![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2141 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Vanwaar die 1bar? Ik zal eens een plafont op uwen voet zetten en vragen of dat da nog altijd 1 bar is Van dat dna weet ik niks... |
|
|
|
|
|
#2142 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#2143 |
|
|
Nog een politica die zegt dat 9/11 een inside job is:
A Republican candidate for this area’s congressional seat said Wednesday that the U.S. government was complicit in the Sept. 11, 2001, terrorist attacks. Mary Maxwell said the U.S. government had a role in killing nearly 3,000 people at the World Trade Center and Pentagon.http://www.prisonplanet.com/articles...240806hoax.htm
|
|
|
#2144 |
|
Banneling
|
Toch nog altijd problemen met die thermiet,
Je kan geen datum geven wanneer die foto is genomen. Thermiet alleen kon niet gebruikt zijn, aangezien deze een ontsteking nodig heeft. Waar zijn de ontstekers? (in dit geval magnesiumlinten) Thermiet bestaat uit ijzeroxide en aluminiumpoeder. Deze 2 stoffen waren genoeg aanwezig in de torens, onder de vorm van staal (ijzer) en platen (aluminium). Eerste was ze deden was de hangende kolommen verwijderen. En als er thermiet moest gebruikt zijn, zit je nog alijd met 1 probleem, je hebt er tonnen van nodig. |
|
|
|
|
#2145 | |
|
|
Citaat:
Het ging helfigger om het feit wat met die "stalen constructie" is gebeurt geloof ik. |
|
|
|
|
|
#2146 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2147 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Doe dat dan in plaats van gewoon te herhalen wat je al gezegt hebt. Lever het bewijs (door een getuigenverslag, een gedateerde en gereputeerde bron, ...) dat die foto wel degelijk niet KON doorgesneden zijn met een acetyleentoorts tijdens de opruimwerken. Als dat gebeurd is, en slechts dan, mag je aantonen dat een dergelijke snede realiseerbaar is door middel van een thermietlading. Hieronder nog een fotootje van opruimwerkzaamheden. (deze foto werd genomen in Oktober 2001: Je ziet in de voorgrond 2 I-beams die door opruimwerkers schuin aflopend werden doorgesneden. Ik laat het aan jou over om de gelijkenis te zien. (misschien moet je toch eens je best een beetje doen??) ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 25 augustus 2006 om 08:31. |
|
|
|
|
|
#2148 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2149 | |
|
|
Citaat:
Wat is druk? Materie die wordt aangetrokken door de zwaartekracht... u gebruikt vb 1 bar om uit te leggen dat een ondersteuning smelt; ik zeg gewoon dat op een ondersteuningsbalk wel meer zit dan 1 bar; of ben ik fout? Zou het ook teveel gevraagt zijn woorden als "belachelijk" en "dom" in het vervolg achterwege te houden? |
|
|
|
|
|
#2150 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In elk geval kan een verkoold lijk nog altijd geïndentificeerd worden zolang er een paar goede 'moleculen' worden teruggevonden. Daarna, kan via een polymerase-kettingreactie voldoende materiaal bijgekweekt worden om te analyseren. Laatst gewijzigd door parcifal : 25 augustus 2006 om 09:50. |
|
|
|
|
|
#2151 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2152 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2153 | |
|
|
Citaat:
Verdampen daarentegen?
|
|
|
#2154 | |
|
|
Citaat:
In een vliegtuig ( hier wil ik de berekeningen wel eens maken) of op de constructie van een gebouw (hier wil ik samen met u ook wat berekeningen maken). Druk alleen kan iets doen "smelten" ook; of vergis ik mij? (ik weet nog dat ik ooit een proef zag waar men een ijsblok in twee deelde alleen door middel van een gewichtje en een touwtje...) |
|
|
|
|
|
#2155 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.911research.wtc7.net/wtc/...mccormick.html |
|
|
|
|
|
#2156 |
|
|
Ach waarom niet:
een vliegtuig vliegt met een snelheid van 800 km/u (vriendelijk cijfer=222,222m/s) tegen een wand aan, klopt dit nog? het vliegtuig wordt in 20 meter tot stilstand gebracht, klopt dit nog? =>-11,11m/s² (negatieve versnelling of vertraging) een boeing 747 weegt +- 300000kilo (vriendelijk cijfer) =>druk=11,11*300000*20=66 666 000 pascal Gaan we de temperatuur ook berekenen die vrijkomt? (wet van boyle pV=nRT) Ik zou wel willen maar dit wordt zeer moeilijk... Dit is gewoon een grove schatting dus val mij niet aan als er een foutje in zit... kloppen mijn berekeningen? |
|
|
|
|
#2157 |
|
|
Op de zevende dag ging god rusten...en hij zag dat het goed was...
|
|
|
|
|
#2158 | |
|
|
Citaat:
Je hebt gelijk in verband met je blok ijs, de P*V/T is een constate, dus verhoog je de druk gedurende een minimum aan tijd (je koordje was ook niet op 2 seconden door het ijs gezakt) bij een constant volume (bij vaste materie wijzigt dit volume niet) dan stijgt de smelttemperatuur. Maar je spreekt hier over water dat smelt bij 0°C en niet de TI-Al legeringen die veelvuldig in de vliegtuigbouw worden gebruikt (Bij veel motoronderdelen wordt gebruik gemaakt van Ti-Al (licht, redelijk buigzaam, niet bros, ...)) waarvan, afhankelijk van de soort legering de smelttemperatuur om en bij de 1700 °C ligt. Dat is trouwens de reden waarom ik als grap de 1 Bar de eerste keer heb boven gehaald.
|
|
|
#2159 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2160 | |
|
|
Citaat:
ps: grap zeer geslaagd; ik heb hem niet gesnopen en u heeft er mij voor dommerik moeten voor uitmaken... Laatst gewijzigd door largo_w : 25 augustus 2006 om 12:29. |
|
|
|