![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7361 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
David Icke - Secrets of the Matrix - Part 1 - David Icke - Secrets of the Matrix - Part 2 - dAVID iCKE - fREEDOM rOAD - pART 3 - 3 Zie ook de draad NWO gids.
Laatst gewijzigd door exodus : 18 augustus 2006 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7362 |
|
![]() Ik heb kopieën van sommige webpagina's bewaard (met datum en tijd erbij) en nog ergens op schijf staan.
Als ik het kan vinden zal ik het weleens posten. Niet dat ik denk dat ik u kan overtuigen. Ik zei het alleen maar om aan te geven waarom ik niet in die onzin van u geloof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7363 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of verwerp je bronnen die niet beweren wat je wil dat ze beweren? Verdiep je anders eerst eens in het mechanisme van de cognitieve dissonantie, Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mooie Exodus!! Heel mooi! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7365 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens ik heb de naam niet nu, maar ik heb vernomen dat er een al meer dan een jaar dood was toen ie op die lijst van 9-11 stond. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7366 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7367 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles staat open voor discussie en je mag niets zomaar verwerpen MAAR om iets als WAAR te aanvaarden moeten er aan bepaalde voorwaarden voldaan zijn. Een bewering kan pas aanvaard worden als WAAR als ze beproefd wordt volgens de wetenschappelijke methode : Citaat:
Dit is de beste manier die momenteel gekend is om te beslissen of iets WAAR of ONWAAR is. Moet er nog aan toegevoegd worden dat de beweringen van Exodus en Dorpsnar Pinda, buizen over gans de lijn als je deze methode toepast? Daarom is het uiteraard dat ze nooit fundamentele bronnen of bewijzen kunnen geven voor hun beweringen of ze gewoonlijk lastige vragen gewoon laten 'liggen' en dan maar beginnen schelden. Daarom is het uiteraard zo dat 99% van de intelligensia in Universiteiten, Pers etc. niet eens moeite doet om hierover in discussie te gaan. Daarom is het zo dat 99% van de 'believers' enkel aanwezig zijn als anonieme sujetten op internet waar ze naar hartelust en zonder lastige vragen hun fantasien kunnen beleven en elkaar opstoken. Laat je dus niet vangen door hun paranoide en angst-aanjagende fantasien largo_w.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7368 |
|
![]() De da vinci zit voooooool zever (jezus zou zelf kinderen gehad hebben) nogtans alles is er schoon geargumenteerd met bestaande zaken als schilderwerken, boeken, gebouwen, organisaties,...
Het bernini misterie van Dan brown spreekt ook over zo een zake maar gemengd met meer wetenschap (fysica) en over de illuminati (een ras dat je waarschijnlijk niet onbekend is ook niet). Je zou kunnen stellen dat beide boeken helemaal waar zijn aangezien ze mooi zijn beargumenteerd, overtuigend geschreven en geen leugens vertellen. MAAR nogtans weet iedereen dat drie kwart zever is... Je nieuwe orde probleem is hetzelfde...Geschriften, uitspraken, boeken,zaken worden aan elkaar gekleefd met nog eens andere boeken, gedichten, uitspraken... en daaruit komt dat er een NWO is. Je zegt mij dat ik kortzichtig bent maar je geloofd zo sterk in je eigen zaken dat je nooit gaat kunnen inzien (want als er geen WO3 zou komen bvb dan zal je zeggen dat het voor de volgende generatie is etc) dat het zever is (zelf niet als iemand met bezwarend materiaal op de proppen zal komen je zal altijd wel een weg vinden om jezelf en je idee gelijk te geven (in het kort je bent fanatiek bezig met een idee dat waarschijnlijk weinig waarheid heeft). En ieder zijn zever maar antwoord op mijn zever ik zal je op jouw zever ook antwoorden geven zoals ik ze denk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7369 | |
|
![]() Citaat:
Maar die 'joden gingen niet naar hun werk - mythe' was al gelanceerd en uitgewerkt nog voordat de torens waren ingestort. Ook dit is eigen waarneming, geen bewijs. Maar voor mij telt het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7370 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 15:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7371 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nou vraag ik mij af wat precies onzin is van de dingen die ik dus volgens jou zeg... geef eens wat links naar mijn posts... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7372 | |
|
![]() Citaat:
Uw bewering is dus onjuist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7373 |
|
![]() U vindt dat ik mij belachelijk maak door mijn eigen waarneming hier te vermelden. Dat mag natuurlijk maar daardoor schaarde ik u in het kamp van de 'believers'. Mijn fout. Excuses.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7374 |
Banneling
|
![]() Het is veel erger!! Jezus heeft nooit bestaan! Het is een fabeltje (geschreven door de schatrijke Romeinse Piso familie) bedoelt om mensen tegen elkaar uit te spelen! In 'werkelijkheid' is Jezus een verwijzing naar de zon. De elite(die mensen die de NWO willen) zijn o.a. zonaanbidders, (de zonne cultus) en bv de kruisiging slaat op de zonnewende in de winter. de zon staat stil (Hij sterft) en drie dagen later begint de zon weer te 'lopen'. Hij is 'herboren' En waar dacht je dat het begrip 'licht van de wereld' vandaan kwam? Juist, van de zon! Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de interpretatie er van is weer een ander verhaal. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7376 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wat die paspoort van Atta betreft...het is toch wel vreemd dat ze een stukje papier vinden tussen tonnen kerosine die ontvlammen, onder honderduizenden tonnen puin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7377 | |
|
![]() Citaat:
Het feit van die zonnegoden etc zijn allemaal bekende fenomenen. Het feit dat deze andere religies geïntegreerd werden in onze religie was een "must" in het verleden om integratie in andere culturen (binnen Europa) te kunnen overleven. Zo werd op een ogenblik beslist om de oude joodse traditie van de besnijdenis niet meer door te voeren bij de Christenen, het etensmaal werd vervangen,... Maar daar bewijs je je punt niet mee hoor...hoogstens het feit dat onze godsdienst veel inculturatie heeft gekend (ook een grote bvb is de doop van Clovis). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7378 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee natuurlijk bewijs ik er geen punt mee, alles wat 'we'zeggen zal je verdraaien.Ik kan je niet overhalen, dat zul je helemaal zelf moeten doen! Al begonnen met het kijken van de video's waar Exodus de link van heeft gegeven? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7379 |
Banneling
|
![]() Largo, dan nog even dit: Als je het allemaal zever vind (wat je goed recht is)
mag ik dan vragen wat je op deze thread doet? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 18 augustus 2006 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7380 |
|
![]() Weerom tien minuten ver in je eerste film; ik kan niet verder kijken dit is belachelijk.
Vrijmetselaars als wereldkracht...hilarisch. Dit is een film van een gefrustreerde Brit (hij zegt het zelf dat men hem uitlachte) die dwaze argumenten gebruikt om aan te tonen dat een bepaalde groep de wereldmacht in handen heeft. Hij maakt constant grappen, opmerkingen, gebruikt fotos,... Demagogie is een gevaarlijk wapen. |
![]() |
![]() |