![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder, niemand zal wel ontkennen dat het land Israël omringd is door landen die hun zéér vijandig gezind zijn zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De EU is de ook veruit grootste sponsor van bvb de PLO. Hoeveel van die fondsen er in de zakken van corrupte ambtenaren (of nog veel veel erger...) beland wil je niet weten. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 20 augustus 2006 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() iemand een idee hoe we den dikke hiervoor kunnen afstraffen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Waarom hij alleen, de toekenning van subsidies en van hulp is een collegiale beslissing van alle Eu-commisarissen. Hoog tijd dat je eens de werking van de Eu probeert te begrijpen. Ik weet het, het is complexe materie en voor jou dus helemaal niet gemakkelijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat het een solidaire bende gebuisde nationale plantrekkers zijn, maar toch: Michel -> ontwikkelingssamenwerking ontwikkelingssamenwerking -> Michel Snap je? Complex? Bwa, hangt van het sujet af zou ik zeggen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
hoog tijd dat de EU eens gaat luisteren naar z'n onderdanen en er is voor de europeanen ipv voor zichzelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Twee hersencellen ---> lagere klasse Snap je, of heb je er maar één? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() En hebben de europese onderdanen zich massaal gekant tegen hulp aan Libanon? Kan je ons dan ook enige wetenschappelijk cijfers geven die dit bewijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een anti-democratische instelling evolueert zelden naar meer democratie. Omgekeerd komt meer voor. De EU is een doodgeboren kind. en maar goed ook. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 augustus 2006 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() Ondertussen beïnvloedt dat doodgeboren kind 70% van de nationale wetgeving, ... en passen de nationale staten er zich aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Even los van heel de discussie maar vinden nog personen hier dat Louis "Obelix" Michel enorm is afgevallen?
![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 20 augustus 2006 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allen vallen echter niet aan.Maar enkel uit schrik voor wraak.Allen dromen ze van de vernietiging van Israël...Ik zie niet in waarom ge dat overbekend feit absoluut wilt tegenspreken?...Of kunt ge mischien aantonen dat dat niet waar is? Dat ik me vergis of lieg?Dan ben ik benieuwd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() wat is er loos, "Ayne Rand"? Hebt ge geld belegt in Libanon mischien? Ben je daarom pro-financiële hulp aan dat land? Ik kan me niet voorstellen dat een schepsel als gij met iemand anders inzit, zonder er belang bij te hebben...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() Niks geen geld voor de "wederopbouw"! Alleen voedsel en de hoogstnodige materiele hulp!
Laat ze verder in hun zandbak spelen en zelf "wederopbouwen"! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan echter best begrijpen dat een aantal Belgische en Europese belastingsbetalers het beu beginnen te worden om steeds op te moeten draaien voor hetgene wat Israël met Amerikaanse steun vernietigt. De Europese Unie had veel feller moeten reageren op het moment dat Libanon tot puin gebombardeerd werd. ![]() Misschien kunnen ze in de toekomst Europese vlaggetjes zetten op gebouwen, bruggen en wegen die met Europese steun werden opgebouwd. Op die manier kan men verhinderen dat alles voor de zoveelste keer door de zogenaamde 'precisiebombardementen' en de beschietingen van het Israëlische leger wordt vernietigd Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 21 augustus 2006 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 21 augustus 2006 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kreeg het daar zelfs aan de stok met mensen die maar blijven doorhameren op de Hezbollah en de Hezbollah-raketten maar geen woord zeggen over het tot puin schieten van Libanon, de paar duizend gedode Libanezen en de 1.000.000 Libanese vluchtelingen. Ook de milieuramp die Israël heeft veroorzaakt, wordt door dat soort mensen niet ter sprake gebracht. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 21 augustus 2006 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
PS ik ben geen jood als ge dat denk
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ik weet dat een deel van de Joodse bevolking niet achter haar regering staat. ![]() |
|
![]() |
![]() |