![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou de eerste keer zijn dan een welbepaald regime zijn dicidenten een andere mening toelaat dan deze die het zijn burgers wenst op te dringen. En regime slaven zijn ook al van alle tijden. |
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Minister-President
|
Sekten en goeroe's ook, zoals secessienu&familieconcern.
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#324 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zijn de marxisten Antoon Roosens, en Bernard Daelmans fascisten?
http://www.secessie.nu/?tekst=toonart&nummer=308 Is Erik Suy (voormalig adjunct-secretaris-generaal van de VN) een fascist? http://www.secessie.nu/?tekst=toonart&nummer=310 Ze schrijven nochtans voor secessie........
|
|
|
#326 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat betreft Roosens: die heb ik wel besproken en geloofd gezien omwille van zijn separatisme , maar gepubliceerd? Dat zou een zware misstap van Meervoud zijn.
|
|
|
|
#327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dé gemakkelijkheidsoplossing bij gebrek aan weerwerk: 't zijn allemaal fascisten.
Ik herinner me plots een artikel uit De Standaard, waarin een ideoloog de absolute vrije meningsuiting verdedigt, ook voor ideeën die niet maatschappelijk aanvaard worden, en indruisen tegen de mainstream, of zelfs ronduit kunnen shokeren. Logisch want de vrije uiting voor het algemeen aanvaarde bepleiten is makkelijk zat. Ik citeer even die mening die ik heel wat hoger aansla dan de loze woordenkramerij van Jan Blommaert waar je om onbegrijpelijke redenen zo hoog mee oploopt: Citaat:
Een extreem-rechtse provospammer? 8)
|
|
|
|
|
#328 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mooi stukje, Staaf.
En ik weet ook van welke provospammer het komt. |
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Verdedigt je goeroe ook het vrij spreekrecht van moslimfundamentalisten?
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 12 augustus 2006 om 15:30. |
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dit enkel en alleen omdat hij jouw totalitaire mening niet deelt?
|
|
|
|
#331 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Eigenlijk is het eenvoudig: het is niet omdat een auto een rem en zelfs ABS heeft, dat je voortdurend op de rem moet gaan staan. Maar een veilige auto heeft wel degelijk werkende remmen nodig.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 12 augustus 2006 om 15:37. |
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bedoelt dat Ludo Abicht geen verstandig en evenwichtig mens is omdat hij een separatist is?
Separatisten zijn dus per definitie fascisten, eender of ze zich rechts of links van het politieke spectrum bevinden? Fascisten die met goed werkende remmen moeten en zullen gestopt worden door....Black Cat? Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 augustus 2006 om 15:49. |
|
|
|
|
|
#333 |
|
Minister-President
|
Separatisme ( in deze context, niet als dekolonisatie) vind ik een indicatie van onevenwichtigheid. Dat is juist.
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Abicht heeft het hierboven nochtans NIET over separatisme maar over de vrije meningsuiting. JIJ haalde er het separatisme als excuustruus bij om zijn mening terzake als niet verstandig en onevenwichtig te kunnen wegvegen. Alleen de mening van Black Cat geldt immers als waardevol, hé? Niet deze van Ludo Abicht, en ook nog veel minder die van Jos Verhulst... die er nochtans naadloos bij aansluit....
|
|
|
|
#335 |
|
Minister-President
|
Reden genoeg om dat onevenwichtig te vinden.
|
|
|
#336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is, denk ik, intussen iedereen duidelijk geworden waar het Black Cat in werkelijkheid om te doen is.
Om het in het kort samen te vatten... Superstaaf is een belgicist en tegen secessie. Black Cat is een Belgicist en tegen secessie. Staaf zou echter nooit de democratie opofferen aan de dictatuur om secessie te kunnen voorkomen.... Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 augustus 2006 om 16:16. |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jos Verhulst en Ludo Abicht zullen jou echter nooit proberen te verhinderen 'te vinden' wat jij wil en het nog te zeggen ook...
|
|
|
#338 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Knuppel had het bij het rechte eind: de tekst komt van Ludo Abicht. Je staat waarlijk héél snel klaar om iemand in een hokje te duwen, maar we weten al langer dat zulks er op wijst dat je argumentatief op je tandvlees zit. Citaat:
Zolang moslimfundamentalisten het houden bij in vrijheid geventileerde én aanhoorde meningen, is er geen vuiltje aan de lucht.
|
|
|
|
|
#339 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kleine correctie: ik ben persoonlijk tegen een secessie van Vlaanderen ten opzichte van België, maar ik sta achter het recht op secessie, wanneer er een democratische meerderheid voor bestaat binnen de groep die op secessie aanstuurt.
|
|
|
|
#340 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je speelt me iets te vaak de man i.p.v. de bal.
Je kon nog geen enkele tekst van Jos ontkrachten. Jouw logica volgend, betekent dit dat je het aflegt tegen mensen die je voor extreem-rechts verslijt............. trek je conclusies..................
|
|