![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij maakt daarvan, dat ik een Israëliet zou zijn... Valt je Euro? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4502 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4503 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eigenlijk was je toen al aan het liegen en loop ik achter in mijn telling. Want dat is niet waar. In de tweede alinea zie je in mijn antwoord niks over 1 000 Linanese doden of vluchtelingen staan. Ik heb dat niet gezegd. Dat zijn dingen die jij daarvan maakt. Je subjectiviteit blijkt ook uit je voortdurende en ongewenste verslaggeving in deze thread. Nog geen woord heb je gezegd over de 1 500 000 Israëlische vluchtingen, die niet naar huis durven. Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb je bij je voornoemde uitlating zelfs gevraagd of je van Joodse afkomst was maar je hebt er niet op geäntwoord. Zoals je misschien uit mijn berichten (zie 'Vredesacties Midden-Oosten') reeds hebt opgemaakt, ben ik alles behalve anti-Joods maar ik vond de manier waarop Israël Beiroet bombardeerde na de ontvoering van haar 2 soldaten, totaal onaanvaardbaar. Er zijn trouwens heel wat Joden die niet akkoord gingen met de oorlog waartoe de Israëlische regering besliste. Er waren verschillende protestmanifestaties, ook aan de gevangenissen waarin Joodse dienstweigeraars zijn opgesloten. De oorlog heeft ook aan Israëlische zijde enorm veel gekost en heeft toch een 150 slachtoffers gekost. De Joodse bevolking aan de grens met Libanon heeft bijna een maand lang in schuilkelders moeten doorbrengen. Er werden heel wat huizen vernield. Het Joodse protest wordt echter zoveel mogelijk gecensureerd alhoewel ik las dat men zowel van 'linkse' als van 'rechtse' zijde een onderzoekscommissie wil instellen. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 augustus 2006 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4505 | ||
Gouverneur
|
![]() dus je bent tegen wat israël gedaan heeft? je vindt het dus niet te verantwoorden?
Citaat:
Citaat:
heb je een bron voor dat cijfer van anderhalf miljoen?
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4506 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4507 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan er ook niets aan doen dat je rond de pot probeert te draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4508 |
Banneling
|
![]() Die foto's zijn getruceerd met lichtinstellingen. Zie je zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4509 |
Gouverneur
|
![]() waaraan kun je dat zien? kwestie dat ik het weet volgende keer
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini Laatst gewijzigd door Samsa : 16 augustus 2006 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4510 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Maar neem van me aan dat jij dat ook doet. Je ontwijkt elke vraag die tot de kern van de discussie kan komen. Trekt conclussies die er niet zijn en maakt gans de thread kapot met je ongewenste en ongevraagde subjectieve actualiteitsposting. Ik ben niet de enige die zich daaraan stoorde, maar je doet gewoon verder en verder en verder. Citaat:
Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4511 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En straks gaan we waarschijnlijk discussiëren over de echtheid van de rookwolken boven Beiroet. Dat kan natuurlijk zolang we de honderdduizenden slachtoffers maar niet vergeten... ![]() VRT, ma 14/08/06 - De oorlog tussen Israël en de Libanese Hezbollah-militie begon op 12 juli en heeft in Libanon minstens 1.145 doden gemaakt, in Israël 151. Dat meldt het Franse persagentschap AFP. In Libanon zijn minstens 1.040 burgers gedood, naast 31 militairen en politiemensen. Hezbollah telt 61 dodelijke slachtoffers, de sjiitische Amalmilitie zeven en een pro-Syrische Palestijnse groepering een. De VN-blauwhelmen in Zuid-Libanon tellen vijf dodelijke slachtoffers. Daarnaast raakten 3.628 Libanezen gewond. 973.334 mensen sloegen op de vlucht. Aan Israëlische zijde werden 41 burgers gedood door de raketaanvallen van Hezbollah. Sinds het begin van het offensief in Libanon sneuvelden 110 militairen. Grote materiële schade Economisten ramen de materiële schade van de oorlog op zo'n zes miljard dollar. Vooral Libanon is hier zwaar getroffen. 29 vitale installaties zijn vernield of beschadigd, onder meer de internationale luchthaven van Beiroet, havens, waterreservoirs, zuiveringsstations en elektrische centrales. Daarnaast moet 630 kilometer weg worden hersteld. Er zijn ook 23 tankstations vernield, 145 bruggen en opritten, zo'n 7.000 woningen, zo'n 900 fabrieken, handelszaken, boerderijen en markten, maar ook radio- en tv-masten, telecominstallaties, militaire bases en gebouwen van Hezbollah. Het bombardement van de elektrische centrale van Jiye veroorzaakte een olievlek van ruim 140 kilometer langs de Libanese en Syrische kust. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 augustus 2006 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4512 |
Banneling
|
![]() Aan de rook, De kleurcontrasten zijn te extreem. Je ziet geen kleurschakeringen.
