![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorbeelden van wat?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is één van jullie al geconfronteerd geweest met onze zgn censuur of hebben jullie dat gewoon van horen zeggen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() awel van posts die ze aanpassen enzo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik enkel uit goede bron
![]() Kan je in contact stellen, maar dan morgen. Ik moet naar bed toe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Kan niet slapen wegens examenstress voor morgen
![]() Citaat:
![]() Uittreksel uit link 2: Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 29 augustus 2006 om 01:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
M'n posts die gewijzigd werden door de administrator, posts die verwijderd werden, poging tot intimidatie (dreigen met verbanning als ik niet zou stoppen met m'n kritiek op de BUB), enz... Anti-Belgiscistische werden veelal nog door de vingers gezien, maar kritiek op de BUB leidde elke keer tot spierballengerol vanuit de BUB-leiding. Door een technisch mankement viel het forum een week stil, en nadien bleven alle kritische stemmen van het forum weg. Zelf kon ik niet meer inloggen. Op het BUB-forum stond dit bericht nog te lezen van één van de weinige Belgiscisten die nog echte discussies wou voeren met Vlaams-nationalisten, Waals-rattachisten, republikeinen, enz... Citaat:
Een mooi voorproefje van wat het BUB-regime... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nu toe zijn bij ons nog maar twee mensen verbannen (één Vlaming en één Waal ![]() ![]() Enkele berichten zijn tot nu toe ook verwijderd, dit enkel en alleen omdat het zinloze discussies betrof waar niemand iets aan heeft. Net als het moderatieteam van politics.be zorgt ook het BUB-forumteam er graag voor dat de sfeer aangenaam blijft, dit kan niet door ruzies over akkefietjes van 7 pagina's lang. Verder zeg je op ons forum uiteraard wat je wil. Ik hoop dat één en ander nu is opgehelderd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
of moet ik soms alle posts hier plaatsen die door u en de uwen werden verwijderd?
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een echt lachertje terug gevonden http://forum.politics.be/showthread.php?t=54491 Indien je twee talig bent zekkers,hoeveel mensen in je straat zij tweetalig in Vlaanderen? Buiten Brussel en de omringende natuurlijk hé
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 29 augustus 2006 om 15:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Psst, je mag zelfs op ons forum als je geen woord Frans spreekt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vragen over de partij - Questions au sujet du parti ![]() ![]() ![]() [/quote] Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jantje : 29 augustus 2006 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ja? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Valt niet echt te rijmen he. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dit dan eens uit. komt van jullie forum maar dat zal je wel reeds gezien hebben zeker. Valt niet echt te rijmen he.[/quote] Welke naam van die 4 tweetalige subfora begrijpt u dan niet als u slechts één taal kent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg mij eens uit waarom jij schrijft dat er geen woord Frans mag gesproken worden op jullie forum als het forum zelf in het Frans schrijft. En leg mij anders eens uit waarom het slechts twee talig is terwijl er in België DRIE officiele talen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Uw site is ook alleen in 't Nederlands en volgens uw clubke hoort daar een grotendeels Franstalig gebied (Brussel) bij. Is Frans dan een untermenschen-sprache voor u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[/quote] WAT? ![]() Op ons forum heerst absolute taalvrijheid! Het is alleen absoluut niet verplicht om de beide talen machtig te zijn. |
|
![]() |
![]() |