Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2006, 11:14   #41
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard akkoord

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
niet allen de radike moslim allemaal zij horen niet in Europa thuis
We beginnen met de radikalen en de rest volgt.De palestijnenvrienden mogen natuurlijk meegaan.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 11:15   #42
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
De arabieren waren eerst christenen voor ze moslims werden, of toch voor een groot deel. Die invloed is met de tijd verloren gegaan tenkoste van beschaving.
De Arabieren volgend een tribaal polytheïsme/animisme. Alles rondon hem kon goden bevatten. De Qa'aba was vroeger het heiligdom waar afgodsbeelden en goddelijke voorwerpen werden bewaard. De steen die daar aanbeden werd als symbool van de god Allah, is nu dan ook één van de belangrijke voorwerpen van de Islam.
Ook geloofden zij in de vuurgeesten van de woestijn (de derwisjen die ook nog steeds in de islam zitten).Ook waren er een paar joodse stammen maar die zijn op een nogal "cordate" manier "verdwenen".

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 11:16   #43
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yahyazakarya Bekijk bericht
Islam uitschakelen ?? hahahaha
dat heben de Arabieren geprobeerd toen de Profeet nog 1 moslim op de aarde was, toen zij hem wouden vermoren .. maar het niet gelukt ... en dan een paar jaartjes later geprobeerd met duizenden soldaten tegen 300 moslims in Badr , maar het is niet gelukt ... en dan bijna elken dag van plan geweest om deze beweging te stoppen , maar niet gelukt ... en dan laaaaater door kruisvaarders en kruistochten geprobeerd maar niet gelukt ... en zo blijven zij altijd proberen .. een bewijs is deze onderwerp onder deze titel ...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
vergeet niet wij zijn in 2006 alleen ontbreekt de moed van sommige politiekers wij hebben alleen verstangige politiekrs nodig
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 11:39   #44
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vergeet niet wij zijn in 2006 alleen ontbreekt de moed van sommige politiekers wij hebben alleen verstangige politiekrs nodig
Wat heeft dat er nu mee te maken, of we nu in 2006 BC of 2006 (heden) zitten.
De Amerikanen gingen ook eens het varkentje in Irak wassen, en is het gelukt??
Ik denk dat men nog zwaar zou verschieten als de moslimlanden zich zouden verenigen en een grensoverschrijdend militair apparaat oprichten.
Vergeet niet dat wij westerlingen niet daar zullen gaan vechten uit overtuiging, zij daarentegen hebben hun godsdienst om voor te vechten...

En wie bedoel je met verstangige (ik vermoed dat het verstandige is) politiekers?

Laatst gewijzigd door Monocle : 16 augustus 2006 om 11:42.
Monocle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 11:48   #45
bk232214
Gouverneur

Standaard Waarom

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Ik denk dat men nog zwaar zou verschieten als de moslimlanden zich zouden verenigen en een grensoverschrijdend militair apparaat oprichten.
Vergeet niet dat wij westerlingen niet daar zullen gaan vechten uit overtuiging, zij daarentegen hebben hun godsdienst om voor te vechten...

En wie bedoel je met verstangige (ik vermoed dat het verstandige is) politiekers?
waarom doen zij het dan niet mischien zijn zij al bezig in England en is het westen ook later van de partij het is het proberen waard
Oud 16 augustus 2006, 11:50   #46
bk232214
Gouverneur

Standaard Dank u

Citaat:

Dank u voor het verbeteren geef u banknummer ik zal er wat opzetten
Oud 16 augustus 2006, 12:45   #47
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
ik meen mij te herinneren dat het vooral animisten waren.
Ik dacht dat ook, maar ik vermoed dat hij een minderheid Kopten en dies meer bedoelt...
Oud 16 augustus 2006, 12:47   #48
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Jij moet duidelijk je wat meer informeren over Islam.
Hier is alvast een goeie link:
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel4.html

Lees ook de voorgaande en volgende pagina's.
Allez vriend, kunt u niet kort zeggen wat er mis is? Want ik denk niet dat ik lesjes te krijgen heb in die materie... Alleszins niet in die tekst die je opgeeft.
Oud 16 augustus 2006, 12:58   #49
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dank u voor het verbeteren geef u banknummer ik zal er wat opzetten
Schenkingen zijn niet nodig, ik verbeter u met plezier
Maar een antwoord op mijn vraag wie je nu bedoelt met verstandige politiekers mag je mij gerust geven.
Oud 16 augustus 2006, 13:06   #50
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als Amerika nu naar huis terugkeert en de burgeroorlog z'n werk laat doen in dat ondankbaar landje (die "je" slaat niet op de grote) zou het inderdaad 'gelukt' zijn. Als alle moslimlanden zich zouden samenzetten dan geef ik je één naam van een land en het hele midden-oosten kruipt: "China".

