Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 augustus 2006, 10:14   #1841
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door predator Bekijk bericht
edina klaagt altijd over :

t.o.v. van de bende-van-zes !

Och die kanslozen toch !
Kan je even het bericht quoten waar ik in deze topic over "kanslozen" gesproken heb? Nee, predator, die beschuldigingen van vooroordelen slaan hier op het feit dat voor velen de 6 verdachten sowieso schuldig zijn in de zaak Demoor. En dat voor het proces heeft plaatsgevonden en voor alle feiten (autopsie, reconstructie en getuigenverklaringen) bekend zijn. Eventuele onschuldigheid van verdachten zal door hen nooit worden aanvaard. De verdachten zijn hier voor sommigen zelfs al een "bende". Belachelijk gewoon!

Citaat:
Edina, die als avatar heeft het symbool vande mannelijke besnijdenis
Een zwart lintje als symbool van de mannelijke besnijdenis?!? Waar heb je dat gevonden? You really don't have a clue waarvoor mijn avatar staat! Maar ik laat je liever in vertwijfeling.

Citaat:
je moet de zaken in hun juist perspectief zien én dan ben je .... één

liegebeest !
Kan je even mijn leugens uit deze topic quoten? Kwestie van je beschuldigingen hard te maken hé, want dat doe je niet door die vet en rood te maken hoor...

Citaat:
Die kansloze dompelaars zijn ... rijke mensen ... wanneer je ze vergelijkt met de "echte" kanslozen in "het zoveel betere land van afkomst". Enkele statistieken over Marokko ? Natuurlijk : hier volgen ze :

- algemene werkloosheid 12,1%;
- één op zes Marokkanen leeft onder de armoedegrens;
- één op twee is nog analfabeet;
- dit laatste gaat dan nog gepaard met een ...jajaja ... jaarlijks tienduizenden afgestudeerden uit het hoger onderwijs. Maar de kwaliteit van het afgeleverde produkt is zodanig hoog dat de werkloosheid onder de universitairen 25% bedraagt én zo'n - niet schrikken - 50 �* 75% van de afgestudeerden werkt onder hun opleidingsniveau.

Tiens ! Onze gezagdragers en politiekers allerhande, lezen het financiële weekblad Trends niét !
Kan je mij even vertellen waar ik zou hebben beweerd dat bijvoorbeeld Marokko een veel beter land is om te wonen dan België. Of is dit één van je zoveelste indiote en op niets gefundeerde beschuldigingen? Ik weet beter dan jij hoe goed we het hier hebben, vermoed ik. Maar dat het elders slechter is dan hier betekent niet dat kansarmoede hier niet bestaat hé! Een krommere redenering kan je eigenlijk niet maken.

Citaat:
Edina, wat heb jij een geluk, in het land van sp.a te verblijven ...
Ik kan me vergissen, maar ik meen uit deze zin te begrijpen dat je vermoedt dat ik een "allochtoon" ben. Maar jammer genoeg voor jou is dat niet het geval. Ik ben zo autochtoon als je maar kan zijn (daar gaat je simplistisch wereldbeeld). Neemt niet weg dat ik inderdaad veel geluk heb om in het westen geboren te zijn, net zoals jij.

Laatst gewijzigd door Edina : 19 augustus 2006 om 10:15.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 10:18   #1842
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Oef, je krijgt door wat ik wens duidelijk te maken. Hier geef je toe dat je twee kanten van het verhaal wil horen en hoopt dat het gerecht (hopelijk op een correcte wijze) zijn werk doet.
Dank u, want dat wil ik ook. Ik stel me alleen vragen bij de objectiviteit van ons gerecht.
??? Ik zeg al de hele thread niets anders, Boadicea! Jij daarentegen zit de hele thread al te zeggen dat de verdachten alle zes sowieso schuldig aan iets zijn. En als in de rechtbank zou blijken dat dit niet is, doe je het al op voorhand af als manipulatie of een gebrek aan objectiviteit! Dus nogmaals dezelfde vraag als ik al een aantal keer heb gesteld en waarop je nog niet hebt geantwoord: zal je het aanvaarden als in de recthbank blijkt dat een aantal verdachten compleet onschuldig zijn?

Laatst gewijzigd door Edina : 19 augustus 2006 om 10:38.
Oud 19 augustus 2006, 10:37   #1843
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Oeps, ik gebruikte enkel een woord dat ik de Van Dale stond. Het is niet mijn bedoeling mensen te kwetsen, maar tegenwoordig is elk woord al aanstootgevend, als we zo verder gaan.
Zwak excuus, aangezien scheldwoorden ook in de Van Dale staan. Maw schelden kan je perfect in correct Nederlands doen, maar het blijft schelden.
Oud 19 augustus 2006, 17:45   #1844
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Zwak excuus, aangezien scheldwoorden ook in de Van Dale staan. Maw schelden kan je perfect in correct Nederlands doen, maar het blijft schelden.
Wat is er mis met schelden, zolang het maar beleeft blijft. Vuile hetero
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 18:19   #1845
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wat is er mis met schelden, zolang het maar beleeft blijft. Vuile hetero
Zoals ik al zei: van mijn part mag iedereen me uitschelden zoveel als ze willen. Het raakt mijn koude kleren niet en het toont alleen maar het gebrek aan zinnige argumenten aan. Maar het is niet toegestaan volgens de forumregels...
Oud 19 augustus 2006, 22:14   #1846
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
Disgusting.

