![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Partijlid
|
![]() Kom kom, wat een paniek. Dit is niet meer dan een groepje jongeren.
Patrick Janssens zou zelfs zeggen: snotneuzen. Alleen, dezer dagen gaat ge hem dat niet horen zeggen, because: geen tijd. Hij heeft zijn handen vol nu met zijn eigen blonde 'snotneus'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
|
![]() Maar dat geldt dan wel niet voor het Joodse volk volgens jou, want je bent voor de vernietiging van de staat Israël!!!
Laatst gewijzigd door Edina : 7 september 2006 om 16:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat JIJ het allemaal een pot nat vindt, dat het ook zo IS. Ik ben volksnationalist maar moet niks van rassentheorieën weten. Maar goed, ga maar terug hielenlikken bij papa establishment, gefrustreerde nihilist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Keur je daarom automatisch corruptie van deze partijen goed. Heeft niet elke partij standpunten waar je het veel minder op helemaal niet mee eens bent?
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() Hans Van Temsche was ook een snotneus he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar wil ik idd ook graag antwoord op hebben.
![]() |
#268 |
Staatssecretaris
|
![]() Aangezien de joden geen volk zijn zie ik geen reden om ze een land te geven, laat staan een land te laten stelen van de Palestijnen en dit dan te gebruiken voor de zionistische doctrine en als "schuld-afrekening" voor wat er in de geschiedenis gebeurd zou zijn.
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 7 september 2006 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
Je kan moelijk de Joden in zee drijven (alhoewel, ik kan goed begrijpen dat sommigen dat willen als je de onbeschrijfelijke wrede zionistische staatsterreur ziet). Bedoeling van de antizionisten is meestal de creatie van een palestijnse staat met rechten voor de Joden, ofwel een beperkt autonoom joods gebied. Maar NIET de huidige imperialistische en zionistische wantoestanden waar de oorspronkelijke bewoners totaal aan de kant geschoven worden met yankeegeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha neen, hé!
Die niet! Die had namelijk een tante die lid was van het VB! En bovendien was hij, één dag voor zijn racistische moord, skinhead geworden, hé! Dat kan onmogelijk het excuus van 'snotneus' krijgen zoals de ongelukkigen die aangevallen werden door Guido De Moor. Ferremans zal dat maar al te graag bevestigen, nietwaar Feremans?
![]() |
#275 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Maar Vlaanderen daarentegen.... En als ge dan toch bezig zijt: vergeet niet te vermelden dat Jezus Christus vooral GEEN Jood was hé! Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 september 2006 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Staatssecretaris
|
![]() Euhm, ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand de katholieken als volk beschouwd heeft, of de islamieten... Ik zie dan ook geen enkele reden waarom er een uitzondering gemaakt moet worden voor de joden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben en blijf echter een Vlaams-nationalist tot in de kist. Bovendien verschillen onze smaken nogal. Ik vind corruptie, vooral in de mate waarin de rode partijen erin bedreven zijn, veel 'gevaarlijker' voor het land dan het Vlaams Belang.
![]() |
![]() |
#280 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maskers vallen af, om het op zijn "links" te zeggen. |
|
![]() |
![]() |