Neem als het schemert is een foto Dan de kleurcontrasten bewerken met photoshop. Zal je wel zien wat ik bedoel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4513 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik ken je bewondering voor de Oostfronters en de Waffen-SS, Hellfigger. Dus het verbaast mij niet dat je erover begint in een poging om mij te provoceren. Groetjes, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4514 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 16 augustus 2006 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewist
Laatst gewijzigd door Paulus : 16 augustus 2006 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4516 | ||
|
![]() Citaat:
Hij heeft zich niet slecht uitgedrukt, jij kunt niet lezen. Daarbij citeer je vals, hij heeft het niet zo gezegd. Hij zei: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4517 | |
|
![]() Citaat:
Maar troost je. Ik ga met jou niet in discussie. Ik heb mezelf reeds lang geleden voorgenomen dat het onbegonnen werk is, en slecht voor mijn bloeddruk, om iemand met jouw voorgeprogrammeerde instelling en vooringenomenheid te kunnen bewegen tot een intellectueel eerlijk gesprek. Jouw uitgangspunten zijn me al een tijdje duidelijk. Het zou je alleen sieren als je daar eens eerlijk voor uitkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4518 |
|
![]() Dit Forum is een Negeertoets rijk; even zoeken, ga tot halverwege de module "als vriend boeken" (ongeveer die woorden) en dan zie je in een rij ergens staan: vrienden/negeerlijst, waarin je ook iemands nickname zo kunt invoeren dat je van die persoon geen berichten meer in beeld krijgt.
Vrijheid, blijheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Bijgewerkte rookwolken. Op Cambodja alleen al gooiden de Verenigde Staten zoveel bommen als op Duitsland in WOII. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 17 augustus 2006 om 01:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4520 |
Banneling
|
![]() De plannen voor het Israëlische offensief in Zuid-Libanon lagen al lang klaar zegt een delegatie van de Wereldraad van Kerken...
De plannen voor het Israëlisch offensief in Zuid-Libanon lagen al klaar voordat de Hezbollah twee soldaten gevangennam. Dat heeft een delegatie van de Wereldraad van Kerken vandaag gezegd. De destructie was opzettelijk en gepland, zeiden ook alle vertegenwoordigers van de Libanese gemeenschappen waarmee de delegatie - die in vijf dagen tijd Beiroet, Ramallah en Jeruzalem bezocht - sprak. Israël vreest een democratisch Libanon waar joden, moslims en christenen vreedzaam samenleven en poogde met het offensief dan ook de verschillende gezindten in Libanon tegen elkaar uit te spelen, aldus de delegatie. De Hezbollah was vooral een zondebok. Het Israëlisch-Palestijns conflict vormt volgens de delegatie het hart van de crisis, en niet de rol en de acties van de Hezbollah. Alle geestelijke leiders in Israël en Palestina en de Palestijnse president Mahmoud Abbas vinden volgens de delegatie dat het tijd wordt om te onderhandelen. (novum/ap) Het Laatste Nieuws 16/08/06 22u30 |
![]() |
![]() |