Nog een geluk dat u zichzelf "sociaal" vindt.
want een analytisch doorzicht van de VuilB-redenering is "disgustingé?
Ja, ik vindt de VuilB-redenering in se al "disgusting"
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2006, 22:35   #1847
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
want een analytisch doorzicht van de VuilB-redenering is "disgustingé?
Ja, ik vindt de VuilB-redenering in se al "disgusting"
En?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 augustus 2006 om 22:37.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 00:46   #1848
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Laten we de zaak nuchter bekijken en los van alle politieke commentaar besluiten dat racisme ongezond is voor het menselijk lichaam. Wanneer u als racist op de bus zit en een marokkaan ziet, dan stijgt uw bloeddruk tot ongeziene hoogten. Laat u dus alstublieft behandelen door een dokter, ja dat mag ne Vlaamschen dokter zijn.

Maar stop met uw bloeddrukproblemen op de maatschappij uit te werken. En laat onze marokkaanse medeburgers met rust.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 01:04   #1849
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oliepiek Bekijk bericht
Laten we de zaak nuchter bekijken en los van alle politieke commentaar besluiten dat racisme ongezond is voor het menselijk lichaam. Wanneer u als racist op de bus zit en een marokkaan ziet, dan stijgt uw bloeddruk tot ongeziene hoogten. Laat u dus alstublieft behandelen door een dokter, ja dat mag ne Vlaamschen dokter zijn.

Maar stop met uw bloeddrukproblemen op de maatschappij uit te werken. En laat onze marokkaanse medeburgers met rust.
Laten we de zaak nuchter bekijken en los van alle politieke commentaar besluiten dat internationaal marxisme ongezond is voor het menselijk lichaam. Wanneer u als internationalist/marxist op de bus zit en een Vlaams-nationalist ziet, dan stijgt uw bloeddruk tot ongeziene hoogten. Laat u dus alstublieft behandelen door een dokter, ja dat mag nen Dirk Van Duppen zijn.

Maar stop met uw bloeddrukproblemen op de maatschappij uit te werken. En laat onze Vlaams-nationalistische medeburgers met rust.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 01:11   #1850
oliepiek
Banneling

oliepiek's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Laten we de zaak nuchter bekijken en los van alle politieke commentaar besluiten dat internationaal marxisme ongezond is voor het menselijk lichaam. Wanneer u als internationalist/marxist op de bus zit en een Vlaams-nationalist ziet, dan stijgt uw bloeddruk tot ongeziene hoogten. Laat u dus alstublieft behandelen door een dokter, ja dat mag nen Dirk Van Duppen zijn.

Maar stop met uw bloeddrukproblemen op de maatschappij uit te werken. En laat onze Vlaams-nationalistische medeburgers met rust.
Met dat verschil dat internationale marxisten volledig en overal cool blijven, en vooral totaal onverschillig staan tegenover de kleinste, meest irrelevante mensen op deze aardkloot. Er zijn belangrijker mensen, zoals de onderdrukten en de arme kindjes in de derde wereld.

Maar ge weet goed dat, als het écht moet, wanneer de Vlaamse-nationalist écht de pest uithangt en weer eens meeheult met de nazi en ons aanvalt, dan geven we der een lap op en dan verslaan we ze zonder genade. Dat is zo al een paar keer gebeurd, en ge zijt er nog altijd niet goed van. Ge weet het, tegen ons staat ge nergens als het om den ultieme strijd gaat.

Voor de rest zijn wij vredelievende mensen, wij hebben zelfs mededogen met de kleinste sukkelaars onder het volk. Vooral met hen eigenlijk. Dus maak u niet ongerust, wij houden van u. Maar dat privilegie moet ge wel verdienen hé.

Laatst gewijzigd door oliepiek : 20 augustus 2006 om 01:12.
oliepiek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 01:23   #1851
Metternich

Standaard

Citaat:
Met dat verschil dat internationale marxisten volledig en overal cool blijven, en vooral totaal onverschillig staan tegenover de kleinste, meest irrelevante mensen op deze aardkloot. Er zijn belangrijker mensen, zoals de onderdrukten en de arme kindjes in de derde wereld.
Tot zover de mythe van gelijkwaardigheid.
Citaat:
Maar ge weet goed dat, als het écht moet, wanneer de Vlaamse-nationalist écht de pest uithangt en weer eens meeheult met de nazi en ons aanvalt, dan geven we der een lap op en dan verslaan we ze zonder genade. Dat is zo al een paar keer gebeurd, en ge zijt er nog altijd niet goed van. Ge weet het, tegen ons staat ge nergens als het om den ultieme strijd gaat.
Desnoods kruipen wij in de catacomben, desnoods kruipen we in de riolen als ratten, maar we zijn als onkruid, we vergaan niet. En in de ultieme strijd zijn jullie toch te stoned om te vechten. Ons werk wordt makkelijker gemaakt doordat jullie soort, als je al zo hoog op de evolutionaire ladder staat, hun eigen lijf vergiftigt.

