![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Partijlid
|
![]() Als het van de lokale cd&v en vld afhangt, breken ze het CS. Eens kijken wat de partijtop gaat doen. Het zal nog spannend worden in Schoten...
|
![]() |
![]() |
#104 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, vermits iedereen (behalve de VB-stemmers zelf) zo overtuigd is, dat het VB bij het besturen voluit onderuit zal gaan wegens niet bekwaam, mogen ze van mij best het doorbreken, voor mijn part de volledig meerderheid halen. Dan zien we na 6j gelijk of het beter is of niet. En kan men ze daarna keihard afstraffen bij de volgende verkiezingen.
Dan zijn we maar 6jaar kwijt, we zijn nu toch al tientallen jaren aan het knoeien. Dus laat ze maar eens bewijzen wat ze waard zijn, een betere 'straf' kan je ze niet geven in mijn ogen. ![]() (En meer plezier kan je mij niet bezorgen, als ze er dan nog daadwerkelijk iets van terecht zouden brengen.) |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De enige manier om het te cordon te doorbreken is VB stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#110 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja,en van de Lanotte is Hans en Freya is Grietje en De Winter is Gargamel,en gij Ti-Ta tovenaar. En alle trouwe kiezers van de VLd,SPa,Cd&v die denken dat ze alleen op hun partij stemmen worden bedrogen,dus wat zegt dat dan van hun leiders? Weet ge Feremans als de geloofwaardigheid van de politiekers gemeten moet worden aan hun uitspraken dan leven we op wolkjes,want dan zijn er geen problemen. Ik was SP.a stemmer en ik kan me niet indenken dat ik ooit de vraag gekregen heb om een stomme partij als SPIRIT genegen te moeten zijn. Als gij nu komt beweren dat ik dan niet belogen geweest ben dan ben je een sprookjesboek op uw eigen,Hans Cristian Feremans.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 3 september 2006 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Is dat nu een vorm van gewone leugenachtigheid of is het volslagen gekte? |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking: CD&V 3 Groen! 2 N-VA 1 Onafhankelijk (?) 2 SP.a 3 VB 9 VLD 3 Bron: http://www.antwerpen.be/eCache/BOR/1...jPTIyMjAz.html |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Een partij speelt martelaar door te beweren het slachtoffer te zijn van iets dat al lang is afgeschaft. Straks gaan ze nog beweren dat ze verbrand worden door de inquisitie. En je gelooft die kerels nog? Nadat ze daarenboven door hun eigen juridisch adviseur voor leugenaars zijn uitgescheten? Alles aan de gasten is fake: - cordon bestaat al jaren niet meer, maar ze "vechten" er tegen: Don Quichotte - ze treuren over het samenspannen tegen hen van het gerecht maar zorgen er zelf voor dat ze hun beroep niet eens kunnen inleiden in Straatsburg... - Ze beweren dat er een geweldige invasie is van buitenlanders, terwijl sinds 20 jaar de grenzen dicht zijn en er ondertussen steeds minder vreemdelingen zijn, en dan nog in totaal maximum 4 procent... Minder dan er geestesgestoorden rondlopen bij het VB. - en ze zeggen op voorhand dat ze het niet zullen kunnen klaren, zelf al zijn ze aan het bewind. Je zou toch van minder in de lach schieten, niet? |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
Zeg eens wat ze zo allemaal hebben aangekaart, gezegd? Hoe groot was hun... aan (af) wezigheid in die raad? We gaan ons hier slap lachen mensen. Er komt geen ZUCHT: wedden? Trouwens, hoe komt het dat we van de honderden blokkerjtes en blokstertjes die verkozen zijn NOOIT iets horen? Alleen van de breedsmoelkikkers? Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 september 2006 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als men de stigmatisering als norm zal aanhouden zullen er zich nog veel keren tegen de traditionele partijen,ge weet wel he het underdoggevoel,dat buikgevoel van ha ge kloot ons,wel dan zullen wij u terug kloten als het keus is. Om dan daarna te moeten vaststellen dat ze onderling en ruim voor de verkiezingen afspraken maken over coalities en plaatskes,terwijl ze er al duizenden hebben weggejaagd naar het VB. Dan zeg ik Eric Feremans ge zijt verkeerd bezig,zelfs al kan het VB mij sociaal en economisch niet boeien en zelfs al maken ze misbruik van de geboden kansen,dan nog moeten Partijen hun achterban niet misbruiken om de macht en de centen en de plaatsjes.
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Borgerhout is geen vlaamse gemeente meer. |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar er is dus gewoon niets verandert! Borgerhout is hetzelfde gebleven als 6 jaar geleden en je kan echt niet de schuld blijven steken op "de anderen". |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Ze kan alleen iets doen als ze de absolute meerdeheid haalt! Die ander partijen zijn eigenlijk veel beter... Wat een grapjassen toch... |
|
![]() |