Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 augustus 2006, 02:09   #1721
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Staalslierten, of effectief nog gesmolten metaal dat vloeibaar ligt te wezen?
Is een enorm verschil.

Ook, wat is roodgloeiend? Een ledje kan ook roodgloeien, zonder warm te zijn.

Zelfs niet met de vele tonnen thermiet die nodig zouden zijn om de torens gecontroleerd naar beneden te krijgen, is er geen enkele manier op staal op zo'n termijn roodgloeiend te houden, tenzij er constant tonnen brandsof verkachelt zouden worden.
Met die slierten doelde ik op de foto's hieronder hieronder.
Op de andere foto lijkt iets roodgloeiend vanonder het puin te worden gehaald op 27/09/2001.

In onderstaande link die 34 seconden duurt zien we een puinruimer die de situatie beschrijft en hij heeft het over oranjeachtige roodgloeiende stukken die vanonder het puin gehaald worden,precies een oven zegt hij zelfs na al die weken...hij zegt:het is vast 1500 graden...
http://plaguepuppy.net/public_html/video%20archive/red_hot_ground_zero_low_quality.wmv

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 02:10.
Lex Blanca is offline  
Oud 14 augustus 2006, 03:58   #1722
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Deze foto's dus...ze kwamen niet door in mijn vorige post...
Met die slierten doelde ik op de 2 eerste foto's hieronder.
Op de andere foto lijkt iets roodgloeiend vanonder het puin te worden gehaald op 27/09/2001.

In onderstaande link die 34 seconden duurt zien we een puinruimer die de situatie beschrijft en hij heeft het over oranjeachtige roodgloeiende stukken die vanonder het puin gehaald worden,precies een oven zegt hij zelfs na al die weken...hij zegt:het is vast 1500 graden...
http://plaguepuppy.net/public_html/v...ow_quality.wmv
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Molten2Low.JPG‎
Bekeken: 123
Grootte:  109,0 KB
ID: 11770  

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  MoltenCloseup1.JPG‎
Bekeken: 131
Grootte:  115,3 KB
ID: 11771  

Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 14 augustus 2006 om 03:59.
Lex Blanca is offline  
Oud 14 augustus 2006, 06:47   #1723
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

http://www.godlikeproductions.com/bb...owdate=7/31/06

Over Zakheim...ik hecht er weinig belang aan,maar toch even de moeite waard te lezen...miljarden verdwenen terwijl hij aan het hoofd van het Pentagon stond,hij had toegang tot Boeings en tot systemen die de controle over een vliegtuig vanop de grond konden overnemen,hij had toegang tot de plannen van het WTC (eventueel met het oog op CD) door zijn positie in het bedrijf die de WTC bomaanslag van 1993 behandelde...er staat ook info bij die een ander licht werpt op die pod theorie (die ik persoonlijk nogal vaag vind...) en over omgebouwde Boeings etc.

Ik neem het niet al te serieus,maar is wel de moeite waard eens door te nemen.
Lex Blanca is offline  
Oud 14 augustus 2006, 16:33   #1724
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Prachtig voorbeeld van een totaal bevooroordeelde redenering.

Maddox vermeldt nergens dat er effectief zo'n energiebron geweest is,
volgens alle beschikbare info WAS er zo helemaal geen energiebron.

Tot welke logische conclusie leiden deze gegevens?
Laat de kleine grijze celletjes eens werken.
Is dit in uw ogen een redenering? Ik stel gewoon een open vraag. U argumenteert bevooroordeeld, leg uw hand eens op uw hoofd en kijk wie er onder staat.
Oud 14 augustus 2006, 16:42   #1725
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik roep gewoon de natuurwetten in.
Je kan geen kilo's staal vloeibaar houden in een berg puin, zonder een constante toevoer van energie.

Zelfs een goed geisoleerde hoogoven kan geen tonnen staal vloeibaar houden voor een paar dagen.
maddox is offline  
Oud 14 augustus 2006, 17:49   #1726
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je kan geen kilo's staal vloeibaar houden in een berg puin, zonder een constante toevoer van energie.