Oud 20 augustus 2006, 01:56   #1852
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Je bent echt een negationist.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2006, 01:57   #1853
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met dat verschil dat internationale marxisten volledig en overal cool blijven, en vooral totaal onverschillig staan tegenover de kleinste, meest irrelevante mensen op deze aardkloot.
Enfin, goed om weten dat de marxisten inzitten met de kleine man.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 augustus 2006, 01:58   #1854
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Voor de rest zijn wij vredelievende mensen, wij hebben zelfs mededogen met de kleinste sukkelaars onder het volk. Vooral met hen eigenlijk. Dus maak u niet ongerust, wij houden van u. Maar dat privilegie moet ge wel verdienen hé.

Tijd voor uw pillekes. Echt eh... en als ze op zijn en ge kunt ze niet betalen, dan betaal ik wel een rondje voor u.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 augustus 2006, 02:01   #1855
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Desnoods kruipen wij in de catacomben, desnoods kruipen we in de riolen als ratten, maar we zijn als onkruid, we vergaan niet. En in de ultieme strijd zijn jullie toch te stoned om te vechten. Ons werk wordt makkelijker gemaakt doordat jullie soort, als je al zo hoog op de evolutionaire ladder staat, hun eigen lijf vergiftigt.

"we shall not flag or fail. We shall go on to the end, we shall fight in France, we shall fight on the seas and oceans, we shall fight with growing confidence and growing strength in the air, we shall defend our Island, whatever the cost may be,we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender"

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 augustus 2006, 02:35   #1856
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En in de ultieme strijd zijn jullie toch te stoned om te vechten. Ons werk wordt makkelijker gemaakt doordat jullie soort, als je al zo hoog op de evolutionaire ladder staat, hun eigen lijf vergiftigt.
Ik meen me een afrikaanse stam te herinneren die massa's psychedelische paddestoelen vraten voor ze ten strijde trokken. Scheen hun adrenaline-peil naar boven toe te trekken waardoor ze beter geconcentreerd waren. Ook waanden ze zich immuun voor pijn.
Oud 20 augustus 2006, 02:41   #1857
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Ik meen me een afrikaanse stam te herinneren die massa's psychedelische paddestoelen vraten voor ze ten strijde trokken. Scheen hun adrenaline-peil naar boven toe te trekken waardoor ze beter geconcentreerd waren. Ook waanden ze zich immuun voor pijn.
Dat zie ik nog niet gebeuren bij wiet-gebruikers. Eer halverwege het slagveld meent de helft dat die imaginaire balpen uit hun borstzakske is gevallen en kijken ze vertwijfeld naar de grond want het zou wel eens hun geluksparker kunnen zijn geweest die ze voor hun plechtige kommunie hebben gekregen. En sommigen lopen sowieso weg door een bad trip.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 augustus 2006, 02:49   #1858
Metternich

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
De Zulu's zouden dit naar het schijnt hebben gedaan in de slag bij Isandlwana.

Oud 20 augustus 2006, 02:53   #1859
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Zulu's zouden dit naar het schijnt hebben gedaan in de slag bij Isandlwana.
Was Di Rupo daar ook vo de kinderkes? (zie bij partijdiscussies, Metternich )
Oud 20 augustus 2006, 05:01   #1860
driewerf

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
1. Ik schreef "zoals spiritisten" niet "zijnde spiritisten". Ik verwijs naar jullie algehele verdwaasde toestand waarin je erg lijkt op bertje bleiter.
2. Mijn bomma verdient een pensioen omdat ze werkte voor deze samenleving. De Turken die we in de sixties hierheen haalden hebben hun pensioen zeker verdiend. Geldt dat ook voor wat hierna is komen binnendonderen op straffe van dure olie door de Opec ?
héhéhé, wat een kromredenering, en pracht van een manipuatie is me dit?
De Turken die hier in de jaren zestig kwamen waren in hun twintigjes, hebben netjes veertig jaar bijgedragen aan de SZ en verdienen hun pensioen. daar zijn we het over eens geen vuiltje aan de lucht. Maar denk je dat de huidige migranten hier als stokoude opa's overkomt? Of dat er hier al pensioen op 20 is ingesteld? Zou het -beste Jazeker- niet kunnen dat dat ook frisse twintigers zijn die ook hun veertigjarige Tour of Duty gaan doen?

En let op je taal: de 'oude Turken' noem je correct Turken, i.e. mensen, de nieuwe migranten moet het doen met een 'wat'. Zelfs geen wie, maar een 'wat', dat je voorbehoudt aan zaken. Het zijn nog geen Beliense 'roofdieren', maar ontmenselijkt zijn ze al. En mensen ontmenselijken is de eerste stap naar een verhaulocausting of een genocide �* la Rwanda. Daarmee weten we weeral in welke richting jij zit.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be