![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1961 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De getuigenis van de advocaat van Al Qaeda was die niet overtuigend? De hoofdredacteur van der Spiegel zei toch ook een paar rake dingen, niet? Alhoewel ik wel moet toegeven dat een iets diepere reportage (lees: onderzoek) wellicht beter was geweest. Maar ja ze hebben van Loose Change ook maar een half uurtje uitgezonden.
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 22 augustus 2006 om 23:12. |
|
|
|
|
|
#1962 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#1963 |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Ah ok,k zal sevves es zien.
|
|
#1964 | |
|
|
Citaat:
A. 600°C is genoeg om titanium (aanzienlijk gebruikt bij de motoronderdelen bij voorbeeld) te doen ... smelten, neen ... verdampen No way, WIKI zegt: Smeltpunt (K) 1940 Kookpunt (K) 3560 B. De achtergronden van de betrokken personen zijn blijkbaar belangrijker dan wat ze te zeggen hebben C. De psychologische verklaring is zo ver doorgetrokken dat het heeeeeeel betrouwbaar wordt D. Van Bülow kwam wel stevig uit de hoek, niet? E. Opmerkingen bij Bröckers? F. Der spiegel (!?) Een fatale fout van CNN wordt in Bröckers' schoenen geschoven! G. Onze historicus (naam ontspringt me) trekt de lijn door naar Auschwitz, poor, very poor .... F. Die 4000 joden die niet komen werken zijn ... 17 september zou een Iraanse gazet dit verhaal de wereld hebben ingestuurd - FOUT WANT - 12 September heeft de Jerusalem Post reeds melding gemaakt van 4000 telefoonoproepen die de Israëlische ambassade in Amerika van ongeruste Israëlische families heeft ontvangen. In totaal gene vette ... I like what I saw
|
|
|
#1965 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb de reportage ook gezien en vond het toch maar een vreemde bedoening hoor.
|
|
|
|
|
#1966 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 augustus 2006 om 23:54. |
|
|
|
|
|
#1967 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Handig zou het wel zijn zo'n complot natuurlijk.
Al die lastige dossiers weg, lastige mensen en carte blanche om de olievelden te gaan bezetten. |
|
|
|
|
#1968 | |
|
|
Citaat:
Op 17 septembert heeft een Iraanse gazet het originele verhaal schandalig verkracht, maar de eerste melding van de 4000 komen niet van hen maar van de Jerusalem Post. Alweer persoonlijkle aanvallen? En hup, de bak in!
|
|
|
#1969 |
|
|
U vertolkt het op een ietwat grappige manier maar U slaat nagels met koppen!
|
|
#1970 |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Juist gekeken...idd wat lauwe reportage.
Ze hanteren een oneerlijke aanpak.Ze komen af met enkele onware zaken die worden ontkracht en verwijzen daarmee de hele inside job theorie naar de prullenmand vergezeld van de juiste populistische woorden fantasie en realiteit.Ronduit oneerlijk,de zaken die ze aanhalen worden door de meeste "believers" al lang niet meer geloofd en haast nooit aangehaald en wegen op hun besluitvorming dus helemal niet door. Toch trachten ze alle aanhangers van de inside job theorie ermee te marginaliseren,o.a.: -Dat van de Israelis -Dat van de identiteitsverwisselingen Dan wekken ze de indruk dat die verrader van bij de Serven de enige bron is van Meysan...+het argument waarmee ze hem als ongeloofwaardig afschilderen is zijn achtergrond,schrijft voor een extreem rechts militantenmagazine,zijn verleden als verrader...ik neem hem niet serieus,maar wat ze doen is niet correct. Dan komt die idioot met de baard en de Amerikaanse vlag aan zijn balkon even de beweging marginaliseren met zijn verwijzing naar de analogie naar het geval Auschwitz en het negationisme en daar moeten we het dan mee stellen...alsof dat iets bewijst...alsof omdat die complottheorie onzin blijkt die van 9/11 dat automatich ook is...hij brengt niet eens argumenten om iets te ontkrachten.En dat moeten we au serieux nemen? Von Buelow kraken ze af door hem over 1 argument in twijfel te trekken...alsof hij maar 1 argument had. Die van der Speigel met die Bröckers van hetzelfde-al moet gezegd dat Brökers wel met een enorm idiote vergelijking op de proppen komt.Hij komt daar af met:als iemand in een groep een scheet laat is het ook de eerste die het ruikt die de scheet gelaten heeft...dus is de VS-regering is schuldig want zij hebben het eerste gezegd dat Al-Qaeda het was Der Spiegel haalt ook wel erg weinig aan om de hele theorie scheise etc. te noemen. Nogal flauw die reportage,zwakke punten aanhalen,de rest niet bespreken en toch doen alsof ze de boel ontkrachten... Het grappige is dat het zelfs niet geloofwaardig overkomt ook...ze slagen zelfs niet in dit makkelijke opzet...