![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2301 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is niet gezond, buikpijn op een discussieforum krijgen.
Citaat:
En ook internetpolls hebben geen waarde, en zeker geen nieuwswaarde.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 augustus 2006 om 17:25. |
|
|
|
|
|
#2302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Rogier : 28 augustus 2006 om 17:48. |
|
|
|
|
|
#2303 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
|
|
|
#2304 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#2305 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2306 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De conspiracy-sites waren inderdaad hysterisch, en CNN (dacht ik, misschien was het een andere zender) heeft zich wat laten gaan (Sheen=goeie kijkcijfers?), maar heel ver is het niet gegaan. In elk geval, ik vind dat de Europese media daar terecht weinig of geen aandacht aan hebben geschonken. Algemeen stellen dat 9/11 hier in de koelkast blijft is echter onjuist.
|
|
|
#2307 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#2308 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2309 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
Diegene die de vliegtuigen te pakken moet krijgen moet niet van alles op de hoogte zijn,de opruimers nog veel minder. Bovendien waren de meeste "medewerkers" allicht personeel van inlichtingendiensten die op een strikte need to know basis werken en volgens procedures waar strenge straffen vasthangen als ze uit de biecht klappen. (mogelijk geloofden ze dat ze aan drills meewerkten)
|
|
|
#2310 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#2311 |
|
|
Misschien zijn ze ook zo naïef van te geloven dat het toeval was.
Anayway, als je eraan meegedaan hebt en je denkt niet meer dat het toeval was, wat ga je doen? Als je je mond opendoet ben je binnen de korste keren zo dood als een pier.
|
|
|
#2312 |
|
Banneling
|
Occam's razor, of wetenschappelijke logica die zegt dat de eenvoudigste logische verklaring meestal de juiste is. Elke andere veronderstelling vraagt zoveel bijkomende veronderstellingen dat het samen een zeer complex geheel wordt. Men heeft dus de keuze ofwel een zeer groot aantal betrokkenen met de inzet van heel veel middelen en nog meer betrokkenen ofwel een kleine fanatieke groep. Van al die betrokken medewerkers heeft er nog niemand zijn mond open gedaan. Vrij onlogisch in een land waar men met een goed verhaal stinkend rijk kan worden. Hoe aantrekkelijk al die samenzweringstheorieën ook mogen zijn erg overtuigend of waarschijnlijk zijn ze niet.
|
|
|
|
|
#2313 | |
|
|
Citaat:
Tracht misschien eens het volgende te beantwoorden in de wetenschappelijk logica die U terecht hoog aanschrijft: Wat was de eenvoudigste manier om 9-11 te 'organiseren', van buiten uit (Aq en OBL) of van binnenin (Bush junta)? Denk eens aan de logistieke complicaties die er optreden om zo een evenement op poten te zetten zonder enige medewerking van binnen in? Dank voor uw antwoord.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2006 om 18:51. |
|
|
|
|
|
#2314 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#2315 | |
|
|
Ow yeah
Citaat:
|
|
|
|
#2316 |
|
|
Wil je nog eens buikpijn krijgen vant lachen; here we go:
http://forum.politics.be/showpost.ph...65&postcount=1 wedden dat je krampen krijgt... oh ja en het charly sheen verhaal is een heel leuk intermezzo... Wist je dat madonna iedereen heeft geshoceerd in haar concert in rome door zich aan een kruis te hangen. Ze had zelf de paus uitgenodigt... Heeft heel lang in de kranten gehangen... OOOh en nog één yves leterme heeft de franstaligen in de brusselse rand voor debielen uitgemaakt zit nu al drie weken in de krant... nog? |
|
|
|
|
#2317 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#2318 |
|
Minister-President
|
Naast de draad...ik heb zijn telefoonnr.Als iemand hem eens wil bellen ben ik met graagte bereid je zijn nr. door te geven...ik heb hem ook al eens opgebeld om van mijne zak te maken.
|
|
#2319 | |
|
|
Citaat:
Ik ben me met 9-11 beginnen bezig houden omdat een aantal van mijn kameraden kwamen aandraven met het inside-verhaal en ik hen ten stelligste wou bewijzen dat ze goedgelovig en ondoordacht handelden. Voor mij was de inside job ook de minst geloofwaardige. Een 3-tal jaar later echter ben ik diegene in mijn vriendekliek die het meest overtuigd is van de inside job en dat is enkel en alleen omdat ik me er het meest in heb verdiept. Wanneer je de puzzelstukjes verzamelt en merkt dat elk puzzelstukje aantoont dat de puzzel een alpenlandschap met prachtig weer voorstelt maar je leest in alle officiële rapporten, getuigenissen, ... dat ze een foto van een zinkend schip in stormweer trachten te verkopen ga je nog meer op zoek. Hoe dieper men graaft hoe meer men merkt dat het in eerste instantie minst waarschijnlijke scenario het enige juiste kan zijn. Voor mij is één ding intussen duidelijk: 9-11 kon niet hebben plaats gevonden zonder dat er mensen, instanties binnen het Amerikaanse establishment bij betrokken waren en dan zeg ik duidelijk dat ze het niet alleen lieten plaats vinden. Wanneer men de voorafgaandelijke stappen gaat onderzoeken zoals de PNAC, de brieven die geschreven zijn naar Clinton door de huidige conservatieve machtshebbers en vele anderen blijkt dat alles goed was voorbereid. Ook gegevens die zijn vrijgegeven over het onderzoek bevestigen het feit dat er ook na de gebeurtenissen allerhande zaken zijn gebeurd om de ware gebeurtenissen te verdoezelen. PS: over PH hoeft U mij niet te informeren, onderzoek naar 9-11 leidt automatisch tot PH, De Reichstag, moord op JfK, de USS Liberty, Oklahoma, ... U hebt echter niet geantwoord op mijn vraag: Wat was de eenvoudigste manier om 9-11 te 'organiseren', van buiten uit (Aq en OBL) of van binnenin (Bush junta)? Denk eens aan de logistieke complicaties die er optreden om zo een evenement op poten te zetten zonder enige medewerking van binnen in?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 28 augustus 2006 om 20:57. |
|
|
|
|
|
#2320 |
|
Minister-President
|