![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1861 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik begrijp een frons van de wenkbrouwen en een vragende blik, maar heb het moeilijk met een reactie zoals enkelen (!?) hier op het forum. Velen reageren vanuit de buik, vanuit de informatie die via de reguliere media wordt voorzien, terwijl een verscheidenheid aan informatie ter beschikking wordt gesteld en het gewoon veel meer respect zou opleveren indien men zich eerst zou informeren en dan eventueel met vraagtekens en opmerkingen komen aandraven. VRT heeft nu ook de agrressievere stijl van reactie een beetje getemperd.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 21 augustus 2006 om 22:12. |
|
|
|
|
|
#1862 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#1863 |
|
Gouverneur
|
Mannekes ... wie hier beweerd dat er niks "fishy" is aan 11 september en wie direct de "official story" gelooft is ofwel zeer naïf, ik ben zelf ook heel sceptisch tegenover al die complottheoriën ... maar uhm ... als er zoveel universiteitsdocenten, gerenomeerde professoren, wetenschappers en ingenieurs, studenten, militairen, politieagenten in een inside job geloven en een nieuw grondig onderozke eisen en als je zelf verschillende onopgeloste vragen ziet en allerhande wazige toestanden op 9/11 ... tja, dan kun je moeilijk doen alsof je neus bloed ... een bewis van een New World oder dus, 11 september werd trouwens voorspeld door Bush zijn vader Bush Senior op 11 september 1990, ziehier de video:
http://www.youtube.com/watch?v=-pVmL2RyYe4 Vanavond was de internetdocumentaire te zien bij Ter Zake (Canvas), deze heet Loose Change en is best bekend na 50 000 000 hits ... ziehier de links en trek zelf je conclusies: Loose Change: http://video.google.com/videoplay?do...q=loose+change Ziehier een symposium van geleerden die samenkomen om te spreken over 911 en onbetwistbare bewijzen aanvoeren: http://video.google.com/videoplay?do...=911+symposium Ik respecteer ieder zijn mening, maar deze moeten wel goed geargumenteerd zijn. Als je me begint uit te kafferen voor conspiracy-nut, ja, dan zegt dat meer over jou dan over mij. Ik ben Industrieel ingenieur en ben echt geen gek. |
|
|
|
|
#1864 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#1865 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik zie u hier overal commentaren posten, maar inhoudelijk zie ik weinig relevantie. Ik bedoel, je gelooft het officiele verhaal, akkoord, maar leg mij dan eens uit hoe bvb. WTC7 ineens ineenzakt uit het niets? De eigenaar zegt, "we pulled it", in "demolition"-termen wil dat zeggen dat het geimplodeerd is ... dus er meoten explosieven geplaatst zijn ... waarom dan niet in WTC 1 en 2 ... en wie platst er nu explosieven in een gebouw? Ziehier het bewijs: http://www.youtube.com/watch?v=6_Xs0Lb-Wqc en http://www.youtube.com/watch?v=aL0zYx-FQ3Y twee woorden: controlled implosion ...
|
|
|
#1866 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
American Airlines Flight 11: Boeing 767-223ER United Airlines Flight 175: Boeing 767-222 Citaat:
Kijk naar de Titanic, ontworpen zodat het niet kon zinken, zelfs na aanvaring. Wat is er gebeurt. blub,blub,blub Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
#1867 | ||||||
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
(ik kan fout zijn -vooral over die vliegmaatschappij- maar dat het hetzelfde model is ben ik vrijwel zeker) Edit:het is idd hetzelfde vliegtuig:de 22 staat voor United Air Lines :de 23 staat voor American Airlines http://www.airlinecodes.co.uk/boeing.asp Citaat:
Waarom zoek je het niet op? Het is te vinden hoor,ik heb het een goede week geleden ook gedaan. Volgens Robertson-de architect van de WTC Torens zijn de Torens berekend op de impact van een 707-320B,maar niet zoals bepaalde conspiracysites ons vaak willen laten geloven (en zoals ik ook wel eens beweerd heb En hij weet niet meer waar zijn berekeningen van in de tijd zijn... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maakt het uit volgens jou en waarop heb je je gebaseerd?Of heb je gewoon zonder natrekken aangenomen dat het wel een ander type moet zijn omdat de cijfers anders zijn? Edit:het is idd hetzelfde vliegtuig:de 22 staat voor United Air Lines :de 23 staat voor American Airlines http://www.airlinecodes.co.uk/boeing.asp Citaat:
Ik loop niet te roepen dat in het Pentagon 100% zeker geen Boeing is gevlogen (ondanks dat de motoren blijkbaar geen spoor van vernieling hebben achtergelaten en dat het een behoorlijk onwaarschijnlijk maoeuvre was...) ,maar beweren dat die beelden uitsluitsel geven,komop...we gaan niet helemaal onnozel doen hè.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 22 augustus 2006 om 02:00. |
||||||
|
|
|
|
#1868 | ||
|
Partijlid
|
Citaat:
Citaat:
Het beroep dat iemand uitoefent zegt niets, maar dan ook niets over de psychologische (of andere) gezondheidstoestand van een persoon. Ik ken knotsgekke dokters en zeer wijze vuilnismannen. |
||
|
|
|
|
#1869 | |
|
|
Citaat:
http://video.google.com/videoplay?do...=911+symposium En daarna de speech van één van de sprekers. http://video.google.com/videoplay?do...=911+symposium |
|
|
|
|
|
#1870 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1871 | |
|
|
Citaat:
Tom, bekijk dat filmpje nu maar gewoon eens. En niet gewoon kijken, ook LUISTEREN en uitkijken. http://video.google.com/videoplay?do...=911+symposium En daarna de speech van één van de sprekers. http://video.google.com/videoplay?do...=911+symposium |
|
|
|
|
|
#1872 | |
|
|
De uitzending van vanavond:
Citaat:
Eens zien hoe journalistiek eerlijk ze hier gaan zijn. Het laatste zinnetje verraad alleszinds een joekel van een vooroordeel.
|
|
|
|
#1873 | |||||
|
|
Een bijzonder interessante getuigenis van William Rodriguez die 20 jaar lang dienst deed in de North tower:
http://video.google.com/videoplay?do...=911+symposium Enkele quotes die bijzonder sterke aanwijzingen zijn voor controlled demolition. Je kan 't zelfs bijna bewijsmateriaal noemen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
#1874 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een andere interessante getuigenis van William Rodriguez:
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2006 om 08:50. |
|
|
|
|
|
#1875 |
|
Banneling
|
Gisteren nog een interessante Amerikaanse documentaire over de aanslagen op de torens van het World Trade Center in New York op de VRT gezien.
Daarbij liet men beelden zien van wolkenkrabbers die -zoals de WTC-torens- ook door een brand (die in één geval ook veroorzaakt werd door een Amerikaans B52-vliegtuig dat ooit eens tegen een wolkenkrabber aanvloog) werden getroffen. In tegenstelling tot de WTC-torens die al vrij snel als een kaartenhuisje in elkaar zakten, bleven deze torens na een soms verwoestende brand van 24 uren, recht staan. In de reportage werd vermeld hoe bij de bouw van de WTC-torens aan alle mogelijke rampscenario's, zoals branden of aardbevingen, gedacht werd. De stalen constructie van de gebouwen en ook de onderbouw was tegen temperaturen van meer dan 1.600 graden Celsius bestand. De inéénstorting van de gebouwen kon dus onmogelijk alleen veroorzaakt zijn geweest door de brandende kerosine op één van de bovenverdiepingen. De branden hebben ook maar een korte tijd geduurd. Het schijnt dat de brokstukken van de WTC-torens achteraf volledig werden vernietigd zodat er thans geen onderzoek meer mogelijk is waarbij de resultaten van het eerder uitgevoerd 'onderzoek' in vraag kunnen gesteld worden. Men liet ook zien dat het Pentagon onmogelijk door een 100 ton wegende Boeing kon getroffen zijn geweest. De krater die in de gevel van het Pentagon werd geslagen had dezelfde vorm als de kraters die weer te vinden zijn in de gevels van gebouwen die door een raket werden geraakt. Door de aanslag op de WTC-torens die als een aanval op het Amerikaanse volk werd voorgesteld, kreeg de regering Bush een bijna absolute macht en kon zij haar strategische plannen door middel van de militaire acties tegen Irak en Afghanistan realiseren. Omdat het protest tegen de oorlog in Irak binnen de Verenigde Staten steeds toeneemt, wilde de regering Bush nog snel even met de 'terroristische organisaties' Hamas en Hezbollah afrekenen. Terwijl Condoleezza Rice tijdens het Israëlische offensief in Gaza en Libanon de 'vredesduif' in het Midden-Oosten ging spelen, spraken de Verenigde Staten zich uit tegen een staakt-het-vuren, verlamden zij de werking van de VN-Veiligheidsraad, blokkeerden zij de VN-resoluties tegen Israël, keurden zij het Israëlische grondoffensief in Libanon goed, werd er langs alle kanten gelobbyt, bezorgden zij Israël de nodige financiële steun, voorzagen zij Israël van wapens en militaire inlichtingen enz. ![]() |
|
|
|
|
#1876 | |
|
|
Citaat:
Als jouw enig verweer het in discrediet brengen van de bron is, dan is dat erg triestig. In amper 8 minuten na mijn post, heb je reeds een commentaar, of laat ons zeggen, een quote naar een nieuwsbericht, zonder zelf enige relevante informatie toe te voegen. In hemelsnaam mens, kijk nu verdorie eerst eens naar dat videofragment! Koppige steenezel. Laatst gewijzigd door Heftruck : 22 augustus 2006 om 09:03. |
|
|
|
|
|
#1877 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Doet mij denken aan dat complot, deze zomer, om de sears tower op te blazen. Bewijzen volgens Alberto Gonzales: Eén van die mannen was al eens in Chicago geweest! Run for your life! Maar in alle geval Firestone: ![]() |
|
|
|
|
|
#1878 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je problemen hebt met vragen, citaten die niet in het plaatje passen, informatie die de simplistische stellingen van believers tegenspreekt, gebruik dan de negeerlijst. Door wat te schelden zal je niemand overtuigen. Mij in elk geval niet. Misschien eens wat antwoorden geven op de vragen die disbelievers de laatste jaren hier gesteld hebben? Dat zou pas leuk zijn. |
|
|
|
|
|
#1879 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
My point exactly!
|