![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt gelijk.
Liefst als opvolger dan op een lijst waarvan het kopstuk niet zijn verkozen plaats zal innemen. Alleen... Wie bepaalt wie die plaats krijgt en zonder één stem naar het parlement gedirigeerd wordt?
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet omdat die gedachte soms door mijn hoofd spookt dat ik me effectief ook blindelings in de politiek ga werpen, mischien dat ik ooit wel vastberaden genoeg zal zijn om effectief die stap te nemen, maar momenteel weet ik het zo nog niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Je onderhandelt. (en je neemt het gesprek van de onderhandelingen op!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet? Omdat de beste stuurlui aan wal staan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Waarom niet? Goeie vraag, ik veronderstel dat ik gewoon niet de zelfzekerheid heb om die stap te nemen, en me hier volledig zou kunnen aan toewijden.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Mischien wel, maar ik ben liever eerlijk tegenover mezelf en nog even te wachten tot ik zeker van mijn stuk ben, dan om bombastisch af te komen met een nieuwe partij (of me aan te sluiten bij een partij) en nadien der mijn voeten aan te vegen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() [quote=max4westland;1885045]Eindelijk zeg je eens wat zinnigs.[/
tip van nonkel driewerf: koop een goed woordenboek, en zoek daar eens het woord ironie in op.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nonkel Driewerf onderschat Max een beetje. Als jij iets ironisch zegt en ik zeg dan dat je eindelijk iets verstandigs zegt dan hoor jij uit je vel te springen. Enfin... als jij de ironie van mijn opmerking doorhebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Ik denk dat hij de ironie juist wel gevat heeft en zelf ironisch geantwoord heeft.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Ach, de wanconstructie belgikske zal binnenkort verleden tijd zijn. Ze maken het er gewoon naar.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Precies.
![]() |
![]() |