![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7441 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil hier voor alle duidelijkheid aan toevoegen dat ik het afschuwelijk vind wat Israel de Palestijnen heeft aangedaan sinds medio 20ste eeuw (en hier en daar ook al vroeger). Terwijl ik ook vind dat zelfmoord- en andere terroristen en de bewegingen die hen aansturen afschuwelijke, fascistische oorlogsdaden op hun geweten hebben. Hezbollah en Hamas behoren tot die bewegingen, maar ze zijn niet de enige.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 18 augustus 2006 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7442 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 19 augustus 2006 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7443 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat u misschien niet veel tussen de mensen komt die dit wel gebruiken(denkt u dat uw entourage een meerderheid is?)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7444 |
Banneling
|
![]() Ik had het niet over mijn 'entourage'. Ik had het over gefundeerde tegenkritiek omdat je in de thread 'CIA...' zei dat kritiek gefundeerd moest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7445 | |
|
![]() Citaat:
Maar jij gelooft dat de term "derde rangsburger" waarschijnlijk niet meer bestaat en daarom vond je dat ik fout zat met mijn opmerking ik zeg je dat hij wel bestaat. trouwens doet niet ter zake dat woord. Laatst gewijzigd door largo_w : 19 augustus 2006 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7446 | |
|
![]() Citaat:
Zoals in een andere draad reeds gemeld: I give up
![]() |
![]() |
#7447 | |
|
![]() Citaat:
dwaas kind...u heeft nog de basisideën van het leven niet verstaan en wil mensen uitleggen wat er gebeurt BOVEN UW HOOFD... U bent zeker atheïst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7448 |
Minister-President
|
![]() Wat zijn we weer lief voor elkaar
![]()
![]() |
#7449 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7450 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7451 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7452 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 augustus 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7453 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat Jezus Christus als persoon niet heeft bestaan doet in de kern van de zaak niet ter zake! (wel raar dat hij dan zijn eigen geschriften schreef als hij niet heeft bestaan maar bon...) Het is niet op de persoon dat het katholicisme is gebaseerd maar wel op de geschriften en de boodschap van naastenliefde. Het feit dat dit artikel begint met "op school wordt aangeleerd dat..." is zever! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7454 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uh lees dit effe door: ![]() The dark side of christianity Btw de Bijbel staat vol met horroverhalen etc Zoals in Exodus: "Gij zult een tovenaar niet in leven laten" en eigen gescriften geschreven?? Ok welke dan??????????????????????????????????????????????? ???????????? Aan U dat aan te tonen lijkt me zo. en dan nog dit: Citaat:
gebaseerd! Ja hele vredige godsdienst hoor Pfmrgpfff Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 19 augustus 2006 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7455 | |
|
![]() Citaat:
genesis 9,6:Het bloed van degene die het bloed van een mens vergiet, zal door mensen worden vergoten, want de mens is gemaakt naar het beeld van God. Alles kan misbruikt worden; maar ook in deze donkere periode van ons geloof was het bezit van een bijbel door een gewoon mens een criminele daad. Want als je de bijbel een beetje leest snap je de symboliek, het idee, ... Horrorverhalen? geef mij één horrorverhaal (hier: http://www.bijbel.net/)! Er wordt gezegt (puur hypothetisch net zoals alles wat jij mij tot nu toe al zei over deze NWO) dat in de bibliotheken van het vatikaan het evangelie van Jezus ligt. Deze zullen ze nooit prijsgeven want het zou veel veranderen aan het aangezicht van het katholicisme en met wat het vaticaan de mensen allemaal heeft aangedaan zou dit niet mogelijk zijn. Naastenliefde juist! Weet u wat het katholicisme van het jodendom onderscheid? (cruw gezegt) Het nieuw testament! Toen de farizeeën hoorden dat Hij de sadduceeën tot zwijgen had gebracht, kwamen ze bij elkaar [35] en een van hen, een wetgeleerde, vroeg om Hem op de proef te stellen: [36] ‘Meester, wat is het grootste gebod in de wet?’ [37] Jezus zei hem: ‘U zult* de Heer uw God liefhebben met heel uw hart en met heel uw ziel en met heel uw verstand. [38] Dat is het grootste en eerste gebod. [39] Het tweede is daaraan gelijk: U zult uw naaste liefhebben als uzelf. [40] Aan deze twee geboden hangen heel de Wet en de Profeten.’ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7456 |
|
![]() Waarin geloven mensen? In de 'zoon' van God?
Of in de geschriften van naastenliefde, vrede en rust? Zolang je niet gaat inzien dat wat in de bijbel staat niet letterlijk mag worden genomen zullen we niet verder geraken. Het feit dat Jezus (als persoon) bestaan heeft (of vijftien maal bestaat heeft) of niet doet er uiteindelijk niet helemaal toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7457 | |
|
![]() Citaat:
Wij pleiten voor vrijheid en tegen oorlog en controle, en we worden kwaadaardig genoemt. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7458 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik wel weet is dat wetenschappers die kennis naar buiten brengen wat men niet wil dat het publiek weet, genegeerd en de mond gesnoerd worden. Einstein bracht niets naar buiten dat niet geweten mocht zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#7459 | |
|
![]() Citaat:
Weet u waarom Lenin een gevaarlijke oponent was van iedereen die tegen zijn idee was? Waarom stalin nog gevaarlijker was? Weet u waarom in veel vroeger heksen op een brandstapel werden gelegd? Het gevaarlijke is gewoon dat u uw geloof hier predikt en daardoor mensen zaken doet geloven (het vlees is zwak). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7460 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |