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 8 augustus 2006 om 22:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3853 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
durven? ja willen? eventueel wel kunnen? ongetwijfeld libanon. durven? nu niet meer, tiens. willen? idem kunnen? idem tot een paar maand geleden was het bij libanon allemaal 'ja' geweest marokko. durven? ja willen? minder dan jordanië, maar toch kunnen? ongetwijfeld oei, het moest er maar 1 zijn en ik geef er 3. stom van me...
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini Laatst gewijzigd door Samsa : 8 augustus 2006 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3854 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2. er bestaan meer dan genoeg stromingen en interpretaties van de koran. het is toch niet omdat er maar 1 bijbel is (of toch enorm op elkaar gelijkende versies) dat er ook maar 1 soort christenen bestaat, namelijk degenen die zich houden aan wat hier staat: http://www.evilbible.com/ ik kan me ook niet echt voorstellen dat alle christenen geloven dat - israel op dit moment 'gods buitenlands beleid' aan het uitvoeren is - het einde van de wereld nabij is en dat we daar nog content mee moeten zijn ook. - ... nochtans: http://www.commondreams.org/views06/0801-28.htm en die lul heeft dan nog een luisterend oor bij de al even geschifte rechts-evangelische republikein die heden ten dage president is van het machtigste land ter wereld, nota bene de kerel met z'n vinger aan de 'uit'-knop van deze hele aardkloot!!! 3. al eens gehoord van irak?
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3855 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3856 |
|
![]() Leven in een moslimland .... erg veel dappere mensen hier (was ik nooit).
"Verschillende stromingen / moslims": Noem er een 1 die tegen "sharia" is en/of met koran hoofdstuk 9 niet zou instemmen. Begin maar vast te oefenen voor je (her)intrede in zulke maatschappij, dhimmi-status of herziening van je besnijdenis. Blijft toch mijn puzzle, zoals indertijd (50-70-er jaren) toen over het communisme zo hoog werd opgegeven: waarom proberen zo veel lieden van ginds uit alle macht hier bij ons binnen te kruipen? Laat die bijbel er even buiten, want behalve dat ik het christendom evenmin moet, totaal off topic. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 8 augustus 2006 om 23:00. Reden: aanvulling |
![]() |
![]() |
![]() |
#3857 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3858 |
Banneling
|
![]() Overal in de wereld wordt fel geblogd over de oorlog. In België kondigt de blog "Pourunlibanlaïque" alle manifestaties tegen het geweld in Zuid-Libanon aan.
http://ontheface.blogware.com/blog http://www.truthlaidbear.com/mideastcrisis.php http://lebop.blogspot.com http://www.littlegreenfootballs.blogspot.com http://www.ynetnews.com http://www.bloggingbeirut.com http://www.pour-un-liban-laique.blogspot.com Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 9 augustus 2006 om 01:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3859 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb India beroepshalve minstens 20 maal bezocht (tussen de mensen)... Een onvoorstelbaar arm land (dat er wel zal komen)... Geweldige armoede, melaatsen, zieken, krothutjes en -woningen... Natuurlijk, vooral als toerist, een ongelooflijk boeiend en idd mooi land... Wil ik er als de doorsnee Indiër wonen? Als het effen kan, niet... Zelfs niet tussen de superrijken (en daar is rijk nog iets anders dan hier... Arm oook). Maar wel liever daar dan in de door U opgenoemde landen... ![]() Maar U vindt dus dat enkel Israël schuld heeft aan de huidige 'problemen' en U vindt U wss erg neutraal? ![]() Wat er in Libanon met de burgerbevoking gebeurt, is natuurlijk hartverscheurend en moet dringend gestopt worden... Maar zo simpel zal het allemaal niet zijn... Nog niet opgevallen hoe lauw de reacties van de meeste landen zijn (bvb in vergelijking met Irak)? Zou het toch niet kunnen zijn dat Israël ietsje petietsje gelijk heeft... Ik weet het natuurlijk niet... Ik kom zelden uit mijn hol... Maar U, samen met de plakploeg Morkhoven en die andere die maar niet uit zijn doolhof geraakt, weet het... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3860 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
Nu zijn we reeds aan 1.000.000 Libaneze vluchtelingen, na de Palestijnse vluchtelingen. En nog doen de wereldleiders niets, integendeel ze heulen mee met de 'Serviërs'. Dan denk ik, ja er moet hier heel wat anders achter zitten. Israël is hun brouwsel en ze kunnen moeilijk hun eigen brouwsel vergiftigd vinden zonder dat ze zich bij de anderen moeten excuseren en de schade herstellen. Israël is hun voorpost in het Midden-Oosten die ze ten alle prijze willen behouden en liefst nog heel wat uitbreiden. Het zij duidelijk dat ik Israël het bestaansrecht gun nu het er toch al is. Als ik het triestig vind dat Libanezen en Palestijnen moeten vluchten zou ik het ook triestig vinden dat onschuldige Israëli's moeten vluchten. Voor mij moet niemand vluchten.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 augustus 2006 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |