![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat betreft spijbelen->ongeschoold zijn->geen werk vinden->afhangen vh sociale vangnet->evt.criminaliteit....vormen zij(moslim jongens) procentueel gezien ook een té groot probleem. Een volledige gemeenschap stigmatiseren is zeker fout! Maar die stigmatisatie komt ergens vandaan hé. Citaat:
![]() En wat die franstalige VB'stemmers in BXL betreft. Zij doen dit niet omwille van de VB'prpaganda eh.....eerder uit persoonlijke ervaringen. Dat vele VB'stemmers geen moslim in hun vriendenkring hebben zou wel kunnen kloppen. Citaat:
![]() Wat ik daar vaststel is dat er in verhouding vele malen meer mannen over't straat lopen dan vrouwen.....ik vind dat een slecht teken eerlijk gezegd. En de moslimvrouwen die je daar dan ziet zijn bijna allemaal voorzien van hoofdoek + bijbehorende verhullende klederdracht(ook bij +30° ![]() Dat zijn tekenen van dat opkomende conservatief islamisme imo. Want normaal gezien verwacht je dat er na 40jaar islam in België een trend zou zijn in de goede richting....maar nu gebeurt het omgekeerde, dat kan je niet ontkennen. En wanneer de (vooral mannelijke) aanhangers van dat soort islamisme de bovenhand krijgen in bep. buurten gaat dit ten koste van de vrijheid van de vrouwen aldaar....Ook in een land als België. Waar normaal gezien vrouwen meer en meer rechten zouden moeten genieten, wordt hen dit stilaan weer ontnomen. En wat me vooral stoort in deze is dat zulks een vrouwen op niemand -uit de PC'politiek'- kunnen rekenen. Vandaar dat zij hun heil zoeken bij VB(en dat zijn er volgens mij meer dan je denkt). Ik ga ook niet beweren dat ALLE moslimmannen hun vrouwen onder de knoet houden, maar deze groep is zeker niet KLEIN te noemen. Ook een interessante link is deze....(zelfs de marokkaanse regering is zich bewust van de problemen.....wat hen siert btw) http://forum.politics.be/showthread.php?t=52222 Tenslotte begrijp ik eerlijk gezegd niet dat jij als moslima eerder uw energie steekt in het verdedigen van zulks een slechte evolutie, ipv op te komen voor een verregaande emancipatie van moslimvrouwen. Ik kan me ook voorstellen dat jij een persoon zoals Hirsi Ali een trut vind, gewoon omdat zij enkele kritische noten liet vallen over de islam mbt onderdrukking van vrouwen. Je staat aan de verkeerd kant imo. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op den duur komt de ware aard van mensen toch naar boven ! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
op een rijtje: [quote] Citaat:
Citaat:
De moslims? De pakistanezen (De Engelse, De onze?) Of gewoon: DE vreemdelingen. Want deze vorm van seniliteit is niet onschuldig en ongewild. Het is boosaardigheid. Laatst gewijzigd door ericferemans : 11 augustus 2006 om 00:44. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wreed he. Hoe die tijd vindt om zijn 3D schermen multinational te combineren met een Spirit carriere en dan nog eens fulltime hier rondhangen. Diene mens moet geen tijd hebben om te eten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() De situatie in Engeland is helemaal anders dan in België. Men is daar, over het algemeen, inderdaad toleranter tegenover allochtonen en dit heeft zowel een positieve als negatieve zijde. Positief = veel allochtonen schoppen het ver in de maatschappij, Negatief = sommige allochtonen doen het tegenovergestelde. Maar Engeland is altijd wel al een "safe haven" geweest voor terroristen; kwestie van aanslagen op eigen grond te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanwege een supergrootlicht Laatst gewijzigd door Duupje : 11 augustus 2006 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
- Spirit carrière, is dat niet een contradictio in terminis? - 3d schermen MULTINATIONAL... Denk je echt dat alle mensen die een beetje aan techniek doen multinationals oprichten???? - Ik heb heerlijk gegeten in een gezellig restaurantje in Noord-Frankrijk. De "Hurlevent" (waaiwind?). Maar je zeikt maar voort. In feite blijkt alles bij jou uit vooroordelen te bestaan en uit verdachtmakingen of verdraaiïngen. Er is daar een naam voor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=ericferemans;1864307]Je kan je eigen gedachtengang niet volgen, en dan spreek je van seniliteit:
op een rijtje: [quote] Citaat:
Ik kan niets maken van jouw geraas. Wees eens duidelijk. Niet roepen niet gaan "aarghlblarracist grrrrewZE????aaaargh blaaaaaar" Wees eens duidelijk. Je schrijft niet eens in zinnen. Ik kan niets maken van je hutsepot van uitroepen en quotes die je verkeerd doet zodat de quote overloopt in de commentaartekst. Doe het eens goed... concentreer je. Het is laat en misschien is het bier in de man.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 augustus 2006 om 00:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feremans ? 8)
Laatst gewijzigd door Duupje : 11 augustus 2006 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de VS noch de UK nemen actief deel aan die oorlog. De VS zegt zelfs geen geldelijke steun toe aan Israel. Go with reality en niet met wat de straatjochies altijd wordt verteld. Dat zou al een stuk schelen in het conflict.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Omgekeerd hebben terroristen maar 1 doel voor ogen.....onschuldigen doden. Da's wel een verschil dat telt vind ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
DE moslims bestaan niet. Het zou nogal absurd zijn moest men in Bagdad publiceren: - Christen pedofiel, Marc Dutroux ontsnapt. - Katholiek familielid VB schiet moslims dood in Antwerpen - Christen president bombardeert Afganistan en Irak Extremisten, terroristen gaan koppelen aan doodbrave mensen die vredelievende gelovigen zijn heeft geen zin. Tot dusver zijn er in Vlaanderen geen terrostische aanslagen gebeurd. EN zelf als dat gebeurt: dan moet je eens goed kijken naar wie dat precies doet, waarom. Ik hoop voor de duizenden gestrande reizigers dat het weer geen Bush Blair grap is: men heeft al eens heel New York vol bloembakken met zand gezet omdat men zogezegd Wall Street ging aanvallen met bomwagens.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() IEDEREEN, behalve jij ziet in dat de oorlog Israël-Hesbollah een proxy is voor VS-Iran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Prachtige les die we hier kunnen trekken... kunstmatige landen werken niet en als je lang genoeg het deksel op de pot houdt, dan volgt er een explosie. Kunnen we nu gewoon Vlaanderen onafhankelijk maken en denken dat we ontsnappen aan rampen ?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 11 augustus 2006 om 01:03. |
||
![]() |
![]() |