Zelfs een goed geisoleerde hoogoven kan geen tonnen staal vloeibaar houden voor een paar dagen.
excuseer me ... maar jij roept hiermee gewoon het verbod of het niet noodzaaklijk zijn op van falsificeerbaarheid

laat ik vooral geen misverstanden in de wereld helpen....
ik zeg niet dat het kan in het referentiekader
ik zeg ook niet dat er lange tijd gesmolten staal aanwezig is geweest of dat zelfs nog maar geloof
al wat ik zeg dat ALS dit zo was je die waarneming (?) niet even straal kan voorbijgaan met een : dat kan niet volgens de (huidige) natuurwetten

het zou niet de eerste keer geweest zijn dat er een hoofdwetje of twee van de thermodynamica moet herzien worden

maar dit alles volkomen terzijde natuurlijk... uiteraard heb je daar een mooi punt

Laatst gewijzigd door praha : 14 augustus 2006 om 17:52.
praha is offline  
Oud 14 augustus 2006, 17:56   #1727
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
excuseer me ... maar jij roept hiermee gewoon het verbod of het niet noodzaaklijk zijn op van falsificeerbaarheid

laat ik vooral geen misverstanden in de wereld helpen....
ik zeg niet dat het kan in het referentiekader
ik zeg ook niet dat er lange tijd gesmolten staal aanwezig is geweest of dat zelfs nog maar geloof
al wat ik zeg dat ALS dit zo was je die waarneming (?) niet even straal kan voorbijgaan met een : dat kan niet volgens de (huidige) natuurwetten

het zou niet de eerste keer geweest zijn dat er een hoofdwetje of twee van de thermodynamica moet herzien worden
Thermodynamica is een dynamisch vakgebied, waar ik alleen zijdelings mee te maken heb.

Maar er zit maar zoveel warmte in een stuk materie van een bepaalde temperatuur. En warmte wil zich overal gelijkmatig maken-ook wel entropie genaamd- Je kan dus door middel van kunstgrepen deze verspreiding tegengaan.
Maar ik heb mijn twijfels dat die gebruikt zijn in de WTC torens om het misterie groter te maken. Want als blijkt dat er zulke trukken gebruikt zijn, word de kans op een ontdekte samenswering groter.

Laatst gewijzigd door maddox : 14 augustus 2006 om 17:57.
maddox is offline  
Oud 14 augustus 2006, 18:09   #1728
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thermodynamica is een dynamisch vakgebied, waar ik alleen zijdelings mee te maken heb.

Maar er zit maar zoveel warmte in een stuk materie van een bepaalde temperatuur. En warmte wil zich overal gelijkmatig maken-ook wel entropie genaamd- Je kan dus door middel van kunstgrepen deze verspreiding tegengaan.
Maar ik heb mijn twijfels dat die gebruikt zijn in de WTC torens om het misterie groter te maken.
uiteraard... je hoeft me dat echt niet allemaal te vertellen
volkomen gelijk

ik wou je gewoon wat duidelijk maken... ivm het probleem als je vanuit de theorie bepaalde waarnemingen ( uiteraard gesteld moest het zo zijn ) zou willen negeren wegens het argument 'niet kunnen'
dat kan nooit de bedoeling zijn van de opgestelde natuurwetten ... zij vormen slechts een beschrijving, de best kennende, van de werkelijkheid
als blijkt dat de werkelijkheid anders is moet je die theorie herzien

voor de rest geef ik je volkomen gelijk... het is zo goed als volkomen absurd te denken dat er poelen van gesmolten staal lange tijd zijn blijven liggen

Citaat:
Want als blijkt dat er zulke trukken gebruikt zijn, word de kans op een ontdekte samenswering groter.
als dat zou moeten blijken ... ga je natuurlijk algauw weer richting conspiracy-elite met eeuwenoude reptielentechnologie uit, natuurlijk

Laatst gewijzigd door praha : 14 augustus 2006 om 18:14.
praha is offline  
Oud 14 augustus 2006, 18:38   #1729
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Wat maak je dan van die link van dieje mens die verklaart dat het wel zo is?(en de beelden en foto's)
Lex Blanca is offline  
Oud 14 augustus 2006, 18:42   #1730
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Wat maak je dan van die link van dieje mens die verklaart dat het wel zo is?(en de beelden en foto's)
dat we dat op z'n minst met een een wel erg dik korreltje zout hoeven te nemen

Laatst gewijzigd door praha : 14 augustus 2006 om 18:45.
praha is offline  
Oud 14 augustus 2006, 18:43   #1731
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
dat we dat op z'n minst met een een wel erg dik korreltje zout hoeven te nemen
Of verder onderzoeken door er zaken over te lezen en bekijken,te beginnen met het paper van Steven Jones.
Lex Blanca is offline  
Oud 14 augustus 2006, 18:54   #1732
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Of verder onderzoeken door er zaken over te lezen en bekijken,te beginnen met het paper van Steven Jones.
jaaaa ... dat krijg ik hier steeds te horen
leuk hoor Steven Jones en al die sites en verdomme interessant ook omwille van de vragen ed
maar er is een immens verschil tussen wat op die sites te gaan snuffelen en effectief de 'alternatieven' vooropgesteld voor waar aan te nemen

kan Jones aantonen dat het hier over gesmolten staal ( twee weken na datum dacht ik ) gaat oa in dat filmpje... een hooimijt smeult ook hé

btw doet me denken aan de stuff van Erich Von Däniken ... die mens was ook buitegewoon goed in het neerhalen van bepaalde vastgeroeste ideeën inzake archelogische vondsten... nadat hij het klassieke inzicht volledig ten gronde had gericht was dat voor 'm een vrijgeleide om dat effe naar goeddenken te vervangen door een volledig 'absurde' theorie, buitenaardse visites ed, die dan als waar gold tot het tegendeel weer bewezen werd... natuurlijk was het laatste onmogelijk
praha is offline  
Oud 14 augustus 2006, 19:38   #1733
eti1777
Gouverneur

eti1777's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ofwel was de temperatuur oorspronkelijk nog hoger dan wat nu gedacht wordt?
5000°? 10000°?

Kan dit?
eti1777 is offline  
Oud 14 augustus 2006, 20:27   #1734
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Staal kookt bij 2861°C..... Ik denk niet dat de temperatuur zo hoog oploopt.

Zelfs met de meest geavanceerde metaallegeringen komen we niet boven de 6500°C als smeltpunt.
Enkele keramische matarialen kunnen het wel, maar die zijn dan zeer bros.
maddox is offline  
Oud 14 augustus 2006, 22:13   #1735
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

volledig juist!
Oud 14 augustus 2006, 22:46   #1736
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
volledig juist!
Allee dan : wat insinueer je hier exact?
Probeer eens je mening vorm te geven in volzinnen in plaats van cryptische raadseltjes want daarmee komen we dus geen meter verder.
parcifal is offline  
Oud 14 augustus 2006, 22:48   #1737
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer eens je mening vorm te geven in volzinnen in plaats van cryptische raadseltjes want daarmee komen we dus geen meter verder.
Denken Parcifal, gewoon denken, ... tijd brengt raad!
Oud 14 augustus 2006, 22:49   #1738
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door maddox
2004Gun, of je bedoeld het goed,
Of komen we terug op een atoombom, die door de splijtingsafval radioactive vervalwarmte genoeg maakt om staal vloeibaar te maken?

Of was er genoeg vloeibaar kwik in de torens om vindbare poelen te maken?

Of probeer je te vertellen dat iemand met een raygun express dagen na het instorten poelen gesmolten metaal is aan het maken geweest?

Want met Thermiet gaat dat niet, dat verbrand nu eenmaal niet langzaam.

Zelfs al zou alle kerosine van de (al dan niet bestaande) vliegtuigen allemaal perfect op een hoopje gelopen zijn, en door een fantastisch toeval zodanig verbrand kunnen worden door een "natuurlijk" ventilatie effect dat het voldoende energie leverd om staal effectief te smelten(- een verschil van 700-800 °C met het zwakker maken van de profielen - )dan nog is het niet mogelijk om na weken nog gesmolten staal te vinden.
maddox is offline  
Oud 14 augustus 2006, 22:49   #1739
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Denken Parcifal, gewoon denken, ... tijd brengt raad!
Met andere woorden : je weet het zelf niet goed.
Ik zou bijna zeggen ' nuff said'.
parcifal is offline  
Oud 14 augustus 2006, 22:52   #1740
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het lijkt me vrij duidelijk Par...Gun gaat volledig akkoord met de stelling van Maddox dat het onmogelijk is zonder constante energietoevoer.

Cryptische raadseltjes?Als je dit nog niet weet af te leiden,ga dan wat kletsen in K&K tot je uit je identiteitscrisis bent geëvolueerd.Je begrijpt het al te goed maar wil moeilijk doen.
Nog even Par citeren om mijn statements kracht bij te zetten:.
Lex Blanca is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be