![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5741 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5742 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jaar 2006: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5735 The Arab League - Deathstar http://www.youtube.com/watch?v=gTbtSTO78Xs Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 17:18. |
|
|
|
|
|
|
#5743 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij zijn intussen al een paar honderd posting naar de verantwoordelijkheid hiervoor te zoeken en analyseren aan de hand van argumenten uit de geschiedenis en andere feiten. Begrijp je het? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5744 | |
|
Banneling
|
Citaat:
'Enkel bij de islam zie je deze smerige tactiek en waarom? Omdat de daders als helden worden afgeschilderd bij de bevolking. Ze mogen op TV komen en al. De status van martelaar is een hele eer binnen deze religie. De moslims moeten zelfs voor de achtergebleven familie zorgen zodat ze nooit nog iets te kort zullen komen.' Paulus. 'Het is de islam. Het is de islam die predikt dat veroverde grond op de ongelovigen nooit meer mag prijsgegeven worden. Want de wereld zal pas echte vrede kennen als zij volledig islamitisch is. Dat leren ze daar. Dat geloven ze daar. Vraag maar aan een moslim.' Paulus. 'Mijn visie in verband met het Midden Oosten is gebaseerd op wat ik leerde aan de theologische faculteit te Leuven.' Paulus (In 'Israël valt Gaza en Libanon binnen' - Bericht nr. 5329) The Arab League - Deathstar http://www.youtube.com/watch?v=gTbtSTO78Xs Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 17:35. |
|
|
|
|
|
|
#5745 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Vervolgens plaats jij een one-liner en je krijgt daarop weer keurig antwoord. Als je geen zin hebt een discussie te volgen bemoei je je er dan ook niet mee. |
||
|
|
|
|
|
#5746 |
|
|
Het antwoord op de vraag wat jij allemaal van mij in je schuif mag steken is zo'n inkoppertje dat ik me er maar niet aan zal wagen....
|
|
|
|
|
|
#5747 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jaar 2006: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5735 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 17:47. |
|
|
|
|
|
|
#5748 |
|
|
Man, het draaien houdt niet op heh? Dat zei ik niet. Er staat zelfs letterlijk in je citaat wat ik wél zei. Denk je nu echt dat iedereen zo slecht kan lezen als jij?
|
|
|
|
|
|
#5749 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor de lezers die willen weten waarover de discussie eigenlijk ging: Jaar 2006 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5735 Een toemaatje voor de liefhebbers: The Arab League - Deathstar http://www.youtube.com/watch?v=gTbtSTO78Xs Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 17:59. |
|
|
|
|
|
|
#5750 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5751 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#5752 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5753 |
|
Banneling
|
In een parlementaire vraag van een Nederlands Kamerlid aan Minister Bot inzake het Midden-Oosten, las ik dat de Nederlandse regering de collectieve bestraffing en intimidatie van Libanese burgers door Israël op grond van artikel 33 van de vierde Conventie van Genève onaanvaardbaar vond en dus veroordeelde.
De Belgische parlementsleden hebben zich bij mijn weten niet over de bombardementen op Libanon uitgesproken. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 19:57. |
|
|
|
|
|
#5754 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5755 |
|
Banneling
|
In een parlementaire vraag van een Nederlands Kamerlid aan Minister Bot inzake het Midden-Oosten, las ik dat de Nederlandse regering de collectieve bestraffing en intimidatie van Libanese burgers door Israël op grond van artikel 33 van de vierde Conventie van Genève onaanvaardbaar vond en dus veroordeelde.
De Belgische parlementsleden hebben zich bij mijn weten niet over de bombardementen op Libanon uitgesproken. |
|
|
|
|
|
#5756 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 6 september 2006 om 22:42. |
|||||
|
|
|
|
|
#5757 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Erg hé, verjaagd worden, je huizen vernield, en dan ook nog beschuldigd worden van agressor te zijn.......
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
|
|
|
|
#5758 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En zijn de Joden na de Arabieren nu ook al beter dan de Indianen ? Ik vind mensen die vinden dat men geen lucht of zon kan bezitten eerder wijs dan achterlijk. Wat baten diplomatieke betrekkingen als men alleen eenzijdig kan denken en handelen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 6 september 2006 om 22:55. |
|
|
|
|
|
|
#5759 |
|
Banneling
|
Het is erg dat er hier inderdaad mensen zijn die, terwijl zij heel goed begrijpen wat er gebeurt, al het mogelijke doen om mensen om de tuin te leiden.
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 6 september 2006 om 23:03. |
|
|
|
|
|
#5760 |
|
Minister-President
|
|
|