![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen flauw idee of de lijst hierboven klopt (gezien de bron zal het wel kloppen), maar het is totaal irrelevant. Oefening 1: zoek op hoe het 9-koppig bestuur van de Federal Reserve Bank of NY (en van de andere Federal Reserve Banken) wordt samengesteld. Oefening 2: zoek op hoe het 7-koppig bestuur van de Federal Reserve wordt samengesteld. Je zal dan zien hoe simplistisch de conspirationistische visie weer is.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 augustus 2006 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6802 | |||||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Jij maakt de veralgemening naar De Joden en Joods,niet wij! Citaat:
Die ultra-reactionaire bronnen zijn dan wel een heel erg miniem onderdeel van de info die hier gepost wordt.. Ook niet ultra reactionairen twijfelen aan de Darwinistische evolutietheorie hoor S. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Terwijl in het merendeel van de posts helemaal niet aan deze voorwaarden voldaan wordt veralgemeen je er lustig op los... Citaat:
Citaat:
![]() Geef jij nu ook zo makkelijk toe dat je beschuldiging niet correct was als je verwacht van anderen? 'k Heb juist nog een bron gegeven...wat je zegt geldt voor een minderheid van de beweringen,maar jij veralgemeent er met graagte op los,dat wordt in deze post nog maar eens duidelijk gemaakt.Ik vind dat jammer.Misschen kun je eens een bijsturing op dat vlak in je postgedrag in overweging nemen...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 augustus 2006 om 15:42. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom beweringen posten (die "toevallig" altijd in dezelfde richting, naar dezelfde boosdoeners wijzen), als daar niet de minste degelijke bron voor bestaat? Waarom "citaten" zonder born posten, weer over dezelfde boosdoeners? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 augustus 2006 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6804 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() De Rothschilds zijn een van de machtigste,zoniet de machtigste familie op aarde,nogal logisch dat ze aangehaald worden,temeer als je hun verleden een beetje natrekt (wat overigens in het ellenlange artikel in questie gebeurde).
![]() |
#6805 |
Banneling
|
![]() Nu is het wel algemeen geweten dat bepaalde Joden (ik heb het niet over het Joodse volk) over een enorme politieke en financiële macht beschikken in de Verenigde Staten.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 11 augustus 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6806 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoek de mensen in questie op door de jaren heen van de geschiedenis van de Fed en zoek de links met diegenen die wij met de vinger wijzen.Dan zal jij zien hoe goedgelovig jouw visie weer is.
![]() |
![]() |
#6807 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6808 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() La Chunga heeft enkele weken geleden wat gegevens over de Rotschilds op dit forum gepost. Ik bedoel echte gegevens, niet het soort debiliteiten die jij hier post (uiteraard zonder enige degelijke bron). Leef jij maar verder met je waanideeën over stoute Joodse families die de wereld overheersen. ![]() Op dit forum heb je zelfs elke speelkameraden, hoor.
![]() |
![]() |
#6809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6810 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6811 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar, zoals gezegd, is het algemeen geweten dat bepaalde Joden over een enorme macht beschikken in de Verenigde Staten. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 11 augustus 2006 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6812 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6813 | |
|
![]() Citaat:
'Ik ben geen antisemiet en heb niets tegen Joden. Ze zitten zelfs onder mijn beste vrienden maar vind je het ook niet toevallig dat 'bepaalde Joden'...............' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6814 | ||
Minister-President
|
![]() Zegt de slimme die hier al jaren loopt te roepen dat de Federal Reserve geen geprivatiseerde instelling is.
Citaat:
Wat zijn de debiliteiten die ik hier post? (even op wijzen dat een van de straffere beweringen over de Rothschilds -van de bonds in Engeland vlak na de slag van Waterloo- in de rechtbank als waarheid is "veroordeeld") Citaat:
![]() De feiten wijzen de rol van de Rothschilds aan doorheen de laatste paar honderd jaar...bad people die de wereld willen uitzuigen tot het glas leeg is;ongekende bodemdrift. Ik neem aan dat je enkele bedoelt i.p.v. elke?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 11 augustus 2006 om 16:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6815 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er al herhaaldelijk naar gevraagd, maar toevallig kon je geen links geven. En maar blijven insinueren zonder het minste bewijs! ![]() Citaat:
Dat moet ook. Enkel believers denken dat ze zomaar van alles mogen beweren. Bijvoorbeeld "De Rothschilds zijn een van de machtigste,zoniet de machtigste familie op aarde". Heb je overigens al mijn oefeningen over Federal Reserve Bank of NY gemaakt? Citaat:
![]() Ik heb een typefout gemaakt! Al goed dat je aan het verhuizen bent, want gisteren heb ik (in een andere thread) zowaar een dt-fout gepleegd!
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 11 augustus 2006 om 16:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6816 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 11 augustus 2006 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6817 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
![]() |
#6818 |
|
![]() ... en alweer spreekt u zichzelf in één en dezelfde post tegen ...
![]() |
#6819 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
alsof ze allemaal zeggen hoeveel geld ze hebben...
![]() |
![]() |
#6820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij hebt uiteraard veel betere bronnen ... Bon, ik wacht op de links naar waar ik al "jaren loopt te roepen" over de Federal Reserve Bank. Ik wacht ook op de oplossingen voor mijn twee kleine oefeningen over de Federal Reserve Bank of NY.
![]() |