Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 augustus 2006, 17:16   #7281
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Je draait de zaken om.

Jullie NWO-zever is geïnspireerd door de protocollen, daarom dat het voor jou als een voorspelling lijkt.

Alléén heeft jouw visie (de visie die je van nepsites overneemt) weinig of niets met de realiteit te maken.
Waarom denk je anders dat je zo vaak verzinsels, vervalsingen, roddels moet posten?
Maar dat vind je normaal, blijkbaar.
Voor jou zijn het verzinsels. De NWO is gebaseerd op feiten. De NWO staat op zich. Meer en meer mensen zien dit in, op basis van die feiten.

De protocollen spreken over een supra-nationale instelling die een wereldregering moet worden, meer dan 150 jaar geleden. Als je een eeuw later iemand zoals hem dit hoort zeggen, dan moet je toch even de wenkbrauwen fronsen:

Citaat:
"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT." -- Albert Einstein

Laatst gewijzigd door exodus : 17 augustus 2006 om 17:16.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 17:20   #7282
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Voor jou zijn het verzinsels. De NWO is gebaseerd op feiten. De NWO staat op zich. Meer en meer mensen zien dit in, op basis van die feiten.
Jij kent het verschil niet tussen feit en verzinsel.
Zelfs vervalste citaten zit jij hier te verdedigen, met andere vervalste citaten, gewoon omdat ze in jouw verhaaltje passen.

De NWO als Groot Eeuwenoud Complot is in flagrante tegenspraak met zowal elke historische ontwikkeling, en in flagrante tegenspraak met de meest elementaire logica.

Bon, ik laat jullie hier maar verder de haatteksten bestuderen. Misschien kan je in jouw bronnen nog wat leuke roddels over stoute Joden/Vrijmetselaars vinden.
Oud 17 augustus 2006, 17:22   #7283
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Bon, ik laat jullie hier maar verder de haatteksten bestuderen. Misschien kan je in jouw bronnen nog wat leuke roddels over stoute Joden/Vrijmetselaars vinden.
Vergeet ook de Tempeliers, de Illuminati, de Jezuiëten en het Vaticaan niet!
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 17:23   #7284
exodus

Standaard

Citaat:
Jij kent het verschil niet tussen feit en verzinsel.
Zelfs vervalste citaten zit jij hier te verdedigen, met andere vervalste citaten, gewoon omdat ze in jouw verhaaltje passen.
Het is een feit dat de protocollen over spreken waar Einstein een eeuw later over spreekt, en realiteit is. En hij was heus niet de enige die het zei.

Dus jij denkt niet dat de V.N bedoeld is als voorloper van een wereldregering? Was Einstein (en al die andere prominenten) mis?

Laatst gewijzigd door exodus : 17 augustus 2006 om 17:25.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 17:32   #7285
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is een feit dat de protocollen over spreken waar Einstein een eeuw later over spreekt, en realiteit is. En hij was heus niet de enige die het zei.

Dus jij denkt niet dat de V.N bedoeld is als voorloper van een wereldregering? Was Einstein (en al die andere prominenten) mis?
Napoleon III was president en riep zichzelf na een staatsgreep uit tot Keizer. Hij wilde een Keizerrijk, bestaande uit verschillende landen, met zichzelf als heerser.

Citaat:
De ?Protocollen van de wijzen van Zion? is een berucht antisemitisch pamflet. Het bevat het fictieve verslag van een conferentie van joodse wijzen, waarin een plan wordt gesmeed om de wereld te overheersen. De tekst is een evidente vervalsing. Het blijkt een anonieme remake te zijn van een oudere tekst door Maurice Joly (1829-1878), getiteld Dialogue aux enfers entre Montesquieu et Machiavel, ou La politique de Machiavel au XIXe siècle par un contemporain, die met het impressum Genève in 1864 in Brussel werd gepubliceerd. De Dialogue was een tegen het regime van Napoleon III gerichte tekst, waarin Montesquieu voor het liberalisme stond en Machiavelli voor het cynische despotisme van Napoleon III. In de Dialogue worden Machiavelli (dus eigenlijk Napoleon III) constateringen over de toestand in Frankrijk in de mond gelegd, die in de ?Protocollen? door de wijze van Zion worden gesteld, maar dan als projectie in de toekomst. Het betreft in wezen dezelfde tekst, die in twee perioden voor geheel verschillende doeleinden is gebruikt
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 17:43   #7286
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Natuurlijk niet.
Of zie jij in de VN een machtige wereldregering, om maar één voorbeeld te nemen.
De VN-Veiligheidsraad is een instrument in handen van de Verenigde Staten zoals we bij de inval van Israël in Gaza en Libanon nogmaals konden vaststellen.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2006, 18:21   #7287
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Nu is het wel algemeen geweten dat bepaalde Joden (ik heb het niet over het Joodse volk) over een enorme politieke en financiële macht beschikken in de Verenigde Staten.
Citaat:
Moslims, chistenen en joden waren in een land zoals Libanon bijvoorbeeld, perfect in staat om samen te leven.
Ook in het vroegere Palestina (ik bedoel in het Palestina van voor de 'Staat Israël') was dit perfect mogelijk.
Citaat:
Olmert als oorlogsmisdadiger
Citaat:
Hamas en Hezbollah zijn geen 'terreurgroepen', net zoals de PLO dat niet was.
Citaat:
Jij hebt bijvoorbeeld nooit gezegd dat je zelf 'Israëliet' bent.
Citaat:
In 'De Nieuwe Wereld Orde' (bericht 7.265) publiceerde Exodus enkele uittreksels uit het boek 'Rule by secrecy' waarin interessante zaken staan over de manier waarop de grote massa door een intellectuele elite geleid/misleid wordt.
Waarom verbaast het me niet, gezien uw teksten en uw voorliefde voor vervalste persfoto's, dat u hier nu de 'Protocollen' komt verdedigen?

Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 17 augustus 2006 om 18:30.
Oud 17 augustus 2006, 18:33   #7288
exodus

Standaard

Alex Jones zegt dat er massieve staged terroristische aanslagen zitten aan te komen in Amerika, Isreal, en U.K. Als redenen geeft hij de esalering in het midden oosten en het zogezegde verijdelde terreur complot.
Citaat:

Neo-Fascists Declare War On Truth Movement

False flag provocation likely to occur within months, 9/11 & truth activists targeted for elimination as Alex Jones makes unpalatable prediction

As manufactured terror alerts, magnified turmoil in the Middle East, and dire proclamations that doomsday is approaching all converge at the end of the summer of 2006, the twist in the story is likely to be a massive staged terror attack that will smother any remaining voices of descent and once again leave America transfixed in an orgy of militarism, paranoia and fear.
The targets of the subsequent frenzied police state clampdown will be the traitors who questioned their government's motivations in the war on terror and blocked Bush' path in protecting the American people.

Alex Jones has only made one previous prediction that he was overwhelmingly sure would come to pass. In July 2001, Jones launched 'Operation Expose the Government Terrorists,' a desperate late attempt to focus activism around raising awareness of an imminent massive terror attack that would be blamed on the patsy Osama bin Laden.
Unfortunately that foresight came home to roost on September 11 and we now find ourselves in similar peril five years later.
On his August 10th show, Alex Jones broadcast a warning that we would soon see, "bone-shattering mega attacks in the United States, Canada, England or Israel."

The time frame for the attacks is within 2 months - the biggest risk being before the middle of October but at least before the mid-term elections in November.

"The prelude to a new mega attack or a string of large attacks - leading up to that - I predicted that they would have five to ten staged busts of terrorists," said Jones.

The watershed success of the 9/11 truth movement in obtaining national exposure has been met with a fierce backlash from the establishment in the form of nationwide editorials on cue, almost as if uniformly timed, that attack 9/11 skeptics with straw man smear campaign arguments. In addition, an increase in alleged foiled terror alerts serves two purposes, to shift attention away from the increasingly high profile 9/11 truth information and secondly to construct the story board to which the next real attack will be pinned.
'Look, we protected you from all those attacks but we just couldn't stop them all - it was the peaceniks and the civil libertarians who prevented us going all the way and keeping America safe - they are to blame for major cities being dirty bombed and others biologically poisoned.'
The baseless terror raids, besides acting as PR for delusional fearmongering and the perception that terrorists are hiding under every bed, also creates a chilling effect whereby the government is sending a message to anyone that doesn't display the proper modicum of obedience and fails to salute the war on terror.

'We can grab you off the street or from your own home at our own convenience and incarcerate you - without having to present any evidence to justify it.'

