![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is dat!
![]() Mannen maken meer brokken in het verkeer dan vrouwen Mannen maken meer brokken in het verkeer dan vrouwen. Uit een recente studie van verzekeraar Corona Direct blijkt dat de schadekost die mannen in het verkeer veroorzaken, ruim 5 procent hoger ligt dan bij vrouwen. Aantal pk Volgens Corona Direct is het aantal pk van een wagen ook recht evenredig met het testosterongehalte, aangezien vrouwen doorgaans met wagens rijden die een lager pk-gehalte hebben dan die van mannen. 38 procent van de vrouwen rijdt met een auto met minder dan 68 pk, tegenover 18 pocent van de mannen. Aantal kilometers Vrouwen en gepensioneerden kiezen ook vaker dan mannen voor de kilometerverzekering van Corona Direct. De prijs van die autoverzekering hangt af van het aantal afgelegde kilometers en is daarom populairder bij vrouwen en gepensioneerden, twee groepen die doorgaans het aantal gereden kilometers beperken. HLN
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet dat wel. Maar in K&K mag ik toch believertje spelen en artikels citeren die mij goed uitkomen, neen? ![]()
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Nope, dat is slechts een hardnekkig fabeltje. Is niks van aan.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dju, nu had ik de titel van deze topic toch verkeerd gelezen zeker... Ik dacht dat er stond: "Blote vrouwen kunnen niet autorijden"
... en dat klopt, want je komt uiterst zelden blote autorijdende vrouwen tegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Inderdaad klopt dat. Net zoals fluiten in een Vlaams-Brabantse kerk de wilde tijgers weghoudt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() aha, een topic over de germanen.
interessant. *kuch* "ofschoon zij zoo ene groote bevolking uitmaken treft men dezelfde kenmerken aan bij haast alle individuen. vrijwel allen hebben trotsche blauwe oogen en eene gele of rooden haardos. hunne fysieke krachten zijn goed geschikt voor kortstondige aanwending, doch minder voor lange marschen en zwaar verschansingswerk" Vrij naar Tacitus -Germania |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Relevantie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() Mijn vriendin rijdt beter met de auto dan mezelf.
Ze is een brunette....
![]() |
#32 | |
|
![]() Neen. Omdat ze voorzichtiger rijden en minder neigen om de roekeloze snelheidsduivel uit te hangen. Daar zit dus wel een miniem verschil tussen...
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
*Mannen leggen gemiddeld meer kilometers af dan vrouwen Conclusie: mannen lopen meer risico omdat ze in tijd en in aantal meer in de auto zitten Andere van dit soort redeneringen: kinderen met grote voeten zijn gemiddeld beter in wiskunde... ...natuurlijk want kinderen met grote voeten zijn ouder dan kinderen met kleine voeten
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nederlanders zijn een gevaar op de weg.
![]() |
#38 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() De vraag was 'Relavantie'. NIET 'Relevant'. Bijgevolg geen ja-nee vraag.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |