![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 3 september 2006 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor hen was dat het hemelse manna: slachtoffers spelen van het cordon sanitaire. Nu het niet meer bestaat gaan ze het zelf verzinnen. Je moet het maar doen he! |
|
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ja maar er bestaat toch nog zoiets als een "mondeling" CS? Bijna niemand wil een coalitie vormen met het VB.
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Toch raar dat andere partijen dan nog altijd spreken over een "denkbeeldige" cordon sanitair.
|
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Het is een beleidslijn van politiek en media. Je vernauwt het tot iets wat het niet is, teneinde je anti-democratisch karakter te verbergen.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als het van Feremans komt is alles zowat in het vet gedrukt.
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
FF off topic : Jij woont in Borgerhout, je zou denken dat er bijna geen VB-ers meer wonen, door het hoge aantal allochtonen. Hoe komt het eigenlijk dat ik er een hoop allochtonen ken (Islamieten) die ook VB stemmen, vooral de iets oudere generatie dan ? Heb jij daar een verklaring voor ? |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Na hun veroordeling door het gerecht (en door het wereldgeweten) veranderden deze hypocrieten van naam en beweerden aanvankelijk dat ze zich aan de wet gingen houden. Reden voor de andere partijen om het cordon sanitair (dat document dus) niet te hernieuwen tegenover de nieuwe partij. Dit was in feite een kans die het VB kreeg om zich te herpakken, en te voldoen aan minimale fatsoenseisen. Het VB heeft steeds gedaan alsof dit cordon sanitaire nog steeds van kracht was, alhoewel hier geen SPRAKE meer van was; Moest het niet waar zijn, je zou zo'n leugenkampanje bijna niet kunnen VERZINNEN. Het krasse is dat zijzelf de leugen vooral onder hun medestanders verspreidden. Proficiat VB-stemmers: uw partij (VLaams bleit) wint de eerste prijs van het Leugenpaleis. Stem voort op hen en ga dan een nieuw sprookjesboek halen in de bibliotheek (voor het te laat is). |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ericferemans wordt echt betaald door hen (VB) om reclame voor hen te maken volgens mij !
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hebben die allochtonen je niet verteld waarom ze voor het VB stemmen? |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alle kranten doen mee met het VB, tot De Morgen toe. Want ook die krant heeft het nog steeds over het Cordon. De Morgen, een krant van het Vlaams Belang? Feremans vindt alvast van wel.
|
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het moet haast... jezelf zo te kakken zetten, dat doe je niet gratis.
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De jongeren die ik er ken, zijn echt opgesplitst in 3 groepen, ofwel VB, ofwel Groen!, ofwel richting AEL. Als ik dan vroeg, jamaar, het VB is toch racistische partij, lachtten zij dat weg met de zin : 'dat wil de rest ons wijsmaken'. Het leeft toch ook wel onder de allochtonen, ze zijn er toch wel mee bezig. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Partijlid
|
![]() Inderdaad ik woon ook op den Deuzeld, verre van een villawijk.
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ken geen enkele allochtoon die me ooit heeft verteld dat hij/zij voor het VB stemt maar het is misschien wel mogelijk. Persoonlijk acht ik het zeer onwaarschijnlijk dat er veel zijn die dat doen omdat vreemdelingen, moslims, homo's en werklozen vaak de stempel "criminelen, parasieten en profiteurs" op hen gedrukt krijgen door het VB. Een weldenkende vreemdeling zou dus niet voor die partij stemmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#100 |
Partijlid
|
![]() De burgemeester is in elk geval close met Marie-Rose, heb ik al een paar keer mogen aanschouwen. Op de braderij broederlijk bij elkaar, op het folklore festival,..
![]() |
![]() |