Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 september 2006, 18:01   #21
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
nog zo een en pasen valt tesamen me kerstmis , trouwens heb je dat zelf al aan ne " skin " gezegd of heb je geen b*llen aan je lijf
Voor zover dat die skinhead(s) het zou(den) begrijpen, natuurlijk.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 18:16   #22
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door @BuRnS Bekijk bericht
nog zo een en pasen valt tesamen me kerstmis , trouwens heb je dat zelf al aan ne " skin " gezegd of heb je geen b*llen aan je lijf
Oooooh Communiceren met mentaal achtergestelden gaat te moeilijk om ze zoiets uit te leggen.

Laatst gewijzigd door Zeno! : 2 september 2006 om 18:17.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 18:27   #23
Schavuit
Partijlid

Standaard

Ik vind het spijtig dat je zo'n houding hebt. Omdat het totaal niet overeenstemt met uw eigen ideologie zijn het plots "achtergestelden" en moeten ze volgens u in een instelling zitten.

Ik heb ook niets te maken met skinheads en hun ideologie is ook niet de mijne, maar om hen dan als achterlijk te beschouwen...Zo gaat iedere discussie dood.
Schavuit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 22:19   #24
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
200 betogers in Tienen tegen racisme

Op de Grote Markt van Tienen is omstreeks 14.30 uur een optocht gestart voor gelijkheid en verdraagzaamheid. Er waren zo'n 200 manifestanten.
Aanleiding is het feit dat een 18-jarige Belg van Slovaakse origine vorig week, in de nacht van zaterdag op zondag, zwaargewond werd toen hij en een vriend door een tiental skinheads achtervolgd werden en een minderjarige het slachtoffer vier messteken toebracht.

Van de groep van tien skinheads die bij de feiten betrokken waren, heeft het gerecht er inmiddels vijf opgepakt, twee meerderjarigen en drie minderjarigen.

De Leuvense raadkamer besliste vrijdag de twee meerderjarigen onder voorwaarden vrij te laten, maar het parket ging in beroep zodat ze in de cel blijven. De drie minderjarigen verblijven in een gesloten instelling.

De jongen die de messteken toebracht, gaf inmiddels aan de speurders toe dat hij uit racisme handelde.

Gazet van Antwerpen, 2.9.2006
Het is afschuwelijk wat gebeurd is. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat die eikels zwaar gestraft worden. Zoiets doe je niet. Punt. Toch vind ik het altijd weer typisch wanneer men direct met het racisme-argument komt aandraven wanneer autochtonen geweld plegen op allochtonen en niet omgekeerd.

Hoewel, bij deze was het zeker racisme. Maar geldt dit ook voor de zwarte man die die buschauffeur in elkaar ramde? Ha nee, want die zou gereageerd hebben op racistische uitlatingen... Ja, dag Jan,...
Verhofstadthater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 22:35   #25
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Ik zal aan u is opsluiten
ook voor jou is er plaats in de vergeetput...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 22:40   #26
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Skins werden vroeger ingeschakeld als ordehandhavers voor het VB dus wie zullen we door de straten zien masjeren als fuhrer Dewinter zijn slag thuis haalt
in een samenleving waar het gerecht en de politie zijn werk doet, en waar de inwoners niet gediskrimineerd worden vind een verschijnsel als de skinheads niet plaats...skinheads zijn een symptoom van een zieke maatschappij. Kansloze, hopeloze jongeren die hun wereld verloren zien gaan...woedende, gefrustreerde , verontwaardigde jongeren die zich verlaten en veraden voelen door de overheid...
Oud 2 september 2006, 22:44   #27
pinbag
Parlementsvoorzitter

pinbag's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
in een samenleving waar het gerecht en de politie zijn werk doet, en waar de inwoners niet gediskrimineerd worden vind een verschijnsel als de skinheads niet plaats...skinheads zijn een symptoom van een zieke maatschappij. Kansloze, hopeloze jongeren die hun wereld verloren zien gaan...woedende, gefrustreerde , verontwaardigde jongeren die zich verlaten en veraden voelen door de overheid...
Dus het probleem moet hardhandig aangepakt worden en in een put gegooid worden...

Carlgustaaf volgens mij heb je mijn post een paar postings later niet gelezen...

Ik ben totaal akkoord met wat je zegt, +- maar een represief blind beleid daar sta ik ook niet op te wachten...
Oud 2 september 2006, 22:48   #28
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Oooooh Communiceren met mentaal achtergestelden gaat te moeilijk om ze zoiets uit te leggen.
een pseudo intellectueel stuk pretentie heeft gesproken...gij loopt wel héél hoog op met jezelf hé?Zo een ventje dat uren lang voor de spiegel aan zichzelf zit te prutsen zeker
Oud 2 september 2006, 22:53   #29
carlgustaaf
Banneling

Standaard

[quote=pinbag;1946055]Dus het probleem moet hardhandig aangepakt worden en in een put gegooid worden...

Carlgustaaf volgens mij heb je mijn post een paar postings later niet gelezen...

Ik ben totaal akkoord met wat je zegt, +- maar een represief blind beleid daar sta ik ook niet op te wachten...[/quote]ik evenmin.Het zou mij helemaal niet bevallen als er op elke straathoek een flik staat (bij wijze van spreken).Dikwijls heb ik al gedacht dat de overheid de misdaad met opzet zo ver heeft laten woekeren, dat de mensen uiteindelijk zélf om super-repressieve wetten aandringen.Nét wat er nu aan het gebeuren is dus...
Oud 2 september 2006, 23:14   #30
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Indien ge ook maar iets van het skinwereldtje zou afweten zou je weten dat een groot gedeelte van deze jongeren het Belang en de Winter te soft vinden.
Mijn waarde Garfield,

Vertel mij even: moet ik nu opgetogen of triest worden over het feit dat U het vb en Philippe Dewinter als referentiepunt gebruikt om de zachtheid van skinheads aan af te toetsen? Temperatuur meet je in Celsius, Kelvin of Fahrenheit. Racisme voortaan in Dewinters?

antarktisch,
virmiljoen

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 september 2006 om 23:16.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 september 2006, 23:35   #31
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie haat zaait zal skinheads oogsten. Wat we nu zien is het resultaat van een laks beleid tegenover criminele organisaties zoals het vlaams belang.
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 00:00   #32
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie haat zaait zal skinheads oogsten. Wat we nu zien is het resultaat van een laks beleid tegenover criminele organisaties zoals het vlaams belang.
Aan uwe haat te horen, zullen er nog veel skinheads geoogst worden.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 00:04   #33
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad en het erge voor jullie is dat zij de generaties zullen zijn die jullie in het rusthuis zullen verzorgen. Bij gebrek aan voldoende vlaamse jongens en meisjes is het niet ondenkbeeldig dat FDW door een ibrahim zal gewassen worden.

En er zal niet veel keuze zijn, 't zal ibrahim zijn of wegrotten in uwe pamper
Bazilfunk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 00:08   #34
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Inderdaad en het erge voor jullie is dat zij de generaties zullen zijn die jullie in het rusthuis zullen verzorgen. Bij gebrek aan voldoende vlaamse jongens en meisjes is het niet ondenkbeeldig dat FDW door een ibrahim zal gewassen worden.

Daar zullen dan wel Polen voor moeten ingevoerd worden vrees ik
Oud 3 september 2006, 00:18   #35
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Oh, 't is spijtig voor dien kleinen die ineen getimmerd is, en die muttes die't gedaan hebben moeten zeker aangepakt worden door't gerecht, maar de media die luidskeels loopt te bleiren dat het weeral eens racisme is, en enkele muttes die er't VB bij sleuren helpen ook niet echt.

Als't effectief racisme was zullen we't wel weten als't process gedaan is, dan weten we ook wat de straffen zijn, lopen kankeren haalt niets uit.
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 00:30   #36
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Natuurlijk.
Vlaamse jongens en meisjes van uw slag rekenen liever op Brahim’s om de onaangename werkjes op te knappen, liever blijven ze nog werkloos.
Ge hebt alleen pech dat de Brahim’s dat ook doorhebben en liever gaan zingen dan werken.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 00:34   #37
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je weet duidelijk niet waarover je spreekt. Het fenomeen "skinhead" heeft niks vandoen met "kansloos or whatever". Het is gewoon een hersenloze groep straatvechtertjes, getooid met hakenkruisen en ander fraais, die overal amok maken uit plezier of pure verveling. Desnoods slagen ze op elkaars bakkes bij gebrek aan een opponent.

Laatst gewijzigd door Pietje : 3 september 2006 om 00:35.
Oud 3 september 2006, 00:54   #38
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Je weet duidelijk niet waarover je spreekt. Het fenomeen "skinhead" heeft niks vandoen met "kansloos or whatever". Het is gewoon een hersenloze groep straatvechtertjes, getooid met hakenkruisen en ander fraais, die overal amok maken uit plezier of pure verveling. Desnoods slagen ze op elkaars bakkes bij gebrek aan een opponent.
Perfect te vergelijken met die andere hangjongeren dus, alleen veel minder talrijk en minder op handtassen, mp3 spelers en auto’s gefixeerd.
En ze zijn duidelijk minder racistisch want ze slaan op elkaars bakkes bij gebrek aan een opponent
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2006, 01:01   #39
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Perfect te vergelijken met die andere hangjongeren dus, alleen veel minder talrijk en minder op handtassen, mp3 spelers en auto’s gefixeerd.
En ze zijn duidelijk minder racistisch want ze slaan op elkaars bakkes bij gebrek aan een opponent
Een groot deel van hen is zeer racistisch (zowel wat betreft Joden, Moslims als andere "anders-gekleurden) , en luisteren bij voor keur naar neo-nazibands. Als je met zulke individuen wenst te converseren, Bobke........Je kan er altijd enkele vinden op het Stormfront

Laatst gewijzigd door Pietje : 3 september 2006 om 01:03.
Oud 3 september 2006, 01:31   #40
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Een groot deel van hen is zeer racistisch (zowel wat betreft Joden, Moslims als andere "anders-gekleurden) , en luisteren bij voor keur naar neo-nazibands. Als je met zulke individuen wenst te converseren, Bobke........Je kan er altijd enkele vinden op het Stormfront
.

Laatst gewijzigd door Bob : 3 september 2006 om 01:35.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be