![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn drie realistische scenario's voor de niet zo verre toekomst van Europa : 1. Het grootste deel van de moslimallochtonen keert terug via begeleidende maatregelen 2. Er komt een grote Europese burgeroorlog tussen moslims en niet-moslims 3. Europa wordt gaandeweg volledig geïslamiseerd = Europa wordt 1 groot Borgerhout En een vierde onrealistisch scenario, maar waar alle politiek correcte mensen in geloven : 4. Er wordt een nieuwe mens gecreëerd die sterker is dan de mensen in Israël, Palestina, Libanon, ex-Yougoslavië, India etc. Door de komst van deze 'nieuwe multiculturele mens' leven de moslims en niet-moslims in vrede samen, hoewel de steden van Europa quasi volledig bestaan uit een moslimbevolking en de landelijke gebieden hoofdzakelijk uit niet-moslims. Dat de moslims de Europese steden over 1 of 2 generaties bijna volledig veroverd zullen hebben, blijkt uit de geboortecijfers. Het is nog slechts een kwestie van enkele jaren (vaak minder dan 10 jaar) voordat in de meeste grote Europese steden de moslims voor meer dan de helft van alle geboorten zorgen. Volgens een Canadese moslimsite zou in Brussel-stad momenteel reeds 57% van alle geboorten op rekening komen van de moslims. Als die reacties van mij nogal extreem lijken over te komen dan moet je die gegevens voor ogen innemen en je proberen in te leven in de wereld van mensen die vechten voor het behoud van hun cultuur. 20 jaar geleden was mijn houding er één zoals je die hier bij de 'linksen' zou kunnen catalogiseren : "Je moet geduld hebben en verdraagzaam zijn en niet bevooroordeeld etc." Gaandeweg is die houding echter omgeslagen. Nu is mijn perceptie dat onze cultuur een strijd op leven en dood voert met de cultuur van de moslimbezetters. En hoe meer gegevens ik hieromtrent opspoor en onder ogen krijg hoe sterker die perceptie wordt. De klassieke partijen steken bewust het hoofd in het zand voor deze problemen. Het Vlaams Blok heeft de beste oplossingen in huis maar kiest echter voor goedkope stemmingmakerij. En zo verliezen we elk jaar kostbare tijd om een voor iedereen optimale oplossing uit te werken. Het lijkt er op alsof iedereen er op aanstuurt om onze samenleving zo snel mogelijk naar de rand van de afgrond te manoevreren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() En waar haalt filosoof zijn mosterd?
Ik zal het u verklappen, op : http://nl.psychiatrie.be/education/d...profbackdem012 |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#66 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Je mag je pleziertje hebben, maar daarmee geef je wél ineens toe dat ik raak geschoten heb ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ze weten dat ze pakweg over één of ten hoogste twee generaties in de Europese steden de meerderheid van de bevolking zullen uitmaken, wat kan dan nog hun motivatie zijn om zich aan te passen aan het Westen? Is het niet veel logischer dat ze zich dan aanpassen aan de zeden van de rest van de Ummah? In België krijgen ze van hun autochtone beschermheren trouwens veel meer religieuze privilegies dan in hun thuislanden. Ze zullen eerder zoals moon hier op het forum tegen de autochtonen zeggen dat ze zich maar hebben neer te leggen bij het fait accompli en als ze het daar niet mee eens zijn moeten ze maar, zoals moon zegt, "andere oorden opzoeken". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beeld je eens goed in dat een meerderheid van Belgen, Janssensen en Peetersen, waarvan de stamboom hier een paar honderd jaar staat , zich OOK aan die denkwijze ergert, en niet van plan te zijn te ververhuizen om extremisten van jouw slag vrije baan te geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Lokaal Raadslid
|
![]() to darwin:
ten eerste ik zie echt niet in waarom een allochtoon die 3 generaties al woont vrijwillig zal terugkeren, dat gebeurt niet der zal slecht een klein gedeelte zich geroepen voelen om terug te keren zoals allochtonen die nog maar 5-10tal jaren verblijven en pas belg nationaliteit ofzo hebben ten tweede , u hebt het constant over onze cultuur behouden enzo, ik zie de bedreiging echt niet , der gaat hier niemand u verplichten om naar een moskee te gaan ten derde u hebt schrik dat hun nataliteit de onze overstijgt, momenteel hebben moslims grotere gezinnen maar hoeveel generaties ga da duren, ik ken marok people die nu ervoor kiezen voor kleinere gezinnen, ze moeten wel aangezien ze allebei werken ten 4de wie zegt dat marok zich niet kunne aanpassen (zie Tensammani en Fauzaya Talhoui,...) perfect geïntegreerd, zorgen voor geen probs,... als laatste had ik nog een vraag: stel dat binnen 10jaar de chinese gemeenschap veel kinderen baart? ga je je dan je pijlen richten op de chinezen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Mechelen is 40% van de -12 jarigen moslim. In het ganse Brussels Gewest staan de moslims momenteel in voor 37% van alle geboorten daar. De evolutie is in alle steden vergelijkbaar. Stel dat bij een verhouding 60% moslims 40% niet-moslims het aantal geboorten in beide groepen plots gelijk blijft. Dan blijft die basisverhouding doorwerken in de samenstelling van de latere bevolking. Het betekent dat bijvoorbeeld 20 jaar later de verhouding van de 20-jarigen 60% moslims en 40% niet-moslims zal zijn. Nog eens 20 jaar later bestaat de gehele bevolking onder de 40 jaar van die stad dan voor 60% uit moslims en voor 40% uit niet-moslims. Terwijl in de hogere leeftijdscategorieën het verschil iets minder is. We zitten over twee generaties dus met steden in Europa die niet meer Westers maar islamitisch zijn. Net als in Libanon. U zegt dat de allochtonen niet over te halen zijn voor een vrijwillige terugkeer, zelfs niet met ontwikkelingsprojecten die werk verzekeren? Dan kiest u automatisch voor één van de twee volgende scenario's : 1. Europa reageert als een klootjesvolk en laat zich inpakken zoals destijds de bevolking van Ionië en Constantinopel en de Balkan door de Turken of 2. Europa komt op voor zichzelf en er komt een grote burgeroorlog waarbij de islamieten worden buitengekeerd zoals in 'Al Andalus'. Ik ben eens benieuwd welke van de twee het gaat worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Eerst probeerden de Joden Europa te veroveren via het kapitalisme.
Nu zijn het de moslims via de macht van het getal. (Ze hebben les gehad van de communisten waarschijnlijk) Ik heb last van een pijnlijke déj�*-vu.
![]() |
#75 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw uitleg zullen de moslims ook niet erg smaken want u beledigt hun cultuur door te stellen dat die onmenselijker is. Egoisme is een waarde waarvoor de moslims niet veel eerbied betonen. Solidariteit en opkomen voor het eigen volk is iets wat bij hen hoog in het vaandel gedragen wordt. In de afgelopen 40 jaar heeft de ervaring uitgewezen dat de moslims in Europa net als in de rest van de wereld eerder meer fundamentalistisch dan westers worden. Het gevaar van een denkwijze van mensen zoals u is dat u gokt met de toekomst van onze samenleving. U verkoopt iets (de toekomst van de samenleving notabene) zonder dat u weet wat u ervoor in de plaats krijgt. Als elke handelaar zo zou tewerk gaan zou er snel geen handel meer bestaan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Solidariteit ruimt gewoonlijk plaats voor egocentrisme als de levensomstandigheden verbeteren. Dat is niet eigen aan de islam of om het even welke religie, dat is eigen aan de mens. Zo zullen ook Ali en Fatima zich weldra afkeren van opa Mohammed, de arme Palestijntjes of de Iman die 10 van de 12 maanden in Marokko verblijft. Wat kunnen we anders doen dan gokken, waarde vriend? Het risico verkeerde conclusies te trekken is veel te groot om op die schaal te proberen problemen aan te pakken voor ze zich stellen. Ik geloof niet dat iemand bij machte is met volledige zekerheid toekomstige evoluties te voorspellen. Daar dien ik mij dus bij neer te leggen wat ik in al mijn nederigheid (en luiheid, want de hele tijd recht blijven staan is ook geen pretje) doe.
![]() |
![]() |
#78 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lokaal Raadslid
|
![]() to darwin:
der is nog een scenario 3 nl. marok people worden allemaal zoals tensammani en fauzaya dus perfect geïntegreerd,... btw gisteren op confidenties in provence was mimount boussakla te gast, onze senator vertelde over haar verleden, namelijk dat z evroeger had gebroken met haar familie enzo blablabla , iedereen kent haar verhaal wel anyway nadien zei ze dat haar ouders 5jaar geleden terug contact met haar had gezocht en ze zag dat haar ouders helemaal veranderd waren, haar jongste zus mocht naar de unief, haar broer woonde samen met een belg meisje en hebben zelfs een kind (dus zonder huwelijk!!!) uiteindelijk zei ze dat dit 10jaar geleden niet mogelijk was dus darwin, het veranderd echt wel ik weet dat je verbitterd bent maar je kan toch maar het beste hopen je kan toch niet wachten totdat iedereen vrijwillig terugkeert, ik weet dat ik nooit vrijwillig zal terugkeren, je zal me moeten vastbinden en met een kussentje moeten werken en me op dat vliegtuig sleuren voordat ik wegben |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je moet niet ongerust zijn moon! jij mag blijven hoor!
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |