![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Zeno! : 2 september 2006 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() Ik vind het spijtig dat je zo'n houding hebt. Omdat het totaal niet overeenstemt met uw eigen ideologie zijn het plots "achtergestelden" en moeten ze volgens u in een instelling zitten.
Ik heb ook niets te maken met skinheads en hun ideologie is ook niet de mijne, maar om hen dan als achterlijk te beschouwen...Zo gaat iedere discussie dood. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoewel, bij deze was het zeker racisme. Maar geldt dit ook voor de zwarte man die die buschauffeur in elkaar ramde? Ha nee, want die zou gereageerd hebben op racistische uitlatingen... Ja, dag Jan,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() in een samenleving waar het gerecht en de politie zijn werk doet, en waar de inwoners niet gediskrimineerd worden vind een verschijnsel als de skinheads niet plaats...skinheads zijn een symptoom van een zieke maatschappij. Kansloze, hopeloze jongeren die hun wereld verloren zien gaan...woedende, gefrustreerde , verontwaardigde jongeren die zich verlaten en veraden voelen door de overheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Carlgustaaf volgens mij heb je mijn post een paar postings later niet gelezen... Ik ben totaal akkoord met wat je zegt, +- maar een represief blind beleid daar sta ik ook niet op te wachten...
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() [quote=pinbag;1946055]Dus het probleem moet hardhandig aangepakt worden en in een put gegooid worden...
Carlgustaaf volgens mij heb je mijn post een paar postings later niet gelezen... Ik ben totaal akkoord met wat je zegt, +- maar een represief blind beleid daar sta ik ook niet op te wachten...[/quote]ik evenmin.Het zou mij helemaal niet bevallen als er op elke straathoek een flik staat (bij wijze van spreken).Dikwijls heb ik al gedacht dat de overheid de misdaad met opzet zo ver heeft laten woekeren, dat de mensen uiteindelijk zélf om super-repressieve wetten aandringen.Nét wat er nu aan het gebeuren is dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vertel mij even: moet ik nu opgetogen of triest worden over het feit dat U het vb en Philippe Dewinter als referentiepunt gebruikt om de zachtheid van skinheads aan af te toetsen? Temperatuur meet je in Celsius, Kelvin of Fahrenheit. Racisme voortaan in Dewinters? antarktisch, virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 2 september 2006 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Inderdaad en het erge voor jullie is dat zij de generaties zullen zijn die jullie in het rusthuis zullen verzorgen. Bij gebrek aan voldoende vlaamse jongens en meisjes is het niet ondenkbeeldig dat FDW door een ibrahim zal gewassen worden.
![]() En er zal niet veel keuze zijn, 't zal ibrahim zijn of wegrotten in uwe pamper |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, 't is spijtig voor dien kleinen die ineen getimmerd is, en die muttes die't gedaan hebben moeten zeker aangepakt worden door't gerecht, maar de media die luidskeels loopt te bleiren dat het weeral eens racisme is, en enkele muttes die er't VB bij sleuren helpen ook niet echt.
Als't effectief racisme was zullen we't wel weten als't process gedaan is, dan weten we ook wat de straffen zijn, lopen kankeren haalt niets uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse jongens en meisjes van uw slag rekenen liever op Brahim’s om de onaangename werkjes op te knappen, liever blijven ze nog werkloos. Ge hebt alleen pech dat de Brahim’s dat ook doorhebben en liever gaan zingen dan werken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 september 2006 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze zijn duidelijk minder racistisch want ze slaan op elkaars bakkes bij gebrek aan een opponent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 3 september 2006 om 01:03. |
|
![]() |