![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is de PS ook al aan het uitsterven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burgemeester
|
![]() Tot nader order weegt BUB niet op het beleid. Alleen op internet-fora.
“België heeft geen nationaliteit en, gezien het karakter van zijn inwoners, kan het er ook nooit een hebben. In feite heeft België geen politieke reden van bestaan.” Leopold I van Saksen-Coburg, Koning der Belgen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar blijft trouwens het eergevoel van de Belgische regering die dit stukse rood krapuul toeliet te zitten, en te blijven zitten waar ze zit?
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot nader order is de bub een fransdol studentenclubje van twee sukkels en een FDF-kop dat niet eens in staat is om zichzelf te leiden.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Gezien de hoogte van de belastingen, ben ik nog geneigd u te geloven ook...
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() En dan nog. Alles is relatief...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Maar dat is het hem juist. Dit �*s het eergevoel en de erecode van Guynokkio, Elio di Pupo en hun onversaagde kameraden...
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Hoe waar. Dit is de eerste keer dat de PS zo onverbloemd de volle en volledige waarheid heeft gesproken. Er blijft zelfs geen ruimte voor interpretatie meer over...
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee totaal niet, Eigenlijk doe ik mijn werk goe, als ik geen werk heb, da is raar om uit te leggen maar het is zo.
Als ik alles goed gedaan heb, blijft alles draaien en moet ik dus niks doen, het is zo'n beetjen als pompier zou je kunnen zeggen. Ik hou mij verder bezig, met dingen testen en uitproberen, en uitzoeken hoe dingen beter kunnen enz... en ze ook verbeteren. Dus hoe beter ik iets maak, hoe minder rap het kapot gaat, hoe minder werk ik heb. Natuurlijk moete zorgen dat er af en toe iets uitvalt, anders hebde geen werk meer... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 'nous' mogen enkel de stemmen leveren on de PS aan de macht te houden. Voor de rest hangt er juist NIKS van hen af.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk wel, dat ze nu met een serieus imago probleem komen te zitten ... en 't is eind augustus, kom ze hebben nog een kleine maand de tijd om er iets aan te doen, ... en dan ... is 't bollekeskermis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kan me geen Vlaming voorstellen die nog een greintje respect heeft voor iemand als Onkelinckx. Bestaat die Vlaming eigenlijk wel? Zelfs de betere media als De Standaard kan niet altijd objectief blijven over dit gedrocht.
Bij mij is de emmer allang overgelopen sinds dat ze gevaarlijke psychisch gestoorden uit besparingsoverwegingen van de psychiatrie in de gevangenis wou krijgen. Het was ook sinds die dag dat ik ten volle doorhad dat dat mens gewoon onbekwaam is voor haar zitje. Het is overigens een schandaal dat ze geen ontslag gekregen heeft. Om het zelf te nemen heeft ze de intellectuele capaciteiten niet, ze denkt immers dat ze goed bezig is. ![]() Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 21 augustus 2006 om 13:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Ik zal eens uitleggen wat ik bedoelde: ik verdedigde de PS helemaal niet, wel integendeel. Maar wanneer ze zeggen: "Tout est possible - cela dépend de nous", dan geeft dat toch perfect weer wat er hier aan het gebeuren is. Alles is hier mogelijk: corruptie, discriminatie van de autochtone bevolking, schandalen, en dergelijke meer. Daarom dat die poster perfect weergeeft wat er in Vlaanderen op het ogenblik aan het gebeuren is...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor�*l die "cela dépend de nous" moet je daarin accentueren en je hebt wat Cynicus dus bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() het positieve van de grote ontsnapping is,dat de politie de gewone burger wat minder lastig valt met "parkeerterrorisme" als ze tenminste willen zoeken naar de criminelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |