![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 10 augustus 2006 om 20:43. |
||
|
|
|
|
|
#102 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Ik denk er gelukkig anders over.
|
|
|
|
#103 |
|
Minister
|
maar is gewoon een kwestie van intrepetatie in dit land. En natuurlijk in het voordeel van de 'minderheden'
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 10 augustus 2006 om 20:42. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Helemaal niet... dat is gewoon een wezenlijk verschil. Bij een anonieme klacht is de klager simpelweg onbekend. Bij iedereen. Vergelijk het met het identificeren van een dader. Dat gebeurt ook soms op een manier dat de dader niet kan zien wie hem identificeert. Maar dat is daarom geen anonieme identificatie hé!
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#106 |
|
|
Nee hoor, haat zaaien kan ook gebeuren tegen meerderheden en daar moet even goed tegen opgetreden worden. Het gaat er bij haat zaaien gewoon om dat je een hele bevolkingsgroep systematisch slechte kenmerken toedicht, die groep afdoet als minderwaardig,...
|
|
|
|
|
|
#107 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Telt dat ook voor de haat die gezaaid wordt tegen een groep van een miljoen Vlamingen?
|
|
|
#109 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zaai ik haat als ik in een vakbondsbetoging opstap? Zaai ik haat als ik optreed op een concert tegen onverdraagzaamheid?
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uw posts belemmeren mijn recht op het genieten van dit forum. Wil je er dus mee ophouden ?
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Minister-President
|
Zaai ik haat wanneer ik zeg dat ik haat-zaaiers haat?
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Minister
|
Citaat:
Soms sta ik er nog versteld van hoe ver daar het begrip 'vrije mening' reikt. Op 3 seconden bv. de hele Mexicaanse gemeenschap in de VS uitmaken voor 'lowlife immigrants' kan daar blijkbaar allemaal zonder problemen met een miljoenenpubliek.
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 10 augustus 2006 om 20:57. |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zaai ik haat als ik optreedt op een concert vóór onverdraagzaamheid, dat is de vraag.
|
|
|
|
#117 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
OK, you're right, daar heb ik over gelezen.
Het blijft semantisch geneuzel, en je weet het, maar ik ga er niet over doorbomen. Tenzij je daar zin in zou hebben, natuurlijk
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ben je simpel geboren of is het een eigenschap die je jezelf hebt aangeleerd na verloop van de jaren ?
Je draait, wikt en weegt je vragen en antwoorden altijd wel goed af éh? In de hoop dat ze niet tegen jou kunnen gebruikt worden. Tot zover de neutraliteit. |
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
8) |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
|
Nee hoor, ik weet echt niet over welke haat het gaat. Maar ik had natuurlijk wel door dat je het over VB-kiezers had. En kom nu niet af met die mestkevers van De Gucht, want dat ging niet over de kiezers.
|
|
|
|