![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Ook geloofden zij in de vuurgeesten van de woestijn (de derwisjen die ook nog steeds in de islam zitten).Ook waren er een paar joodse stammen maar die zijn op een nogal "cordate" manier "verdwenen".
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Amerikanen gingen ook eens het varkentje in Irak wassen, en is het gelukt?? Ik denk dat men nog zwaar zou verschieten als de moslimlanden zich zouden verenigen en een grensoverschrijdend militair apparaat oprichten. Vergeet niet dat wij westerlingen niet daar zullen gaan vechten uit overtuiging, zij daarentegen hebben hun godsdienst om voor te vechten... En wie bedoel je met verstangige (ik vermoed dat het verstandige is) politiekers?
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 16 augustus 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Ik dacht dat ook, maar ik vermoed dat hij een minderheid Kopten en dies meer bedoelt...
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar een antwoord op mijn vraag wie je nu bedoelt met verstandige politiekers mag je mij gerust geven.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens waarom onderschatten we het westen alleen? Wat die kruistochten betreft; inderdaad met een stelletje boeren gaan we geen oorlog winnen; met wetenschap en verstand wel. Op het ogenblik dat de Islam hun godsdienst wil overbrengen aan het westen zal de conservatieve katho arm wel weer boven komen (dit zou het einde van de wereld betekenen. Laten we hopen dat dit nooit gebeurt gewoon! Er alleen al over spreken is erg... verstandige politiekers? waar?hoe?wanneer?waarom?hoeveel?...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De Pal. plegen al jaren bomaanslagen op markten bij bushalten enz.... Dit was de druppel die de emmer deed overlopen. De knuffelpolitiek die men hier de laatste tijd (sinds paula D'Hondt) zal ook nog fataal aflopen. Laatst gewijzigd door chris k : 16 augustus 2006 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() In de tweede intifada zijn ongeveer twee maal zoveel Palestijnse slachtoffers gevallen als Israelische. In de recente gebeurtenissen in Libanon zijn ongeveer 1000 Libanese en 125 Israelische slachtoffers gevallen. En de Israeli's waren bijna allemaal soldaten. Over welke druppel sprak je daar?
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() OK, niet dus... Dat weten we ook al weer...
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die rijke schenkingen vind ik ook al zo leuk. Die kunnen blijkbaar niet dienen om het leven in Libanon of Palestina draaglijker te maken, maar moeten enkel dienen voor haatpropaganda van het ergste soort. Die bom geld zou nochtans van elk vluchtelingenkamp in Palestina een mooie woonbuurt kunnen maken.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 17 augustus 2006 om 00:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Omdat het niet hun opzet is?
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Wat me denk ik aangezet heeft tot deze topic is het idee dat het toch niet kan blijven duren die continue terreur van de islam tegen het westen.
Zie hoe alles ontregeld wordt na de dreiging van terreur in de UK en de US en ze dreigen met steeds erger zaken. Wie had er ooit iets als 9/11 durven bedenken? En toch hebben ze het gedaan. En de terreur zit overal. Het zijn de goed geïntegreerde sympathieke moslimjongens van naast de deur die na hun werk zich effe gaan opblazen, samen met ng wat bekeerde vrienden. En de ene terreurgolf volgt de andere op in steeds sneller tempo. Dat kan toch niet blijven duren. En daarom denk ik dat er op een gegeven moment mensen gaan zeggen "Zeg kindjes, het is nu gedaan, ik ga jullie speeltje afpakken" En dan zullen dat de VS zijn die het islamspeelgoed ineens opruimen in het hol van de leeuw. Zodat de rest van de kindjes verbouwereerd staan toe te kijken nu dat hun speeltje is afgenomen. En dan moet er snel iets anders in de plaats komen (misschien wel die nieuwe religie van de NWO). Maar zoals het er nu aan toegaat, zo kan dat niet blijven duren. De hele wereld raakt ontregeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VS die het opruimklusje gaan klaren? In geen duizend jaar. Hoe meer men tekeer gaat tegen de moslims hoe meer de moslims gesterkt worden. Na het verdwijnen van het Ijzeren Gordijn is er een heuse campagne gestart tegen de Islam, zo lijkt het wel. Irak(tweemaal), Bosnië, Tsjetsjenië en Afghanistan werden overrompeld door westerse krachten. Het gevolg hiervan is dat ruim meer dan een miljoen moslims gedood zijn en de plaatselijke infrastructuur vernietigd is. Jouw angstgevoel voor de moslims wordt gevoed door enkele speldeprikken van de moslims. Stel je de angstgevoelens van de moslims eens voor. Zij krijgen iedere keer mokerslagen te verwerken.
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je bent schitterend in het omdraaien van de realiteit. Welke terreurdaden worden uitgevoerd zodat de moslims angstgevoelens hebben aangekweekt? Welke "mokerslagen"? werden toegebracht door de niet-moslims? Blijkbaar heb ik iets gemist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welke mokerslagen? Lees mijn vorige post nog eens aandachtig.
![]() |