Trouwens waarom onderschatten we het westen alleen?

Wat die kruistochten betreft; inderdaad met een stelletje boeren gaan we geen oorlog winnen; met wetenschap en verstand wel. Op het ogenblik dat de Islam hun godsdienst wil overbrengen aan het westen zal de conservatieve katho arm wel weer boven komen (dit zou het einde van de wereld betekenen. Laten we hopen dat dit nooit gebeurt gewoon! Er alleen al over spreken is erg...

verstandige politiekers? waar?hoe?wanneer?waarom?hoeveel?...?
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 16:32   #51
chris k
Staatssecretaris

chris k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht

Israël is het enige land in de wereld waarin een 'staatsleider' openlijk opdracht geeft om de leiders van een volksbeweging, te vermoorden.
Sorry is volgens mij zuivere zelfverdediging van Israel.
De Pal. plegen al jaren bomaanslagen op markten bij bushalten enz....

Dit was de druppel die de emmer deed overlopen.

De knuffelpolitiek die men hier de laatste tijd (sinds paula D'Hondt) zal ook nog fataal aflopen.

Laatst gewijzigd door chris k : 16 augustus 2006 om 16:32.
chris k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 16:43   #52
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht

.
In de tweede intifada zijn ongeveer twee maal zoveel Palestijnse slachtoffers gevallen als Israelische. In de recente gebeurtenissen in Libanon zijn ongeveer 1000 Libanese en 125 Israelische slachtoffers gevallen. En de Israeli's waren bijna allemaal soldaten. Over welke druppel sprak je daar?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 18:21   #53
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
In de tweede intifada zijn ongeveer twee maal zoveel Palestijnse slachtoffers gevallen als Israelische. In de recente gebeurtenissen in Libanon zijn ongeveer 1000 Libanese en 125 Israelische slachtoffers gevallen. En de Israeli's waren bijna allemaal soldaten. Over welke druppel sprak je daar?
Het is wel zo dat over heel de arabische wereld er veel meer joden gedood en gevlucht zijn door arabieren dan palestijnen door joden.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2006, 23:01   #54
Tantist

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Allez vriend, kunt u niet kort zeggen wat er mis is? Want ik denk niet dat ik lesjes te krijgen heb in die materie... Alleszins niet in die tekst die je opgeeft.
OK, niet dus... Dat weten we ook al weer...
Oud 17 augustus 2006, 00:02   #55
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht

De knuffelpolitiek die men hier de laatste tijd (sinds paula D'Hondt) zal ook nog fataal aflopen.
Gelukkig zijn de linksen onbevooroordeeld voor de arabieren...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Standaard
Al-Manar: Hezbollah's zender van de haat

Vrede met Israël behoort niet tot de woordenschat van de Hezbollah en haar tv-zender.

Israël moet verdwijnen, de joden zijn slecht, de westerse wereld wordt overheerst door de joden. Dat is de boodschap die Al-Manar, de zender van de Hezbollah, constant uitzendt.

Al-Manar, dat rijke schenkingen geniet, bereikt tientallen miljoenen kijkers doorheen de wereld en een heeft een cultstatus bij een segment van moslimjongeren, ook in WestEuropa.

De zender oogt leuk en professioneel: shows, feuilletons, journaals en debatten. Al die middelen vormen evenwel een onderdeel van één grote propagandamachine, die van de Hezbollah en haar leider, Hassan Nasrallah.

Over het doel van de Hezbollah is Nasrallah al meermaals klaar en duidelijk geweest op Al-Manar. Het is ,,de vernietiging van Israël'' dat ,,een kankergezwel en de wortel van alle crisissen en oorlogen'' is.

