![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7281 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De protocollen spreken over een supra-nationale instelling die een wereldregering moet worden, meer dan 150 jaar geleden. Als je een eeuw later iemand zoals hem dit hoort zeggen, dan moet je toch even de wenkbrauwen fronsen: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 17 augustus 2006 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs vervalste citaten zit jij hier te verdedigen, met andere vervalste citaten, gewoon omdat ze in jouw verhaaltje passen. De NWO als Groot Eeuwenoud Complot is in flagrante tegenspraak met zowal elke historische ontwikkeling, en in flagrante tegenspraak met de meest elementaire logica. Bon, ik laat jullie hier maar verder de haatteksten bestuderen. Misschien kan je in jouw bronnen nog wat leuke roddels over stoute Joden/Vrijmetselaars vinden. ![]()
![]() |
![]() |
#7283 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7284 | |
|
![]() Citaat:
Dus jij denkt niet dat de V.N bedoeld is als voorloper van een wereldregering? Was Einstein (en al die andere prominenten) mis?
Laatst gewijzigd door exodus : 17 augustus 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7285 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7286 |
Banneling
|
![]() De VN-Veiligheidsraad is een instrument in handen van de Verenigde Staten zoals we bij de inval van Israël in Gaza en Libanon nogmaals konden vaststellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7287 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 17 augustus 2006 om 18:30. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7288 | |
|
![]() Alex Jones zegt dat er massieve staged terroristische aanslagen zitten aan te komen in Amerika, Isreal, en U.K. Als redenen geeft hij de esalering in het midden oosten en het zogezegde verijdelde terreur complot.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7289 |
Partijlid
|
![]() Het heeft wel niets met de NWO orde te maken, maar ik ga het toch posten : ONS ZOONTJE IS VANDAAG GEBOREN, en ik ben zo gelukkig het is het mooiste babytje dat ik ooit gezien heb. Het was een beetje onverwacht want het is een maand te vroeg , maar het is kerngezond.
joadoor |
![]() |
![]() |
![]() |
#7290 | |
|
![]() Citaat:
Van Harte Gelukgewenst! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat moet je hier bewijzen met een fototje, hoor. Proficiat!
![]() |
![]() |
#7293 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7294 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7295 |
Banneling
|
![]() Nou nee, iemand kende de agenda!
Als je eenmaal de (voor velen verborgen) agenda kent, kan je heel goed de maipulaties zien, en er daardoor minder door beinvloed worden. Meestal krijg ik het op mijn lachspieren als ze weer eens op tv waarschuwen voor terroristen! (Eerlijk gezegd draait mijn maag ook wel eens om , als je echt beseft wat ze geflikt hebben en nog doen). Nuff said Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7296 | |
Burger
|
![]() Citaat:
duikelde al vroeg heen en weer. Hij zou nog 4 weekjes moeten wachten, onze guit. Daar trok hij zich niks van aan,hij wilde eruit. Ons kleine vechtersbaasje van 36 weken, nou,die zit dus al vol streken. Want iedereen de stuipen op 't lijf jagen, dat deed hij al gauw. Maar haar ouders zijn nu al zo trots als 'n pauw. Kom en bekijk dit kleine wonder, want hij is en blijft voor ons toch zeer bijzonder. Veel geluk samen ![]()
Er is maar één ding in overvloed op deze aardkloot....en dat is verstand iedereen denkt er genoeg van te hebben! http://www.wacbelgium.be http://nl.netlog.com/Marc_Vg Laatst gewijzigd door Marc.vg : 18 augustus 2006 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7297 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus als ik mij niet vergis was de presentator Anthony J. Hilder, en de film duurde rond de 2uur. Ik weet ondertussen ook weer wellk zinnentje mij zo hard op mijn zenuwen werkte "Inside Job", wordt gedurende de documentaire constant herhaald.
![]() |
![]() |
#7298 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Soms is het een beetje irritant ja. Amerikaanse manier van presenteren Maar, de info is overduidelijk, en to the point. En die Anthony heb ik best hoog zitten.En een ander voordeel is dat ie ondertiteld is, waardoor mensen die geen engels kunnen het toch kunnen volgen. De meeste van die DVD's zijn engels. Bush wordt (terecht) overduidelijk vergeleken met Hitler! En dan te bedenken dat Bush 'vriend' zei tegen Balkenende! Dat belooft niet veel goeds! Ik verbaas me er nu nog meer over dat ie in die schappen ligt (Hopelijk komen er nog veeeeeel meer, however..) Dus non-believers...... ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7299 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7300 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek eens op wat voor typetjes het meest gepariodeerd worden in de echte wereld.
![]() Het zegt inderdaad iets dat jouw belachelijke "nuff said" en "my two cents" af en toe gepariodeerd worden. Jouw "argumenten" kunnen dat bezwaarlijk worden, en nog minder jouw onbestaande tegenargumenten. Maar nu blijkt dat je mijn berichten toch leest, wanneer kom je eindelijk met een degelijke bron voor jou "Begin citaat"? Of denk je dat "nuff said" als bron volstaat?