Some have suggested that Fox News' mention of Alex Jones' warning (watch above) is sufficient advance protection to offset the coming attack. However, coverage of the warning needs to be infinitely more widespread in order to have any impact. The 9/11 Blogger website has put together an activist page that provides information on how people can help us mobilize to try and prevent what government officials and their apologists have told us is inevitable.

Disturbing developments such as the smearing of 9/11 truth activists as terrorist sympathizers and the surveillance and wanton random arrests and beatings of alternative news journalists act as a red flag to denote preparation for a martial law crackdown in the wake of a new synthetic terror attack.

The beta test for this tactic was the 1995 Oklahoma City Bombing, a false flag event that almost obliterated the burgeoning Patriot Movement. In the immediate aftermath of the attack the patsy, Timothy McVeigh, was linked with "far-right militia groups" that talked about the Constitution and federal encroachment on God-given rights. Though no mass sweeps took place, the chilling effect was enough to send a great deal of activists into the shadows - or worse many sold out and became frothing Neo-Cons as soon as Bush got into office.

That same chilling effect is again being employed and applied not just to paleoconservatives - but to anyone who dares dissent against the Neo-Fascist agenda. Even democratically elected moderate anti-war candidates such as Ned Lamont, hardly a George Washington, and his supporters, are being accused of supporting Al-Qaeda by the drooling maniacs who act as PR whores for the Bushists. Though on the face of it this kind of rhetoric - the notion that thousands of citizens in Connecticut ticked Lamont's box because they thought it would help Osama bin Laden - is patently schizophrenic, the mere repetition of the big lie is enough for many to zealously uphold its orthodoxy.

In addition to network news TV shows, reports of Neo-Con cheerleaders on the radio framing anyone who questions 9/11 as having an 'Al Qaeda mind set' are beginning to filter in. It doesn't take a rocket scientist to see where all this is potentially heading - directly to a Homeland Security labor camp unless we stand up and point the finger at the real freedom loathing terrorists.

We should not consider ourselves outside of the scope of a regime that always links its next victims with Al-Qaeda as an excuse to decapitate them from the political spectrum.

Alex Jones' warning of a monumental staged terror attack, creating the pretext to air strike Iran, and its subsequent ramifications for freedom-exercising citizens and truth activists in the western world, is a piercing light through the veil of deception and needs to be echoed around the four corners of the globe if we are to stand a chance of saving America from the grip of a vampiric Neo-Fascist horror show.
Oud 18 augustus 2006, 03:29   #7289
joadoor
Partijlid

Standaard

Het heeft wel niets met de NWO orde te maken, maar ik ga het toch posten : ONS ZOONTJE IS VANDAAG GEBOREN, en ik ben zo gelukkig het is het mooiste babytje dat ik ooit gezien heb. Het was een beetje onverwacht want het is een maand te vroeg , maar het is kerngezond.

joadoor
joadoor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 08:15   #7290
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joadoor Bekijk bericht
Het heeft wel niets met de NWO orde te maken, maar ik ga het toch posten : ONS ZOONTJE IS VANDAAG GEBOREN, en ik ben zo gelukkig het is het mooiste babytje dat ik ooit gezien heb. Het was een beetje onverwacht want het is een maand te vroeg , maar het is kerngezond.

joadoor
Beste Joadoor,
Van Harte Gelukgewenst!
Oud 18 augustus 2006, 08:29   #7291
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het heeft wel niets met de NWO orde te maken, maar ik ga het toch posten : ONS ZOONTJE IS VANDAAG GEBOREN, en ik ben zo gelukkig het is het mooiste babytje dat ik ooit gezien heb. Het was een beetje onverwacht want het is een maand te vroeg , maar het is kerngezond.joadoor
Gelukwensen !
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 08:39   #7292
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

joadoor

Dat moet je hier bewijzen met een fototje, hoor.

Proficiat!
Oud 18 augustus 2006, 11:33   #7293
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Heb deze film vorig jaar al gezien, en ik moet zeggen it sucks !!!
Slecht gemaakt, slecht gepresenteerd,...
Niet moeilijk dat ze die voor €3.99- aanbieden.
Ik moet zegggen dat in diezelfde genre documentaires Loose Change dan nog veel beter is.
hai wie was de presentator van die film en hoe lang duurde de film ongeveer?