Al-Manar gaat niet alleen constant tekeer tegen het bestaan van Israël. Het verspreidt jodenhaat in termen die niet onderdoen voor het Russisch antisemitisme, dat het boek De protocollen van Zion baarde, en voor de nazi-propaganda.

Op een symposium dat door de zender wordt georganiseerd zeggen deelnemers dat Israël ,,geheel weggeveegd moet worden'' en dat, ,,net zoals Hitler de joden bestreed'', de ,,grote islamitische natie van de jihad de plicht heeft om de joden te bestrijden en te verbranden''. De joden worden er ,,varkens'' en ,,apen'' genoemd.

Welkome gasten zijn antisemieten uit alle delen van de wereld. Zo kwam de Franse holocaustontkenner Robert Faurisson er zeggen dat het verbod van de islamitische hoofddoek in de Franse scholen het bewijs was van de joodse overheersing. ,,Zo zijn de joden, ze zijn het gewend de Fransen te behandelen zoals ze de Palestijnen behandelen. Het verschil is dat de Palestijnen weigeren de joden te gehoorzamen, terwijl de Fransen dat wel doen.''

Een imam die in Zweden de inmiddels verboden Radio Islam leidde, kwam er vertellen dat de Zweden geen baas meer zijn in eigen land omdat de joden er de plak zaaien. Hij zei ook dat de moslims alle joden moeten bevechten. ,,De koran spreekt niet van zionisme. Onze oorlog is tegen de joden gericht'', zei imam Ahmad Rami.

Op een wetenschappelijk forum wordt gezegd dat aids te wijten is aan ,,het zionisme'' en met name aan Israëlische producten. Zangers zingen liedjes met titels als Ik haat Israël .

West-Europese regeringen zijn zeer bezorgd over de invloed van de zender waaraan ze mee de schuld geven voor toenemende antisemitische incidenten. Frankrijk poogde tevergeefs Al-Manar van de kabel te nemen na de uitzending in 2004 van het hevig antisemitisch feuilleton Diaspora , waarin onder meer rabbi's rituele moorden begingen op christelijke kinderen. Het Duitse ministerie van Binnenlandse Zaken schreef dat Al-Manar ,,agressieve haatpropaganda met een indoctrinerende werking'' verspreidt.

Een fervent verdediger van de vrije meningsuiting van Al-Manar is in Frankrijk de zeer omstreden auteur Thierry Meyssan, die in twee boeken beweert dat 11 september een gigantische manipulatie van de Verenigde Staten was. Die conspiratietheorieën, die al omstandig weerlegd werden, worden ook op Al-Manar gerecycleerd.
"De zender van de haat". Jaja, en misschien hebben de grote verdedigers van de Hezbollah hier nog een "geen haat in mijn straat" affiche aan hun raam hangen ook.

Die rijke schenkingen vind ik ook al zo leuk. Die kunnen blijkbaar niet dienen om het leven in Libanon of Palestina draaglijker te maken, maar moeten enkel dienen voor haatpropaganda van het ergste soort. Die bom geld zou nochtans van elk vluchtelingenkamp in Palestina een mooie woonbuurt kunnen maken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2006 om 00:05.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 00:07   #56
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
waarom doen zij het dan niet mischien zijn zij al bezig in England en is het westen ook later van de partij het is het proberen waard
Omdat het niet hun opzet is?
Oud 17 augustus 2006, 00:37   #57
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Wat me denk ik aangezet heeft tot deze topic is het idee dat het toch niet kan blijven duren die continue terreur van de islam tegen het westen.

Zie hoe alles ontregeld wordt na de dreiging van terreur in de UK en de US en ze dreigen met steeds erger zaken. Wie had er ooit iets als 9/11 durven bedenken? En toch hebben ze het gedaan.

En de terreur zit overal. Het zijn de goed geïntegreerde sympathieke moslimjongens van naast de deur die na hun werk zich effe gaan opblazen, samen met ng wat bekeerde vrienden.

