![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deftiger, maar niet minder ondemocratisch zijn de anti-Vlaams Belang ploegen die de gemeente rondtoeren om alle (!) affiches van het Vlaams Belang af te trekken. Ik durf gerust zeggen dat wij zoiets niet doen, en ik kan het weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge zijt genen idioot, Feremans, maar ge valt zo snel door de mand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bovendien wordt het merendeel van de conflicten tussen werkgevers en werknemers opgelost via sociaal overleg. Dit najaar wordt er trouwens een nieuw interprofessioneel akkoord gesloten dat de arbeidsvoorwaarden -en verhoudingen weer voor enkele jaren regelt en veel miserie voorkomt. Het zal u misschien verbazen maar in het merendeel van de bedrijven werken vakbond en werkgever nauw en goed samen in het belang van het bedrijf. Een werkgever is immers gebaat met gemotiveerde medewerkers en de beste manier om voortijdig problemen of bezorgdheden op te sporen verloopt via een syndicale delegatie. Zijn er vakbondsmensen die kwaadwillig of op verkeerde manieren actie voeren? Natuurlijk wel. Moet daarom al het goede werk dat dagelijks verricht wordt weggesmeten worden en iedereen met vakbondsstempel crapull genoemd worden? Driewerf neen. Wanneer we zien dat een bedrijf als Agfa Gevaert uit pure willekeur honderden mensen op straat kan zetten is dat het beste bewijs dat vakbonden nog steeds nodig zijn.
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Parlementslid
|
![]() Een zorgvuldiger formulering zou dan op zijn plaats zijn.
![]() |
#67 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS: Dit alles gezegd zijnde, ben ik ervan overtuigd dat ge enkel en alleen met een spottend en geringschattend discours zult afkomen, en niet de moeite zult nemen enig begrip of enige tolerantie te tonen voor een standpunt dat anders is dan uw eigen vastgeroeste en intolerante dogma's, laat staan er inhoudelijk en rationeel op te reageren. Maar ik heb tenminste mijn mening gezegd. En daarin ben ik voorwaar niet alleen.
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 1 september 2006 om 09:40. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ERLICH : 2 september 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Heel juist Eric, goed gesproken. Ik krijg er verdorie al kippevel van. Al die vreemdelingenhaat en racistische praat... een mens zou al voor minder ziek worden. Alle partijen zouden gewoon verboden moeten worden. Enkel Spirit zou mogen blijven bestaan. Dan wordt Bert Anciaux automatisch verkozen en wordt hij eerste minister. En kan hij eindelijk zijn grootse plannen uitvoeren... Welke? Een paar luchthavens verplaatsen en als het even kan ook Antwerpen en Brussel van plaats verwisselen. Vlaanderen heeft dringend behoefte aan een beetje entertainment in deze droevige en racistische tijden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
stel, uiteraard zuiver theoretisch ![]() hoe kan je nu enerzijds democratisch verkozen zijn en anderzijds je niet aan democratische principes houden ? dat is zoiets als van rechts komen en menen in zijn gelijk te zijn als je de bocht afsnijdt tot op het linkervak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meer zelfs... stel je voor dat ze die partij nu zouden verbieden dan voelen 1 miljoen kiezers zich rechtstreeks aangesproken... een klein percentage heethoofden onder die 1 miljoen is afdoende om een ware revolutie te ontketenen volgens mij zit de schrik daarvoor ook in |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor de rest in daar niks bijzonders aan Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2006 om 23:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op Al Jazheera hebben ze net opgeroepen aan alle westerlingen om zich te bekeren tot de ISLAM.
Zal hier dus rap gedaan zijn met dat racisme. Aan alle Islam likkers, 3 x hiep hoera. Aan al de anderen, ge weet waar we voor staan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() [quote=ericferemans;1932223]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Het eerste is al geen mening maar een misdaad. Het tweede is ook zomaar geen mening maar de overtuiging dat collectief poltieke zelfmoord plegen moet kunnen. Dit is dan waanzin. De mensen die hier, met alle recht en reden, de absurditeit van aantonen en die de adepten ervan terecht als gekken en/of misdadigers aanklagen zot verklaren is allicht een machteloze reactie van onbenullen. Ik heb het genoteerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() [quote=ERLICH;1946637]
Citaat:
De verhouding in getalsterke spreekt tot de verbeelding: 4 procent tegen 96 procent. Een zwaluw maakt de lente niet. Maar het bewijst dat er zwaluwen in het land zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 4 september 2006 om 10:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
We moeten de democratie niet afschaffen, want die bestaat niet in dit land, hier heerst de PARTICRATIE en dat is heel wat anders! En een beetje minder liegen hé kan nooit kwaad, want ge vertelt nogal wat onwaarheden en leugens! |
|
![]() |
![]() |