(ik had het zelf allicht beter gedaan,en er zijn er hier die daar alleszins in geslaagd zouden zijn (ik hoop dat de minder geïnformeerde mensen er door konden kijken,al betwijfel ik dat...) Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 01:15. |
|
|
|
|
#1971 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het verschil tussen 4000 telefoontjes over Israëli's in New York en Washington (wat in de Jerusalem Post stond) en "4000 joden/Israëli's die niet komen werken zijn in de WTC" zal (bijna) iedereen wel duidelijk zijn. Het blijft dus wachten op het allereerste bewijs voor de bewering dat "vele Israëli's niet zijn opgedaagd op hun werk in de WTC op 9/11". Maar allez, eindelijk erkent 2004gun dat deze bewering een schandalige verkrachting is van de werkelijkheid.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 23 augustus 2006 om 07:28. |
|
|
|
|
|
#1972 | |
|
|
Citaat:
http://pqasb.pqarchiver.com/jpost/re...itle=&Sect=ALL Vind het artikel niet! Maar dan ben ik gaan denken en dat komt wss doordat die al weggehaald zijn (weetje wel; complot!). Of mischien was het een verbastering van deze: http://pqasb.pqarchiver.com/jpost/ac...e+to+Israel%27 maar dan verwacht ik op z'n minst het getal 4000 te zien, of niet? |
|
|
|
|
|
#1973 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dan kan u mij misschien de eigenschappen van volgende legeringen doorgeven die in vliegtuigen worden gebruikt: Ti3AL-2,5V Ti6AL-4V Het zijn legeringen die uitmunten in sterkte, elasticiteit, roestbestendigheid en geminimaliseerde metaalmoeheid. Ooit al gehoord trouwens van het feit dat titanium bij verhoogde temperaturen zeer makkelijk reageert met zuurstof? Die verhoogde temperaturen liggen beduidend lager dan hetgeen het element Titanium nodig heeft. De eigenschappen van het element Titanium gebruiken als argument om uw theorie te onderbouwen is dus niet correct. Gelieve de lezers dan ook te laten delen in uw kennis omtrent de eigenschappen van de legeringen die in vliegtuigen worden gebouwd. Een voorbeeld? U hebt waarschijnlijk al een elektrolyse van water gedaan. In het ene buisje krijg je dan waterstof, in het andere zuurstof. Wanneer je een aansteker bij de waterstof houdt is er een onmiddelijke reactie, nochthans als ik een aansteker bij water houd dan stel ik datzelfde niet vast. Wat ik graag zou willen, is dat u me de eigenschappen van de verbinding (legering) waarin Titanium is verwerkt (Ti - Al - V) eens op een rijtje zet. Die verschillen namelijk nogal met die van het element Ti.
|
|
|
#1974 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat mij meer opviel was: De zwakke argumentatie op commentaar over bronverwijzing van Andreas von Bülow. Mathias Bröckers kwam er ook al niet goed uit, toen hem werd aangewreven dat hij het nagelaten zijn bronnen te verifiëren.
|
|
|
#1975 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die franse vliegtuigexpert verwees trouwens specifiek naar de eigenschappen van aluminium toen hij zijn uitleg deed. Ook ging het uiteraard niet over 'verdampen', dat was mogelijk fout vertaald, maar over 'smelten'. De vervorming van het vliegtuig door de impact + het smelten van de alu-legeringen door de brand zijn een vrij plausibele verklaring waarom er zo weinig van het vliegtuig overblijft. Gun, hebben we je nu betrapt op een kanjer van een vooroordeel en selectieve perceptie? Laatst gewijzigd door parcifal : 23 augustus 2006 om 08:39. |
|
|
|
|
|
#1976 | |||||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens wat doe jij hier? Citaat:
voel ik hier enig cynisme, of zie ik dat verkeerd? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zelfs de redacteur van de Hezbollah zender zei letterlijk over GEEN bewijzen te beschikken rond de Israelische waarschuwing. Ik vond het ook gene vette, ik had meer onderzoek verwacht.
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 23 augustus 2006 om 08:54. |
|||||||
|
|
|
|
#1977 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(ik wist trouwens niet dat Duitsland zo'n poel van complottheorien was, hier viel ik toch even van mijn stoel...) "bewijs maar eens dat ik ongelijk heb (Bröckers)"; komaan zeg, hij neemt een stelling in, hij moet het bewijs leveren. Hij is lachwekkend en duidelijk enkel uit op snelle poenschepperij. Die man van Der Spiegel maakte op zijn dooie gemak brandhout van de figuur Bröcker en van zijn methodes. Messyan is waarschijnlijk nog de sluwste van de hoop. Ook zijn 'onderzoek' was verre van de royale soort : een paar foto's waren de basis voor zijn stellingen. En dat noemt zich dan onderzoeker, yea right. Verhelderend vond ik de uitleg van de psycholoog/socioloog die uit de doeken deed hoe Messyan de kijker/lezer "medeplichtig" maakte door het stellen van gerichte vragen en suggestie. Dat is iets dat de 'dis-believers' hier al jaren zeggen. Leuk om het eens bevestigd te zien door een professional. Ook de advocaat Montasser Al Zayat was helder, kort en duidelijk en zijn woorden worden uiteraard totaal genegeerd door het corps believers. Enfin, conclusie : interessant, verhelderend maar met iets te weinig diepgang. Helaas vrees ik dat je dan een docu krijgt van 6 uur en dat de believers de argumenten gewoon zouden blijven negeren en verder gaan met het bevestigen dat zij en zij alleen de waarheid kennen. Die is namelijk 'out there' maar alleen zij hebben de juiste soort bril om die te zien. PS. Vlak voor de avondlus van Terzake zomer was er een programma over de Nüremberg processen tegen de nazi-kopstukken. Een van de elementen van de aanklager was een montage van beelden van de bevrijding van de concentratie-kampen Dachau, Auschwitz, Bergen Belzen etc. De reactie van Göring : dit is een leugen, een vervalsing, iedereen kan dat maken, dat kán toch niet echt zijn. Dit was zó gelijkend op de houding van de believers dat het pijn deed. Laatst gewijzigd door parcifal : 23 augustus 2006 om 09:00. |
|
|
|
|
|
#1978 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#1979 | ||||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet echt, waar is hij in de msit gegaan? Omdat hij aarzelde bepaalde gevoelige zaken ter vermelden? Omdat hij intussen beter weet hoe de vork aan de steel zit en daarom zijn originele geschreven versie niet meer 100% kan bevestigen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Remember de Reichstag, Pearl Harbour, JFK, ... waarom vergelijken ze 9-11 wel met Auschwitz en niet met deze gebeurtenissen waar intussen reeds van bewezen is dat ze inside waren? Citaat:
Citaat:
|
|
|
#1980 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Hij zegt dat hij gelooft dat ze de middelen en de financiën hadden om in 9/11 te slagen.Moeten we het daar mee stellen?Al-Qaeda heeft het geld om 9/11 te proberen en ze hebben vrijwilligers die bereid zijn als zelfmoordterrorist te sneuvelen,daarmee is het meeste dan ook gezegd. Niet echt iets wat we uit de weg gaan. Dit mag overigens eens ophouden dit insinueren dat we zaken links laten liggen.Je kan ook gewoon vragen:wat vinden/vonden jullie daarvan? Citaat:
De theorie als onzin afdoen door argumenten te debunken die haast nooit aangewend worden door de meesten... Als ze willen debunken moeten ze de echte argumenten debunken en liefst door tegenargumenten,niet door te zeggen dat er rond Auschwitz ook complottheorieën waren die vals bleken (JFK werd door diezelfde man niet analoog aangewend-het was overigens zo'n real flag saluting motherfucker Citaat:
(wij hebben om te beginnen niks te verliezen zoals bij Göring wel het geval was,alles stond op het spel voor hem.We spreken hier over een joekel van een motief om te liegen die bij ons afwezig is.Wij liegen overigens niet,wij denken dat echt.Göring niet.)
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood To Them We Are Fair Game... Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 10:19. |
|||
|
|