En de ene terreurgolf volgt de andere op in steeds sneller tempo. Dat kan toch niet blijven duren. En daarom denk ik dat er op een gegeven moment mensen gaan zeggen "Zeg kindjes, het is nu gedaan, ik ga jullie speeltje afpakken"

En dan zullen dat de VS zijn die het islamspeelgoed ineens opruimen in het hol van de leeuw. Zodat de rest van de kindjes verbouwereerd staan toe te kijken nu dat hun speeltje is afgenomen. En dan moet er snel iets anders in de plaats komen (misschien wel die nieuwe religie van de NWO). Maar zoals het er nu aan toegaat, zo kan dat niet blijven duren. De hele wereld raakt ontregeld.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 10:15   #58
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Wat me denk ik aangezet heeft tot deze topic is het idee dat het toch niet kan blijven duren die continue terreur van de islam tegen het westen.

Zie hoe alles ontregeld wordt na de dreiging van terreur in de UK en de US en ze dreigen met steeds erger zaken. Wie had er ooit iets als 9/11 durven bedenken? En toch hebben ze het gedaan.

En de terreur zit overal. Het zijn de goed geïntegreerde sympathieke moslimjongens van naast de deur die na hun werk zich effe gaan opblazen, samen met ng wat bekeerde vrienden.

En de ene terreurgolf volgt de andere op in steeds sneller tempo. Dat kan toch niet blijven duren. En daarom denk ik dat er op een gegeven moment mensen gaan zeggen "Zeg kindjes, het is nu gedaan, ik ga jullie speeltje afpakken"

En dan zullen dat de VS zijn die het islamspeelgoed ineens opruimen in het hol van de leeuw. Zodat de rest van de kindjes verbouwereerd staan toe te kijken nu dat hun speeltje is afgenomen. En dan moet er snel iets anders in de plaats komen (misschien wel die nieuwe religie van de NWO). Maar zoals het er nu aan toegaat, zo kan dat niet blijven duren. De hele wereld raakt ontregeld.
Welke terreur hebt gij dan al gevoeld? Ik merk in Europa hoogstens de terreur van de eigen paranoia. De kans om een windhaan op uw knikker te krijgen is groter dan uit elkaar gereten te worden door een explosief.
De VS die het opruimklusje gaan klaren? In geen duizend jaar. Hoe meer men tekeer gaat tegen de moslims hoe meer de moslims gesterkt worden. Na het verdwijnen van het Ijzeren Gordijn is er een heuse campagne gestart tegen de Islam, zo lijkt het wel. Irak(tweemaal), Bosnië, Tsjetsjenië en Afghanistan werden overrompeld door westerse krachten. Het gevolg hiervan is dat ruim meer dan een miljoen moslims gedood zijn en de plaatselijke infrastructuur vernietigd is.
Jouw angstgevoel voor de moslims wordt gevoed door enkele speldeprikken van de moslims. Stel je de angstgevoelens van de moslims eens voor. Zij krijgen iedere keer mokerslagen te verwerken.
Oud 17 augustus 2006, 10:20   #59
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenan
Jouw angstgevoel voor de moslims wordt gevoed door enkele speldeprikken van de moslims. Stel je de angstgevoelens van de moslims eens voor. Zij krijgen iedere keer mokerslagen te verwerken.
TERREUR heeft net de bedoeling angstgevoelens aan te kweken. De oorzaak daarvan ligt dus bij de terroristen en niet bij degenen die effectief angstgevoelens hebben aangekweekt.
je bent schitterend in het omdraaien van de realiteit.

Welke terreurdaden worden uitgevoerd zodat de moslims angstgevoelens hebben aangekweekt? Welke "mokerslagen"? werden toegebracht door de niet-moslims?

Blijkbaar heb ik iets gemist.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 10:31   #60
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
TERREUR heeft net de bedoeling angstgevoelens aan te kweken. De oorzaak daarvan ligt dus bij de terroristen en niet bij degenen die effectief angstgevoelens hebben aangekweekt.
je bent schitterend in het omdraaien van de realiteit.

Welke terreurdaden worden uitgevoerd zodat de moslims angstgevoelens hebben aangekweekt? Welke "mokerslagen"? werden toegebracht door de niet-moslims?

Blijkbaar heb ik iets gemist.
Terreur is georganiseerde geweldpleging. Met tanks, kruisraketten, jachtvliegtuigen en tot moordenaars opgeleide soldaten is het een fluitje van een cent om aan georganiseerde geweldpleging te doen.

Welke mokerslagen? Lees mijn vorige post nog eens aandachtig.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be