![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u in de NWO | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 20,34% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
75 | 63,56% |
Ik weet er niet veel van, maar acht het niet onmogelijk |
![]() ![]() ![]() |
19 | 16,10% |
Aantal stemmers: 118. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#222 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waarom citeer je alleen mijn conclusie, en niet de argumenten die ik aanhaalde? Waren die dan juist! QED Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 augustus 2006 om 16:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 16:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
|
![]() Citaat:
De echte complotten, die tijdens de oorlogen werden opgezet om de vijand te misleiden lekten uit. Samenzweringen, met geheime codes, werden ontdekt. Codes gekraakt. En dan ging het over een heel beperkte kring die uberhaupt maar wist waaruit het complot bestond, het waren complotten met een heel beperkt doel (bijvoorbeeld de positie van duikboten geheim houden) en met een verloop van enkele maanden of jaren. Jij gaat nu wereldwijde complotten "ontdekken" waar hopen mensen, met heel grote ambities (wereldheerschappij!) al jaren mee bezig zijn. Sta me toe van flink te lachen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 23 augustus 2006 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de oorlog zochten ze ernaar en kregen daar ook de middelen voor toegewezen! Die complotten "lekten zelfs uit",nogal wiedes dat dit complot ook uitlekt. Je bent denk ik een beetje alergisch voor het woord samenzwering...kijk welke richting de wereld uitgaat..het gaat de richting uit die hier verteld wordt.En de wereld wordt gestuurd door een beperkte elite die al heel lang erg machtig is,het klappen van de zweep kent en macht en rijkdom wil uitbreiden,ze hebben in het verleden genoeg bewezen dat ze meedogenloos zijn en meer willen.Ze zijn door de jaren een hechtere kliek geworden door interhuwelijken en intieme zakenbelangen,wat logisch is,ze werden/worden er allemaal beter van.Sterker nog,het is zelfs logisch dat dat soort megalomanen het maakt in de wereld waarin we leven;studies wijzen ook uit dat psychopaten het vaak ver schoppen.... Wat gebeurt is allemaal erg logisch,maar het kan niet hè Feremans?Het is immers een "samenzwering". ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
Dat al die grote en kleine machten "overruled" worden door een paar enkelingen (die overigens geen clan vormen maar voortdurend mekaar te lijf gaan) is je reinste science fiction. Je kan evengoed gaan beweren dat "de Joden", "Het vaticaan" of "De loge" heel de aarkloot besturen... Ik vind dit gevaarlijke theorieën omdat het mensen tegenhoudt om flink in de gaten te houden wat de echte machtshebbers uitspoken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je hebt allicht ook een verkeerd beeld van wat ik denk. Ik heb het hier ook niet over een paar enkelingen. De loge en het Vaticaan worden voolgens mij door bepaalde mensen (of dynastieën beter) gebruikt om hun macht en $$ uit te breiden. In welke zin houdt dit tegen wat de echte machtshebbers uitspoken?We klagen hen toch aan?
![]() |
![]() |
#228 | |
|
![]() Citaat:
ik zou eens beginnen met aan iedereen uit te leggen wat jij echt denkt. Want al deze misverstanden over wat jij wel of niet zou denken beginnen mij ferm het strot uit te steken. mvg largo_w ps: ericferemans denkt er ongeveer hetzelfde over of ik geloof ik! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
|
![]() [quote=ericferemans;1887151]Kijk: onze wereld wordt door een heel complex systeem van machtsverhoudingen min of meer in evenwicht gehouden. Meer min dan meer. En wie ooit zich met politiek heeft beziggehouden, wetenschappelijk of daadwerkelijk (of beiden) moet lachen met je simplistische voorstelling.
Dat al die grote en kleine machten "overruled" worden door een paar enkelingen (die overigens geen clan vormen maar voortdurend mekaar te lijf gaan) is je reinste science fiction. Je kan evengoed gaan beweren dat "de Joden", "Het vaticaan" of "De loge" heel de aarkloot besturen... Ik vind dit gevaarlijke theorieën omdat het mensen tegenhoudt om flink in de gaten te houden wat de echte machtshebbers uitspoken...[/quote] Dit laatste snap ik niet! (het begin van de zin snap ik tweede regel niet meer)Echte machthebbers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(Kijk eens een post of 5 hierboven,dan krijg je al een aardig idee vermoed ik.Het was een reactie op Feremans.) Je hebt je oordeel klaar over wat ik denk terwijl je niet weet wat ik denk.Veralgemenen en bevooroordeeld zijn hoort ook hier niet thuis.Het heeft niks met objectiviteit te maken.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 23 augustus 2006 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() IDD, no offence maar ik vind uw avator niet het toonbeeld van goede smaak
![]()
![]() |
#234 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
|
![]() Tot nu toe nog altijd 40% van de mensen die in de NWO gelooft of die denkt dat het mogelijk is. Toch een bemoedigend resultaat. Hadden we deze poll 1.5 jaar terug gehouden zouden de resultaten heel anders geweest zijn.
![]() |
![]() |
#236 | |
|
![]() [quote=largo_w;1887507]
Citaat:
Maar laat het mij toelichten. Onze goede vriend die gelooft in een nieuwe werledorde beweert dat bepaalde mensen het vaticaan, de logen, de regeringen van allerleid landen en zo nog wat controleren. Een kleine groep supermensen zijn met andere woorden baas, al de rest is comedie. Deze suggestie, die zeer aanstelijk werkt op mensen die "de politiek" graag simpel en duidelijk zien leidt tot bepaalde gevolgen. Het leidt tot simplismen die onjuist zijn maar daarenboven gevaarlijk want misleidend. Indien niet Verhofstadt, de paus, het parlement van Denemarken maar de loge van Bush of de klub van de "zwarte madammen" achter de volledige werking van onze wereld zitten lijkt het, voor een simpele geest, duidelijk dat hij zijn poer maar vruchteloos verschiet in het controleren van Verhofstadt, de paus, het parlement van Denemarken. Democratie zou maar een schijn zijn, politiek ondergeschikt aan een "geheim, mysterieus plan"... Het geloof in "de krachten van den DUivel", van "de orde van de boterbollen" of van "de Iluminatie" ontslaat de gewone man van nog verder na te denken over de realiteit. Om zich nog langer te engageren en te handelen: alles ligt immers al vast en wordt door "supermachten" geregeld. Dit is ook het nadeel aan het fatalisme van de islam: God bestuurt alles en je hoeft je dus niet druk te maken: dat helpt immers niet. Dergelijke, fatalistische, denkwijzen maken dat mensen niet langer hun democratische middelen gebruiken om de wereld daadwerkelijk te veranderen, om zich te engageren, om zich te organiseren. De moed hiertoe wordt hen ontnomen. In die zin zijn de complottheorien (of het nu Allah is die alles bestiert of W.Bush en een paar kornuiten) heel interessant voor rechtse politici. "Tais toi et soit belle" is de gedroomde houding van het volk in de ogen van rechts, dat immers alles beter weet. Deze complottheorieën zijn in die zin ondermijnend voor de realiteitszin, voor de vrijheid van de mensen en spelen in de kaart van rechts. Voornamelijk zijn zij onjuist, en de leugen is ook al geen basis om een politiek systeem op te bouwen, niet? Laatst gewijzigd door ericferemans : 24 augustus 2006 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() [quote=ericferemans;1888964]
Citaat:
Pearl harbour Rechstag Moord op JFK USS Liberty What do we do with it?
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() [quote=2004gun;1889865]
Citaat:
Over de moord op JFK heb ik al volgende complottheorieen gehoord - hij zou vermoord zijn door de maffia omdat hij en zijn broer drugs wilden legaliseren - hij zou vermoord zijn door de FBI omdat hij in de weg stond van (vul maar in, het was een waslijst) - hij zou vermoord zijn door de vakbond omdat hij een vakbondsleider had laten vermoorden door de FBI - Hij zou vermoord zijn door de Cubanen, omdat Fidel wou wraak nemen voor de aanval op de varkensbaai. Het is altijd hetzelfde: journalisten die een complot bedenken, hoe onwaarschijnlijke hoe beter worden er stinkend rijk mee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En heeft hij het "embarassed" smileytje gebruikt?
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |