![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Welk muziekgenre draagt uw voorkeur weg? | |||
klassieke muziek |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
house/techno/trance |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
rap (bij uitbreiding: negermuziek) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,26% |
hiphop |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,13% |
rmb |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
commerciele donna muziek |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
rock |
![]() ![]() ![]() |
18 | 38,30% |
metal |
![]() ![]() ![]() |
10 | 21,28% |
andere |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,77% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Normen en waarden rocken ook zeker?
Gij valt zeker op typische P-magazine-achtige wijven en bewondert hen dan dat ze een eigen mening hebben omdat ze eens over normen en waarden en andere kneuterigheden bezig zijn...? Republikeinse T shirts die spannen over een stel te dikke tetten vinde geil zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man gij kunt zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bhairav is jaloers
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() zelfs de groepen met zo'n 80's sound zoals my mormimg jacket zijn geweldig. en ik heb ondertussen een reeks plaatjes van uit de jaren '80 terug gevonden. feest! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar desalnietemin: jaren '80 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Mijn nick verraadt het al wel een beetje zeker?
Death Metal: Aborted, Battalion, Suhrim, Cannibal Corpse, Death, Bolt Thrower, Deicide, Vomitory, Six Feet Under, Dismember, Deranged, Mortician, Brodequin, Fleshmould, Headmeat, Emeth, ... Grindcore: Agathocles, Leng Tch'E, Napalm Death, Carcass (!!!), Impaled, Gorerotted, Gronibard, Last Days Of Humanity, Inhume, Rotten Sound, Fuck Off And Die, Exhumed, Blood Duster, Cripple Bastards, Baththub Shitter, Hybrid Viscery, ... Trash: Flesh Made Sin, Demonizer, Testament, Exodus, Destruction, Nuclear Assault, Municipal Waste, Kreator, Sodom, Destroyer 666, Slayer, ... Black metal: Immortal, Emperor, Marduk, Ancient Rites, Avatar, Enthroned, Dissection, Mayhem, Enslaved, Necromantia, Panchrysia, Axamenta, ... Heavy Metal: Iron Maiden, Iron Clad, Luca Turilli, Metalium, Dragonforce, Judas Priest, Manowar, oude Sepultura, oude Metallica, Anthrax, Megadeth, ... Andere: Finntroll (folkmetal), Samael (dark metal), Rammstein, Ramones, My Dying Bride (doom), Moker (metalcore)
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementslid
|
![]() Ongeïnspireerd
Het nieuwe werk van Metallica (vanaf The Black Album) is gewoon geen METALlica meer. Mijn favoriete albums zijn nog steeds 'Kill 'm All' en 'Ride The Lightning'. 'St. Anger' was een aanfluiting. Zelfde verhaal met Sepultura, 'Beneath The Remains' en 'Arise' waren geweldig, 'Chaos AD' te pruimen maar het vervolg kon mij niet meer bekoren. Het heeft voor mij ook niets te maken met een grotere bekendheid van de band want ik luister ook nog steeds naar 'commerciële' bands als Iron Maiden en Rammstein.
![]() |
#131 |
|
![]() ik ken alleen chaos ad, en da's toch behoorlijk "heavy" metal vind ik. Maarja, tis vanuit welk standpunt waarschijnlijk. metal is voor mij maar een (klein) stukje van mijn muzieksmaak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementslid
|
![]() Het blijft nog altijd metal natuurlijk maar ik vind niet alles per definitie goed omdat het metal is. Trouwens, heel die nu-metal heeft er niet veel goed aan gedaan. Iedereen denkt nu dat k**bands als Sliprot, Linkin Bwark, Limp Biscuit en Baba Roach metal zijn. Niet dus.
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, ik zie dat je graag Ancient rites hoort, uitstekend ![]() Hun laatste cd is super!
![]() |
![]() |
#134 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Gooooo Finntroll ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Immortal is herrezen en zal volgend jaar optreden op Wacken Citaat:
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 17 augustus 2006 om 12:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Sorry, maar teksten als bv. die van necropedophile gaan niet meer om de muziek, maar om een ziekelijk shockeffect.
Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 augustus 2006 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Parlementslid
|
![]() Idd, net als al hun vorige werk.
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|