![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() Kunt ge er een naam opplakken achter dat masker is hij niet zo goed herkenbaar. Moest hij niet voor u herkenbaar zijn, kunt er altijd wel een naam bij fantaseren ik heb de indruk dat ge daar vrij goed in bent. En niet vergeten, ik zit nog altijd te wachten op die foto's. Of bent ge mischien te verlegen om uw praktijken op foto vast te leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De zaak is heel simpel.
Laat het ons eens louter principieel bekijken, onafgezien of het inde realiteit zo is. Gunnen we iedereen dezelfde vrijheden en rechten? Iedereen, dus politici, en muzikanten? Ja? Ok. We gunnen dus iedereen het recht om zijn politieke overtuiging te uiten of te zwijgen. VB'ers en N-Va'ers mogen hun gore ideetjes dus (verbaal) promoten Dan zullen ze er mee moeten leven dat anderen (muzikanten) datzelfde recht, en diezelfde vrijheid gebruiken om iets frissere ideologie of zelfs radicaal tegengesteld gedachtengoed óók te uiten. Iedereen gelukkig? Goed. Tweede recht: gunnen we iedereen het recht op vrije overeenkomst? Ja? Dan moet het Wetterse VB+N-Vamalgaam verdragen dat sommigen met hen geen overeenkomst wil sluiten om liedjes te zingen. Dan moet datzelfde clubje verdragen dat sommigen liever voor anderen zingen, ongeacht de gage. Vrijheid, blijheid.
![]() |
![]() |
#104 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nader order vind ik de VB + N-Va ideologie stuitend, wat mijn goede recht is, ook om dat hier te verkondigen. Citaat:
-Religieuze troep zoals (IJzer)bedevaarten en wakes staan daar al haaks op. -Communautaire onzin zoals verschillende geluidsnormen voor twee landsgedeelten en een stadsstaatje kan je ook al niet rationeel heten. -Ons een Vlaamse republiek voorspiegelen met de identieke democratische manco's als de Belgische staat, dat slikt geen enkel redelijk denkend mens.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of ken jij zo'n voorbeeld ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
btw over wat precies wil je een referendum houden ? Laatst gewijzigd door praha : 2 september 2006 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verkies aan het huidige België te remediëren, daar waar nodig. Dat lijkt mij meer opportuun dan het weggooien mét de voordelen die het biedt, en een Vlaamse staat oprichten met identiek dezelfde manco's, doch zonder garantie op de voordelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
- geluidsnormen : wat de nationalisten daarmee te maken hebben is mij een compleet raadsel. - of een autonome Vlaamse staat dezelfde mankementen zou vertonen als de Belgische is een open vraag. Hetgeen ik wel weet is het feit dat het aantal "onredelijk denkende mensen" met de dag toeneemt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() [quote=Online;1939918]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Insinueer je dat ik dat wou beletten?
Citaat:
Je snapt perfect waar ik het over heb. Citaat:
Zelfs de koning wil er niet naartoe komen, hoewel het ter zijner ere gezongen wordt. Citaat:
Citaat:
De grootste partij CD&V + N-Va huldigt een autoritair-elitair particratisch bestuursysteem waar de burger geen zak in te zeggen heeft. Da's nog tyrannieker dan een koninkrijk met een quasi protocollaire monarch die bestuurlijk nauwelijks beslissingsmacht voorhanden heeft. Citaat:
Ik mag nog moederziel alleen vallen met de ideeën waar ik voor sta: ze blijven een toonbeeld van logica, een schoolvoorbeeld van rationaliteit, een baken van licht in deze donkere tijden. Voor je me pretentie verwijt: ik heb ze zelf niet uitgevonden, andere verlichte geesten waren me voor, ik moest ze maar assimileren en reproduceren.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat je hier dan nog bent? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het heel erg dat vreemdelingen ons hier zomaar zouden kunnen wegpesten. Ik zei dus "zouden". Wat ik bedoel is dat het onaanvaardbaar is wanneer autochtonen moeten wegvluchten uit hun eigen land. Laatst gewijzigd door Stefanie : 2 september 2006 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat had je anders van mij verwacht?
Citaat:
Dn kunnen we zelfs de maan niet meer zien!
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#120 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Sorry, ik insinueer niets. Dat is mijn stijl niet. Kijk, je bent één van de vurigste verdedigers van de vrije meningsuiting op dit forum. Recht voor de raap, met een zeer cassante stijl. Dat waardeer ik. Laten we het zo houden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |