![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1941 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1942 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wees gerust: de Eerste Minister en de Kardinaal hebben hen al veroordeeld van de eerste week af: moordenaars enerzijds en een nationale held anderzijds. Voil�*: als de rechters de overheid niet volgen zullen het wel Blokkers zijn zeker???
|
|
|
|
|
|
#1943 | |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Citaat:
We hebben in Kortrijk dan ook één van onze commilito's naar het ziekenhuis mogen afvoeren met een resem hondenbeten (de politie-charge werd tegengehouden en ze moesten zelf wijken, uiteraard laten ze dan maar de hond los), voor de rest had iedereen de matrakken, laarzen en schilden van de agenten kunnen voelen
|
|
|
|
#1944 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Akkoord mee, Feremans ? (doe me hiervoor aub geen proces aan, he) ![]() Tussen haakjes, volgens mij ga je antwoorden dat ik te laf ben om mijn telefoonnummer te geven. Ik kan je zeggen dat er in dit land heel wat mensen zijn aan wie ik mijn telefoonnummer niet kwijt wil. Rare typen dat er rondlopen.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 augustus 2006 om 00:54. |
||
|
|
|
|
|
#1945 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het wordt hoe langer hoe grappiger.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#1946 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weer een geval van hoge bloeddruk?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1947 | |
|
|
Citaat:
Doodslag dan. Er is slechts sprake van doodslag wanneer de dader(s) wist(en) dat zijn(hun) daden iemands dood konden veroorzaken. Aangezien dat bij slagen niet noodzakelijk het geval is (in tegenstelling tot bijvoorbeeld schieten met een vuurwapen), hangt alles af van de ernst van die slagen. Waren die zo ernstig dat de daders konden geweten hebben dat ze de dood tot gevolg zouden kunnen hebben? En de rechter heeft op basis van de getuigenverklaringen dus beslist dat dat niet het geval was (dat wordt dus, in tegenstelling tot wat jij denkt, niet louter beslist op basis van de verklaringen van de verdachten). En die beslissing lijkt me nogal logisch aangezien ondertussen bekend is dat ten eerste het incident niet lang duurde en dat er dus helemaal niet zoveel slagen/schoppen kunnen gegeven zijn als eerst gesugereerd en dat ten tweede Demoor niet gewond was en nog gewoon rechtop stond nadat de verdachten de bus hadden verlaten (zie getuigenis busschauffeur). Laatst gewijzigd door Edina : 23 augustus 2006 om 09:23. |
|
|
|
|
|
|
#1948 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1949 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1950 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#1951 |
|
|
Nee, ik weet het niet allemaal. Maar wat ik in de post schreef waarnaar je verwijst zijn feiten, beste Circe. Een aanklacht voor moord was hier sowieso onmogelijk, want voorbedachtheid om iemand te doden kan hier nooit aangetoond worden (en het is zelfs belachelijk dat je sugereert dat die er zou zijn). Het is bekend dat de verdachten in ieder geval gereageerd hebben op een vraag van Demoor om rustiger te zijn. De verdachten zijn dus niet op de bus gestapt met het idee om Demoor te doden. En de aanklacht is niet langer doodslag. En die aanklacht is verzwakt nadat ze alle getuigen (je weet wel, onder meer dat koppeltje dat achteraan op de bus zat) hadden gehoord en de resulaten van de autopsie bekend waren. En de getuigenis van de buschauffeur is ook bekend. Ik heb er in deze thread al verschillende keren naar verwezen. En ik heb er nog nooit een andere zaak bij betrokken. En ik heb me nog nooit over de schuld/onschuld van de verdachten uitgesproken.
Laatst gewijzigd door Edina : 23 augustus 2006 om 09:47. |
|
|
|
|
|
#1952 | ||
|
|
Citaat:
Zo komt het tot een cat-harsis Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 augustus 2006 om 09:47. |
||
|
|
|
|
|
#1953 | |
|
|
fout.
Duidelijk niet dus, aangezien GDm niet aan de schop(pen) gestorven is, meer nog, er niet geen direct verband is tussen de schop(pen) en de doddsoorzaak. Citaat:
Door getuigenverklaringen, reconxtructie etc kan men wel nagaan of er voorbedachte rade is of niet.
|
|
|
|
#1954 |
|
Staatssecretaris
|
Graag referenties van uw beweringen. Geef mij de referentie naar de uitspraken van de Eerste minister en de Kardinaal waar zij 'hen' veroordeeld hebben als moordenaars. Toon aan waarom rechters Blokkers zijn, indien ze de overheid niet volgen!?
|
|
|
|
|
|
#1955 | ||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1956 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Indien de rechters de regering niet volgen, slaafs, die sprak van "zinloze moorden", zij het dan geen VB-ers? Volgens het VB zijn toch alle rechters pc's, links, regeringslaven? Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 augustus 2006 om 11:22. |
|||
|
|
|
|
|
#1957 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 23 augustus 2006 om 11:24. |
||
|
|
|
|
|
#1958 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#1959 | |
|
|
Citaat:
En gelijk hebben ze. Mag ik er voor de verdedigers van de allochtone jongeren eens op drukken dat er ook bij zijn, die merken dat iemand racistisch op hen reageert, nog verder uitdagen op er munt uit te slaan, vermits dit systeem het toelaat? M.a.w. onze racismewet keurt het goed dat migranten een racist doodpesten (letterlijk, als jullie versie klopt), terwijl deze autochtoon geen ongepast woord tegen hen kan zeggen. Is dat nog een normale situatie? Is schelden niet menselijk? Zit spot niet in onze Vlaamse cultuur? Of wat doen we met onze Sinjoren (Antwerpen), Schapenkoppen (Lier), Ajuinen (Aalst), Manenblussers (Mechelen), Stroppen (Gent), ... en al onze andere Vlaamse steden voor wie ik de spotnaam voor de inwoners niet ken, maar waar vele in de loop der tijd fier op geworden zijn? Ach ja, ik ben ne Pagadder: geboren in Antwerpen uit ouders die niet uit Antwerpen komen. Dat woord is afgeleid van een Spaanse belastingontvanger uit de 16de eeuw. Kunnen migranten misschien eens leren begrijpen dat ze een scheldnaam krijgen, dat ze deel zijn gaan uitmaken van ons cultureel erfgoed? Moeten ze daarom iemand doodpesten? |
|
|
|
|
|
|
#1960 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Humo en zijn journalisten... niet goed voor de gezondheid...
ge krijgt daar hersenvliesbloedingen van... van die bus van De Lijn ? zomaar ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|