![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb interessanter dingen om te doen
Laatst gewijzigd door luc broes : 5 september 2006 om 10:37. |
![]() |
![]() |
#442 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#443 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#444 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
M.a.w.: maak er "de erfzonde van het VB" van en ik geef u met plezier gelijk!! |
|
![]() |
![]() |
#445 |
Banneling
|
![]() Op een foto van een Ijzerbedevaart die vorig jaar plaats vond, zag ik dat er grote plakkaten waren aangebracht. Op één van die plakkaten was een grote affiche van VN-leider De Delercq geplakt die met nazi-Duitsland samenheulde.
|
![]() |
![]() |
#446 |
Banneling
|
![]() Het Vlaams Belang vond de IJzerbedevaart echter niet radicaal genoeg en startte met haar 'IJzerwake'.
|
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik was ter plekke op die ijzerbedevaart en heb niks gezien. Wel een paar voorpost en groen-rechtslui, en ene die trots is op zijn vader die oostfronter was, maar die hebben met de ijzerbedevaart op zich niks te maken.
![]() |
#448 |
Banneling
|
![]() OK, we zullen die foto dan eens gaan opzoeken.
|
![]() |
![]() |
#449 |
Banneling
|
![]() Sorry, het betrof niet de IJzerbedevaart maar de 'IJzerwake' die door het Vlaams Belang wordt geörganiseerd.
![]() IJzerwake 22.8.2004 http://www.blokwatch.be/content/view/933/39 |
![]() |
![]() |
#450 |
Parlementslid
|
![]() Ik blijf het een ongelofelijke contradictio in terminis vinden. Groen EN rechts. Nationalist zijn en tegelijk ecologist terwijl iedereen weet dat ecologische problemen per definitie globale problemen zijn. Zien ze zelf die tegenstelling niet?
#451 | |
|
![]() Citaat:
Een bos kan voor een nationalist een esthetische, culturele en historische waarde hebben. Hoe kunnen linkse materialisten daar nu zoveel dichter bij staan? Trouwens, die linkse arbeidersparadijzen waren de meest vervuilende regimes ooit.
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel wat milieubewegingen in Baskenland zijn ook Baskisch-nationalistisch. En wonder boven wonder, naar 't schijnt doen die veel meer constructief werk dan de 'anders-mondialisten' van hier.
En ze zijn toch nog links. Maar niet salonlinks uiteraard, zoals hier. Laatst gewijzigd door Pelgrim : 5 september 2006 om 15:19. |
![]() |
![]() |
#453 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(maar dat hebt u nog snel rechtgezet, zie ik) Laatst gewijzigd door drosophila : 5 september 2006 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
#454 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() links-NATIONALISTISCH meer bepaald.
![]() |
#455 |
|
![]()
#456 | |
|
![]() Citaat:
Ik vond dat ook verkeerd en dom. Ik heb hen dat ook laten weten en was zeker niet de enige. Jij ook, bedankt voor je steun. Ze hebben blijkbaar ingezien dat het verkeerd was, want dit jaar was het in orde. Als de 'Belgen' nu ook nog de Leopold II monumenten en eretekens afschaffen, en als ze ook Wiedergutmachung betalen aan de Kongolezen dan gaan we allemaal in de goede richting. Die Wiedergutmachung moet natuurlijk komen uit het fortuin van ons koningshuis vermits de stamvader Leopold II verantwoordelijk was, en vermits een aanzienlijk deel van het bloedgeld naar hun fortuin vloeide. Het is niet omdat Kongolezen een zwart vel hebben dat de 'Belgen' en het vorstendom dat zo maar mogen vergeten. Een beetje respect is het minste! |
|
![]() |
![]() |
#457 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben voor een gezonde, groene rustige omgeving voor mezelf, mijn familie, de bewoners van mijn straat, mijn stad en mijn land. En ik hoop dat men er in andere landen ook zo over denkt. Daaruit volgen hopelijk internationale verdragen, juist zoals voor alle andere grensoverschrijdende onderwerpen. Waar zit nu die tegenstelling? |
|
![]() |
![]() |
#458 |
|
![]() Is dat geen toeval! Eerst een stortvloed van verontwaardiging, en nu hebben die stoere mensenrechtenverdedigers en verontwaardigde Belgen geen commentaar meer!
Of toch? |
![]() |
![]() |
#459 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#460 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, haal Dolf er nog eens bij. Ik ben er bijna honderd procent zeker van dat in 2007 minstens 28 procent van de vlamingen gaan stemmen op het Vlaams Belang omdat ze Adolf zo goed vonden. En als je dat echt gelooft dan zit je in een vicieuze cirkel die je gewoon met de minuut verder brengt van wat er leeft onder de mensen.
|
![]() |