Pin d'A
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 11:40   #7294
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

joadoor
Leuk! Heel erg gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Pin d'Ar
Oud 18 augustus 2006, 11:43   #7295
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W Bekijk bericht
Enfinja, iemand had dus een voorspellende gave
Nou nee, iemand kende de agenda!

Als je eenmaal de (voor velen verborgen) agenda kent, kan je heel goed
de maipulaties zien, en er daardoor minder door beinvloed worden.

Meestal krijg ik het op mijn lachspieren als ze weer eens op tv waarschuwen voor terroristen!
(Eerlijk gezegd draait mijn maag ook wel eens om , als je echt beseft wat
ze geflikt hebben en nog doen).

Nuff said

Pin d'Ar
Oud 18 augustus 2006, 11:44   #7296
Marc.vg
Burger

Marc.vg's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Marc.vg
Standaard

Citaat:

joadoor
Ons kindje,zo klein en zo teer,
duikelde al vroeg heen en weer.
Hij zou nog 4 weekjes moeten wachten, onze guit.
Daar trok hij zich niks van aan,hij wilde eruit.
Ons kleine vechtersbaasje van 36 weken,
nou,die zit dus al vol streken.
Want iedereen de stuipen op 't lijf jagen, dat deed hij al gauw.
Maar haar ouders zijn nu al zo trots als 'n pauw.
Kom en bekijk dit kleine wonder,
want hij is en blijft voor ons toch zeer bijzonder.

Veel geluk samen

http://www.wacbelgium.be
http://nl.netlog.com/Marc_Vg

Laatst gewijzigd door Marc.vg : 18 augustus 2006 om 12:03.
Marc.vg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 augustus 2006, 12:05   #7297
Monocle
Minister-President

Monocle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
hai wie was de presentator van die film en hoe lang duurde de film ongeveer?

Pin d'A
Ik moet zeggen dat het al ruim een jaar geleden is dat ik die gezien heb.
Dus als ik mij niet vergis was de presentator Anthony J. Hilder, en de film duurde rond de 2uur. Ik weet ondertussen ook weer wellk zinnentje mij zo hard op mijn zenuwen werkte "Inside Job", wordt gedurende de documentaire constant herhaald.
Oud 18 augustus 2006, 12:15   #7298
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Monocle Bekijk bericht
Ik moet zeggen dat het al ruim een jaar geleden is dat ik die gezien heb.
Dus als ik mij niet vergis was de presentator Anthony J. Hilder, en de film duurde rond de 2uur. Ik weet ondertussen ook weer wellk zinnentje mij zo hard op mijn zenuwen werkte "Inside Job", wordt gedurende de documentaire constant herhaald.
ja ok da's denk ik dezelfde.
Soms is het een beetje irritant ja. Amerikaanse manier van presenteren
Maar, de info is overduidelijk, en to the point. En die Anthony heb ik best hoog zitten.En een ander voordeel is dat ie ondertiteld is, waardoor mensen die geen engels kunnen het toch kunnen volgen.
De meeste van die DVD's zijn engels.

Bush wordt (terecht) overduidelijk vergeleken met Hitler!
En dan te bedenken dat Bush 'vriend' zei tegen Balkenende!
Dat belooft niet veel goeds!

Ik verbaas me er nu nog meer over dat ie in die schappen ligt
(Hopelijk komen er nog veeeeeel meer, however..)
Dus non-believers......

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 12:17.
Oud 18 augustus 2006, 12:33   #7299
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Nuff said, denk ik.
Zegt toch wel wat,als ze je beginnen te imiteren!

my two cents

Pin d'Ar
Oud 18 augustus 2006, 12:37   #7300
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Zegt toch wel wat,als ze je beginnen te imiteren!
Zoek eens op wat voor typetjes het meest gepariodeerd worden in de echte wereld.

Het zegt inderdaad iets dat jouw belachelijke "nuff said" en "my two cents" af en toe gepariodeerd worden.
Jouw "argumenten" kunnen dat bezwaarlijk worden, en nog minder jouw onbestaande tegenargumenten.

Maar nu blijkt dat je mijn berichten toch leest, wanneer kom je eindelijk met een degelijke bron voor jou "Begin citaat"? Of denk je dat "nuff said" als bron volstaat?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be