![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou zeggen dat het wegvegen van zoveel onke-linkse bewegingen eerder jouw gedachtengoed tekent.
![]() |
#322 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die heeft immers Guido de Moor al veroordeeld.
![]() |
![]() |
#323 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook ging het over Joden en Palestijnen en Israël. En dan kom je in nauwe schoentjes: zij hebben hetzelfde probleem als Walen en Vlamingen! Bij hen is het probleem Jeruzalem, bij ons is het probleem Brussel. Ik herhaal mijn vraag: wat wil het VB met Brussel gaan doen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zie enkel dat je geen hartaanval krijgt van zoveel onrechtvaardigheid als ne mens nu geen bommekes meer mag maken en geen wapenhandel mag opzetten, waar gaan we dan naartoe... akkerdjie akkerdjie
![]() |
![]() |
#325 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#326 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
|
![]() Citaat:
Je obsessie met Feremans is erg aan het worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Staatssecretaris
|
![]() Hahaha, er is er een opgenoemd en nu moet je er twee hebben. Straks drie, ... enz. tot we uitkomen op het feit dat een meerderheid van de landen dit niet is: ja inderdaad, het wordt dus tijd dat wij hier verandering in brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
Als je persé complotten wil zien, kan ik dat ook doen hé: een aanslag vlak voor de verkiezingen waarbij het doorbreken van het CS wordt verwacht, waarna iedereen aan moslimterrorisme zou denken, zou natuurlijk een bepaalde partij aan de macht kunnen helpen hé. Ik zou wel eens willen weten wat er in die opeisingsbrief stond die werd gevonden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |||
|
![]() Citaat:
Juicht mensen juicht! De grote verdedigers van het Vlaamsche Nationalisme weten niet wat zij met Brussel gaan doen. ![]() ![]() HET IS OM IN JE BROEK TE DOEN! Maar op een ander is hij wel thuis! Citaat:
Citaat:
"mijn naam is haas" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 september 2006 om 17:30. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeggen dat de datum en het volk dat op het onderzoek is gezet (terwijl den dag voordien men komt klagen dat er geen volk beschikbaar is om het moslimterrorisme te onderzoeken) louter toevallig is, zou ik toch ook niet zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://www.vlaamsbelang.org/index.php?p=21 Ben je te lomp om dit te gaan opzoeken?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
|
![]() Om de één of andere reden geloof ik nochthans dat hij de uitspraak van de rechtbank ook zal aanvaarden als blijkt dat het niet zo is gegaan zoals hij denkt. Bij anderen heb ik daar echter mijn twijfels over. Vreemd hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderzoek was al wel twee jaar bezig (en er waren geen concrete aanwijzingen voor een aanslag).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
|
![]() Citaat:
Kan je het hier eens niet citeren en voorleggen? SUKKEL en maar scholen op stelten zetten, omdat leraren te LINKS zijn... Laatst gewijzigd door ericferemans : 7 september 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Brussel ligt volledig in Vlaams grondgebied, punt andere lijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta er in alle geval niet van de kijken dat je Feremans zo goed begrijpt....
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal hier wel een assisenjury zijn, die zal beslissen (tenzij men nog gauw gauw de grondwet gaat wijzigen).
|
![]() |
![]() |