![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1841 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan me vergissen, maar ik meen uit deze zin te begrijpen dat je vermoedt dat ik een "allochtoon" ben. Maar jammer genoeg voor jou is dat niet het geval. Ik ben zo autochtoon als je maar kan zijn (daar gaat je simplistisch wereldbeeld). Neemt niet weg dat ik inderdaad veel geluk heb om in het westen geboren te zijn, net zoals jij. Laatst gewijzigd door Edina : 19 augustus 2006 om 10:15. |
||||
|
|
|
|
|
#1842 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 19 augustus 2006 om 10:38. |
|
|
|
|
|
|
#1843 |
|
|
Zwak excuus, aangezien scheldwoorden ook in de Van Dale staan. Maw schelden kan je perfect in correct Nederlands doen, maar het blijft schelden.
|
|
|
|
|
|
#1844 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1845 |
|
|
Zoals ik al zei: van mijn part mag iedereen me uitschelden zoveel als ze willen. Het raakt mijn koude kleren niet en het toont alleen maar het gebrek aan zinnige argumenten aan. Maar het is niet toegestaan volgens de forumregels...
|
|
|
|
|
|
#1846 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1847 |
|
Banneling
|
En?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 augustus 2006 om 22:37. |
|
|
|
|
|
#1848 |
|
Banneling
|
Laten we de zaak nuchter bekijken en los van alle politieke commentaar besluiten dat racisme ongezond is voor het menselijk lichaam. Wanneer u als racist op de bus zit en een marokkaan ziet, dan stijgt uw bloeddruk tot ongeziene hoogten. Laat u dus alstublieft behandelen door een dokter, ja dat mag ne Vlaamschen dokter zijn.
Maar stop met uw bloeddrukproblemen op de maatschappij uit te werken. En laat onze marokkaanse medeburgers met rust. |
|
|
|
|
|
#1849 | |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
Maar stop met uw bloeddrukproblemen op de maatschappij uit te werken. En laat onze Vlaams-nationalistische medeburgers met rust.
|
|
|
|
#1850 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ge weet goed dat, als het écht moet, wanneer de Vlaamse-nationalist écht de pest uithangt en weer eens meeheult met de nazi en ons aanvalt, dan geven we der een lap op en dan verslaan we ze zonder genade. Dat is zo al een paar keer gebeurd, en ge zijt er nog altijd niet goed van. Ge weet het, tegen ons staat ge nergens als het om den ultieme strijd gaat. Voor de rest zijn wij vredelievende mensen, wij hebben zelfs mededogen met de kleinste sukkelaars onder het volk. Vooral met hen eigenlijk. Dus maak u niet ongerust, wij houden van u. Maar dat privilegie moet ge wel verdienen hé. Laatst gewijzigd door oliepiek : 20 augustus 2006 om 01:12. |
|
|
|
|
|
|
#1851 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1852 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1853 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enfin, goed om weten dat de marxisten inzitten met de kleine man.
|
|
|
|
|
|
#1854 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tijd voor uw pillekes. Echt eh... en als ze op zijn en ge kunt ze niet betalen, dan betaal ik wel een rondje voor u. |
|
|
|
|
|
|
#1855 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"we shall not flag or fail. We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be,we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender" |
|
|
|
|
|
|
#1856 |
|
Minister-President
|
Ik meen me een afrikaanse stam te herinneren die massa's psychedelische paddestoelen vraten voor ze ten strijde trokken. Scheen hun adrenaline-peil naar boven toe te trekken waardoor ze beter geconcentreerd waren. Ook waanden ze zich immuun voor pijn.
|
|
|
|
#1857 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zie ik nog niet gebeuren bij wiet-gebruikers. Eer halverwege het slagveld meent de helft dat die imaginaire balpen uit hun borstzakske is gevallen en kijken ze vertwijfeld naar de grond want het zou wel eens hun geluksparker kunnen zijn geweest die ze voor hun plechtige kommunie hebben gekregen. En sommigen lopen sowieso weg door een bad trip.
|
|
|
|
|
|
#1858 |
|
|
De Zulu's zouden dit naar het schijnt hebben gedaan in de slag bij Isandlwana.
|
|
|
#1859 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#1860 | |
|
|
Citaat:
De Turken die hier in de jaren zestig kwamen waren in hun twintigjes, hebben netjes veertig jaar bijgedragen aan de SZ en verdienen hun pensioen. daar zijn we het over eens geen vuiltje aan de lucht. Maar denk je dat de huidige migranten hier als stokoude opa's overkomt? Of dat er hier al pensioen op 20 is ingesteld? Zou het -beste Jazeker- niet kunnen dat dat ook frisse twintigers zijn die ook hun veertigjarige Tour of Duty gaan doen? En let op je taal: de 'oude Turken' noem je correct Turken, i.e. mensen, de nieuwe migranten moet het doen met een 'wat'. Zelfs geen wie, maar een 'wat', dat je voorbehoudt aan zaken. Het zijn nog geen Beliense 'roofdieren', maar ontmenselijkt zijn ze al. En mensen ontmenselijken is de eerste stap naar een verhaulocausting of een genocide �* la Rwanda. Daarmee weten we weeral in welke richting jij zit.
|
|