Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 augustus 2006, 16:37   #2221
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
niet door u door hen!

kijkt u maar:
door gun
The wingspan, overall length, and tail height were respectively 38 m, 47 m, and 13 m, external body with is 3.7 m.Maximum takeoff weight ...

<-> The wingspan, overall lenght, and tail height were respectively 124ft 10in, 155ft 3in., and 44ft 6 in. Maximum takeoff weight... (door http://www.fire.nist.gov/bfrlpubs/bu...gon%20crash%22)
largo_w is offline  
Oud 27 augustus 2006, 16:37   #2222
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
niet door u door hen!

kijkt u maar:
door gun
The wingspan, overall length, and tail height were respectively 38 m, 47 m, and 13 m, external body with is 3.7 m.Maximum takeoff weight ...

<-> The wingspan, overall lenght, and tail height were respectively 124ft 10in, 155ft 3in., and 44ft 6 in. Maximum takeoff weight... (door http://www.fire.nist.gov/bfrlpubs/bu...gon%20crash%22)
Ah, OK. Ik begreep niet wat je bedoelde (die haarkleur toch ).
Oud 27 augustus 2006, 16:46   #2223
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens, Pindar, jij had het over betrouwbare bronnen.
Een voorbeeldje, ik heb weinig vetrouwen in bronnen die titels vervalsen, zoals jij het hier hebt gedaan.

Ik vroeg al eens waarom je dat deed, maar er kwam geen reactie. Nu misschien wel?
Overdrijf je niet een beetje, Firestone ?

Pindar gebruikte inderdaad de titel "Flight 93 'was shot down', says London Daily Mail" maar verwees tevens naar het originele artikel http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770 met het artikel dat 'Flight 93 'was shot down' claims book' is getiteld.

Iederéén kan het artikel dus lezen.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 17:01.
werkgroep morkhoven is offline  
Oud 27 augustus 2006, 17:34   #2224
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tiens, Pindar, jij had het over betrouwbare bronnen.
Een voorbeeldje, ik heb weinig vetrouwen in bronnen die titels vervalsen, zoals jij het hier hebt gedaan.

Ik vroeg al eens waarom je dat deed, maar er kwam geen reactie. Nu misschien wel?
Ze beschuldigen Bush en co van leugens en bedrog terwijl ze zelf niets anders doen dan dat. Het is precies besmettelijk aan het worden.
illwill is offline  
Oud 27 augustus 2006, 17:37   #2225
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Overdrijf je niet een beetje, Firestone ?

Pindar gebruikte inderdaad de titel "Flight 93 'was shot down', says London Daily Mail" maar verwees tevens naar het originele artikel http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770 met het artikel dat 'Flight 93 'was shot down' claims book' is getiteld.

Als er geen bijbedoeling achterzat...waarom de titel dan aanpassen?

Waarom zeggen dat de torens in minder dan 10 seconden zijn ingestort terwijl op filmpjes die ze zelf posten te zien is dat het meer dan 20 seconden duurde?

Waarom een foto posten met een stofwolk, dan zeggen dat die afkomstig was van een atoomontploffing onder de torens alvorens er torens waren ingestort terwijl op alle beelden duidelijk te zien is dat er geen enkele wolk te zien is voor de instorting van de torens? Liegen dus door foto's te knippen.

Elke dag opnieuw zagen over de leugens van Bush en co, zagen tegen iedereen om de waarheid naar boven te halen en dan zelf een hoop leugens gebruiken om een punt zogezegt te maken...pfff, zwak en laf. Wie zijn hier de schapen...?

Laatst gewijzigd door illwill : 27 augustus 2006 om 17:40.
illwill is offline  
Oud 27 augustus 2006, 17:52   #2226
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Als er geen bijbedoeling achterzat...waarom de titel dan aanpassen?

Waarom zeggen dat de torens in minder dan 10 seconden zijn ingestort terwijl op filmpjes die ze zelf posten te zien is dat het meer dan 20 seconden duurde?

