![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7801 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weer eens blijkt dat believers door persoonlijke aanvallen de aandacht proberen af te leiden van elke inhoud die hen stoort.
De hele NWO-litteratuur zit vol verwijzingen naar de Protocollen, steeds voorgesteld (zoals in het voorbeeld hierboven) als Joods complot. Dit zijn de "bronnen" die de believers hier aanbrengen. Maar dit mag op dit forum blijkbaar niet gezegd worden. ![]() In plaats van eens na te denken over het vies karakter van deze bronnen, steken ze hun hoofd in het zand, verzinnen de meest idiote uitvluchten en schieten op de boodschapper.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7803 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7804 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan mij altijd links geven op de bronnen die believers geregeld gebruiken waar de Protocollen anders worden voorgesteld dan een Joods complot.
![]() |
#7805 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7806 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Goeiekoeper...da kan ni.
![]() |
![]() |
#7807 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7808 |
Banneling
|
![]() helemaal mee eens! Maar ik zwijg gewoon tegen Flinstone, staat op mijn negeer. geeft me lekker rustig gevoel. Nu maar wachten tot ze uit haar puberteit komt ![]() Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 24 augustus 2006 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7809 | |
|
![]() Hier een voorbeeld van hoe de beschuldigingen van anti-semitisme gebruikt worden om integere NWO-onderzoekers te discrediteren en af te stoppen zoals Firestone nu doet.
Norman Dodd onderzocht in de licht van de Rice commitee (die tax-exempt foundations moest onderzoeken) de Rockefeller, Ford en Carnegie foundation. En ze hebben hem kunnen afblokken door valse beschuldigingen van anti-semitisme. Hier een stuk uit een interview met hem: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 24 augustus 2006 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7810 |
Banneling
|
![]() Er mag misschien wel af en toe meer nagedacht worden over de bronnen maar je hoort wel bij één van de besten voor wat het schieten op de boodschapper betreft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Evaluatie van bronnen is essentieel in elk onderzoek, in elke discussie. De NWO-zever kan men echter duidelijk niet verkopen zonder in de meest bedenkelijke vijvers te gaan vissen. Stof tot nadenken. Schieten op Firestone is uiteraard minder vermoeiend dan nadenken en iets echt onderzoeken.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 24 augustus 2006 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7812 |
|
![]() Maar Firestone, zie je dan niet dat de NWO best?*?*t?
![]() |
![]() |
#7813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die voor sommigen hier "zuiver" waren, remember? Wat blijkt echter? Geen enkele NWO-bron brengt de Protocollen anders dan als Joods-complot. In plaats van op de boodschapper te schieten zou je jezelf de vraag kunnen stellen hoe dat komt.
![]() |
![]() |
#7814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had wel je bron kunnen geven, hoor.
![]() |
![]() |
#7815 |
Minister-President
|
![]() Tuurlijk wel.Om te beginnen zien we in de wereld duidelijk de evoluties die in de NWO theorieën als doel worden omschreven.Dat er een machtige elite is die de wereld tracht te sturen,waartoe dynastieën behoren die al eeuwen tot de machtigen der aarde behoren,dat die dynastieën en families meer macht en $$ willen,dat ze dat verkrijgen door interhuwelijken en zakenrelaties te verstevigen,dat ze niks inzitten met de medemens...dat zijn zaken waar mijns inziens niet aan kan getwijfeld worden en dat is de basis van wat wij hier zeggen.
![]() |
#7816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
my two cents Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7817 | |
Minister-President
|
![]() Ja.De Protocollen waar wij,noch het overgrote merendeel van onze gezamenlijke bronnen niet in geloven (Alle bronnen van de meesten onder ons) nl. een Joods complot.
Dat is reeds tientallen keren opgehelderd en je blijft dit bovenhalen,lafaard dat je bent!Niemand hier gelooft in de Protocollen,sommigen geloven dat de wereld die richting uit gestuurd wordt,maar niet dat "de Joden" aan het roer zitten!! Vraag het aan Pindar!Pindar geloof je in het Joodse complot zoals in de Protocollen beschreven? Citaat:
![]() In de Protocollen staat dan ook een Joods complot beschreven. Als je mij vraagt wat erin staat ga ik eveneens brengen wat erin staat...een Joods complot.Hoe kun je het immers als iets anders brengen? Feit is dat haast geen NWOers in een Joods complot geloven,en dus niet in de protocollen geloven. Je gedraagt je oneerlijk,dat vraag ik me af...hoe dat komt.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 24 augustus 2006 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7818 |
|
![]() FOUT. In het stuk dat Pindar geplakt heeft uit het boek van William Cooper 'Behold a pale horse", staat er dat het geen Joods complot is en dat "Goyim" moet vervangen worden door "massa", en Jews door illuminati.
![]() |
![]() |
#7819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bron die vandaag gebruikt werd is een haatsite. Hoe kan men vertrouwen hebben in een anti-Rothschild roddel (wat Pindar postte) komende van een site waar de Protocollen voor waar (en als Joods complot) worden verkocht. Als ik hier een gelijkaardige website als bron zou gebruiken, maar waar bijvoorbeeld antimoslim-zever op staat, dan zou het kot bij velen te klein zijn (en terecht overigens).
![]() |
![]() |
#7820 |
Banneling
|
![]() hmmmm mijn respect voor het geduld van Lex, ik heb het allang opgegeven te discussieren met Firestone, in mijn ogen is dat gewoon niet mogelijk en dat is voor mij de(mijn
![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |