![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat hoef je ook niet te zien. Ik had het over propaganda van beiden. Niet opgevallen? Heb je geen Che T-shirt of zo ?
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alsof ik een vrouwenzelfhulpgroep ga verdedigen die de opgestoken rechterarm met open hand ga verdedigen als een groep die toevallig dezelfde groet heeft als die van Hitler (of die van de romeinen). Erg pindakaas allemaal. Je probeert er Karel Dillen vandaag de dag nog steeds op te pakken, maar je femi clubje mag gerust het symbool de massamoorderdenaar Stalin nabootsen. |
|
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In propaganda over feminisme zie ik geen graten. Een VNV-er in Duits uniform die de Hitlergroet brengt is zelfs geen propaganda maar een brok Vlaamse oorlogsgeschiedenis.
|
|
#327 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 2 september 2006 om 01:27. |
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Godver zeg. Jullie doen "OOOOH" over een gestrekte arm en hand, maar als jullie het symbool van Stalin zien dan zeggen jullie dat het gewoon een gestrekte arm met vuist is. |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een feministisch black-white symbool dat de groet van het communisme brengt is een brok sovjet geschiedenis. Eentje dat mijoenen doden eiste.
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#331 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed, ik geef het toe. In deze staat is het communisme meer aanvaard dan zijn tegenhanger (die minder moorden op zijn geweten heeft). Maar dat maakt het voor mensen met een kennis van het verleden natuurlijk niet goed.
|
|
|
|
|
#332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is jouw interpretatie.
|
|
#333 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat is meer dan 60 jaar geleden. Vorig jaar hadden de Nachten nog communistische propaganda als thema, schat.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 september 2006 om 01:37. |
|
|
|
|
|
#334 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De argumentatie tapt uit een leeg vaatje, merk ik.
|
|
|
|
|
#336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jij bent gewoon een platte racist.
|
|
|
|
|
#337 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, maar in bepaalde kringen wenst men dat verleden levend te houden.
![]()
|
|
#339 |
|
|
Niet echt, want jij maakt associaties die er niet zijn. Stel dat ik een Belgische vlag uithang, dan ben ik plotseling ook een Leopoldist die de genocide in Kongo steun? Compleet idioot dus.
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er moet een reden zijn waarom vroeger de grootste partij het voor het zeggen had en nu niet. Er moet een reden zijn waarom die partij de grootste is. |
|
|
|