Waarom een foto posten met een stofwolk, dan zeggen dat die afkomstig was van een atoomontploffing onder de torens alvorens er torens waren ingestort terwijl op alle beelden duidelijk te zien is dat er geen enkele wolk te zien is voor de instorting van de torens? Liegen dus door foto's te knippen.

Elke dag opnieuw zagen over de leugens van Bush en co, zagen tegen iedereen om de waarheid naar boven te halen en dan zelf een hoop leugens gebruiken om een punt zogezegt te maken...pfff, zwak en laf. Wie zijn hier de schapen...?
Blijf misschien even bij de zaak.

Léés het artikel eens misschien ! Ik vond de inhoud ervan best interessant omdat het verhaal over die heldhaftige vliegtuigpassagiers die hun leven opofferden door de terroristen aan te vallen, wel eens niet zou kunnen kloppen.

Het doet mij een beetje denken aan dat verhaal van die jonge vrouwelijke Amerikaanse soldate in Irak die als een heldin op alle Amerikaanse TV-stations werd opgevoerd terwijl haar verhaal achteraf niet waar bleek te zijn.

Waarom zou men zich geen kritische vragen mogen stellen ?
Oud 27 augustus 2006, 18:01   #2227
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijf misschien even bij de zaak

...

Blijf jij misschien even bij de zaak.

Niemand zegt dat men geen kritische vragen mag stellen.
Daarom moet men echter geen titels vervalsen (en dit was heus geen alléénstaand geval).
Oud 27 augustus 2006, 18:07   #2228
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Blijf jij misschien even bij de zaak.

Niemand zegt dat men geen kritische vragen mag stellen.
Daarom moet men echter geen titels vervalsen (en dit was heus geen alléénstaand geval).
Ik denk dat je persoonlijke aanval op Pindar eerder met de inhoud van het artikel had te maken.

Ben benieuwd wat je commentaar is op het artikel.

http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770
Oud 27 augustus 2006, 18:12   #2229
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je persoonlijke aanval op Pindar eerder met de inhoud van het artikel had te maken.
Wil jij nu eens ophouden met je ongegronde beschuldigingen?

Sinds wanneer is vragen naar de reden van een flagrante vervalsing een persoonlijke aanval?

Als je niet tegen andere meningen dan de jouwe bent opgewassen, sticht je eigen forum en discussieer daar met jezelf.
Oud 27 augustus 2006, 18:16   #2230
largo_w

Standaard

Citaat:

Sinds wanneer is vragen naar de reden van een flagrante vervalsing een persoonlijke aanval?

Als je niet tegen andere meningen dan de jouwe bent opgewassen, sticht je eigen forum en discussieer daar met jezelf.
Doe zoals ik zet de werkgroep op je negeerlijst je zou verstelt staan van hoeveel meer duidelijkheid en kalmte er hier op deze fora zijn...
largo_w is offline  
Oud 27 augustus 2006, 18:18   #2231
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:

Laat ons misschien stoppen met elkaar te beschuldigen. Dat heeft toch geen zin.

Wat is je mening over de inhoud van het door Pindar opgegeven artikel ?

Vriendelijke groetjes,

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 27 augustus 2006 om 18:19.
Oud 27 augustus 2006, 18:18   #2232
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Het rapport is 218 blz (net gedownload). Ik heb het net afgeprint en eens doorbladerd, vanaf blz 182 wordt het interessant, de voorgaande zijn achtergrondinformatie waarnaar na blz. 182 verwezen wordt.

Ik wil dat gerust wel eens volledig doornemen, maar me dunkt dat jullie dat allemaal al gedaan hebben en me met pagina en paragraaf# kunnen aanduiden waar de inconsistenties tussen het rapport en de conclusies zitten.
Intussen zit ik aan blz 185 en vind ik dat de conclusies overeenkomen met de bevindingen van NIST.

Kan je aub je stelling dat de conclusies de metingen tegenspreken even illustreren? (pagina en paragraaf# aub).

Dat moet toch niet moeilijk zijn voor jullie knullen die daar alle dagen mee bezig zijn.
Oud 27 augustus 2006, 18:19   #2233
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Doe zoals ik zet de werkgroep op je negeerlijst je zou verstelt staan van hoeveel meer duidelijkheid en kalmte er hier op deze fora zijn...
Ik heb die negeerlijst nog nooit gebruikt, maar het zou inderdaad kunnen dat daar verandering in komt.

Pindar brengt tenminste nog inhoud. Het slaat nergens op, maar het is wat die jongen in gelooft. Maar de "werkgroep" ...
Oud 27 augustus 2006, 18:21   #2234
largo_w

Standaard

Citaat:
Ik heb die negeerlijst nog nooit gebruikt, maar het zou inderdaad kunnen dat daar verandering in komt.

Pindar brengt tenminste nog inhoud. Het slaat nergens op, maar het is wat die jongen in gelooft. Maar de "werkgroep" ...
De werkgroep antwoord geen enkele vraag een voert geen dialogen maar monologen heb ze gewaarschuwd voor ik ze ging negeren dus ja...

Uit discussies met de werkgroep ga je nooit iets wijzer worden geloof me...
largo_w is offline  
Oud 27 augustus 2006, 18:30   #2235
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
De werkgroep antwoord geen enkele vraag een voert geen dialogen maar monologen heb ze gewaarschuwd voor ik ze ging negeren dus ja...

Uit discussies met de werkgroep ga je nooit iets wijzer worden geloof me...
Je bent een schat van een jongen, Largo (en dat weet je) maar een zinnige commentaar op het door Pindar opgegeven artikel geven, zit er voor jou helaas niet in.
Oud 27 augustus 2006, 18:31   #2236
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet door u door hen!

kijkt u maar:
door gun

Had ik het al niet gehad over puberaal gedrag?

Juist
Oud 27 augustus 2006, 18:34   #2237
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:

De inhoud van het artikel, Firestone. De inhoud van het artikel...
Waarom zou Pindar de link naar het artikel anders opgegeven hebben ?
Toch niet om te gaan redetwisten over de titel ?

Vriendelijke groetjes,

Oud 27 augustus 2006, 18:37   #2238
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Blijf misschien even bij de zaak.

Léés het artikel eens misschien ! Ik vond de inhoud ervan best interessant omdat het verhaal over die heldhaftige vliegtuigpassagiers die hun leven opofferden door de terroristen aan te vallen, wel eens niet zou kunnen kloppen.

Het doet mij een beetje denken aan dat verhaal van die jonge vrouwelijke Amerikaanse soldate in Irak die als een heldin op alle Amerikaanse TV-stations werd opgevoerd terwijl haar verhaal achteraf niet waar bleek te zijn.

Idd, waarom zou ik geen kritische vraag mogen stellen? Ik zoek nog steeds naar een antwoord. Blijkbaar interesseren leugens van deze mensen jou niet. Mij dus wel.

Waarom de titel veranderen?

Laatst gewijzigd door illwill : 27 augustus 2006 om 18:40.
illwill is offline  
Oud 27 augustus 2006, 18:40   #2239
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ik vind het maar slapkes dat al dat persoonlijk gezever meer aandacht krijgt als de eigenlijke discussie. Zie mijn post hierboven aangaande instorting WTC-7 en het NIST rapport.
Oud 27 augustus 2006, 18:46   #2240
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Ik vind het maar slapkes dat al dat persoonlijk gezever meer aandacht krijgt als de eigenlijke discussie. Zie mijn post hierboven aangaande instorting WTC-7 en het NIST rapport.
Mischien omdat de ongestaafde beweringen hier iedereen de strot uitkomt en omdat er genoeg leugens naar boven zijn gehaalt de laatste tijd? Omdat believers gewoonweg geen enkele geloofwaardigheid meer hebben? Omdat believers alle anderen beschuldigen van dingen die ze zelf constant doen? Omdat het inside story verhaal vol met leugens zit?
illwill is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be