![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5021 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om mijn standpunt te ondersteunen, geef ik hieronder de kaart van het destijds door Barak voorgestelde plan. Wie de kaart bekijkt, zal inderdaad mijn standpunt kunnen bevestigen dat de 'Palestijnse staat' van Barak een verzameling door illegale nederzettingen versnipperde eilandjes betrof, dat nauwelijks nog een staat te noemen is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5022 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5023 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u mijn opmerking niet met argumenten kunt beantwoorden, Jozef Ostyn, geef het dan gewoon toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5024 |
Banneling
|
![]() ?? Dit is niet meer serieus te nemen. Ik heb zoiets helemaal niet gezegd. Ik heb alleen gesteld dat een embargo enkel zin heeft, als het voor beide strijdende partijen geldt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5025 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5026 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5027 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5028 |
Banneling
|
![]() Tsja, ik wordt dat hier onderhand gewoon. Sommige mensen hebben hier blijkbaar nogal een speciale 'stijl' van discussiëren. Het is het klassieke truukje om moeilijke vragen af te weren: Kaats de bal terug, maak de tegenstander verdacht en hop, weg is de moeilijke vraag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5029 | |
|
![]() Citaat:
Eerlijker is, gewoon te zeggen dat je niet kunt of wilt antwoorden; NEE zeggen is ieders recht.
![]() |
![]() |
#5030 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5031 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze beginnen hier ook al onozele spelletjes te spelen in de zin van: - Ik heb wel 1000 x gezegd dat je "liegt" maar heb nooit gezegd dat je een "leugenaar" bent... En als dat zo moest zijn, bewijs het dan. - Ik heb wel gezegd dat "uw haat voor de Israeli's erg diep zit" maar heb nergens gezegd dat je een Jodenhater bent. - Ik heb wel gezegd dat uw haat voor de Israeli's erg diep zit maar ik heb je nergens persoonlijk aangevallen terwijl jij op de boodschapper schiet. - Ik heb nooit gezegd dat "uw haat voor de Israeli's erg diep zit". "Uw haat voor de Israeli's zit erg diep": http://forum.politics.be/showthread....22#post1899322 Bericht 8004 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5032 |
Banneling
|
![]() Ze hadden gewoon israel moeten laten doen en dat boeltje schoonvegen.
Nu zitten we nog altijd met de gebakken peren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5033 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5034 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5035 |
|
![]() Zelf al zou dit een optie zijn je krijgt de pannekoek nooit plat genoeg dat het gedaan is...Onder de pannekoek zitten er nog en ze worden groot door de pannekoek;dus NEEN!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5036 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat men één bepaalde groep als de autochtonen bestempelt en de hele andere bevolkingsgroep als immigranten is geen argument maar een stelling, geïnspireerd door de wens om de tweede groep te delegitimiseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5037 |
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 27 augustus 2006 om 11:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5038 |
|
![]() Waarmee u dus opnieuw aangeeft dat u een terroristische organisatie op dezelfde hoogte plaatst als een legitieme staat. Er is immers geen wapenembargo tegen Libanon, enkel tegen Hizbollah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5039 |
|
![]() Wel, volgens u heeft Israel nooit significante percentages van de door haar bezette gebieden willen opgeven. Ik demonstreer dat u liegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5040 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |