![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#341 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#342 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Welke feiten? Uw gebrek aan inzicht in de theorie?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#343 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hadden Galilei of Keppler ooit kunnen voorspellen dat de mens ooit sondes naar Mars zou sturen? Kijk naar de tijdsgeest. Had Vesalius ooit kunnen dromen van een CT scan om kankergezwellen te lokaliseren? De pest is jarenlang beschouwd als straf van God, onverklaarbaar en dodelijk, de wetenschap heeft Yersinia pestis kunnen aanduiden als oorzaak, zonder God, zonder bijgeloof of nood aan etherische of spirituele zever. Kijk naar een helikopter. Laat die landen in de jaren 500 nC op een marktplein en laat een hologram van karakters uit Dante's inferno projecteren gevolgd door een atoomexplosie de dag erop, wat denk je dat ze dan gaan zeggen in de naburige steden? Dat alle demonen uit de onderwereld zijn neergedaald. Dat de apocalyps is ingezet. Donder en bliksem als de toorn der goden zijn vervangen door bijna dood ervaringen. So what? Je kunt je blijven wentelen in van die zielige redeneringen. Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 8 september 2006 om 11:04. |
||
|
|
|
|
|
#344 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom willen jullie nogmaals per sé geloven dat die evolutieheorie klopt . De evolutietheorie kan geen enkele toetsing met de wetenschappelijke realiteit doorstaan . Het is telkens : net niet , dus géén wetenschap . |
|
|
|
|
|
|
#346 | |
|
Banneling
|
Tsja,
Citaat:
Nuff said Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#347 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 september 2006 om 11:38. |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 september 2006 om 11:46. |
|
|
|
|
|
|
#349 |
|
Gouverneur
|
@Pindar
Richard Milton, ik had het kunnen weten... Ik had een gerenomeerd wetenschapper gevraagd; met op z'n minst een paar serieuze publicaties, niet het gefrustreerde kneusje van de klas met een crypto-christelijke agenda die vanuit de paleontologie en geologie pseudowetenschappelijke uitspraken doet over evolutiebiologie en alleen in de populaire media zijn ding kwijt kan. Nuff said. Gene'hunter Laatst gewijzigd door genehunter : 8 september 2006 om 11:57. |
|
|
|
|
|
#350 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dat er nog steeds een hoop onbegrip is over de neo-Darwinistische evolutietheorie is mij hier wel duidelijk. Dat komt voornamelijk door onbegrip voor het wetenschappelijk bedrijf in het algemeen. Het is toch maar een theorie’ wordt er hier door sommige forumleden vaak gezegd, niet realiserend dat het een ‘wetenschappelijke theorie’ is en dat in de wetenschap het woord theorie niet hetzelfde betekend als een ‘onbewezen idee’. Een theorie verklaart waarnemingen uit verschillende disciplines en is meestal het bouwwerk van verschillende wetenschappers. Voor de evolutie theorie zijn dat waarnemeningen uit disciplines als: geologie, paleontologie, genetica, anatomie, ontogenie, fylogenie, taxonomie en ga zo maar door.... Een wetenschappelijke theorie staat in de wetenschap zo dicht bij het woord feit dat je het eigenlijk als waar moet aannemen tenzij je al die waarnemingen uit de verschillende disciplines beter verklaart dan de bestaande theorie. Dat haalt de ID/Crea ‘theorie’ bij 'LANGE' na niet. ID/Crea is alleen in staat om de gaten te stoppen met een verklaring die niets verklaart. De ID/Crea ‘theorie’ is alleen daarom al geen levensvatbare theorie daar het zo is dat de gaten in de evolutie theorie over tijd alleen maar kleiner zijn geworden. M.a.w, ID'ers/Crea's delven ( bewust/onbewust ) hun eigen graf (God).
|
|
|
|
#351 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het enige wat telt is of de argumenten klopppen. Jij hanteert hier een autoriteits argument. Of wil je alleen afgaan op titels? Dan kan ik je vertellen dat je erg dom bezigbent Of draag je Einstein ook op handen?? Ik hoop het niet Er zijn veel grotere genieen zonder maar enige titel!!! Nuff said (kopieren wijst op verdrongen bewondering Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 september 2006 om 12:00. |
|
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Je reactie spreekt boekdelen gewoon. |
|
|
|
|
|
|
#353 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hou toch op! Ik heb zelf een wetenschappelijke opleiding (psychologie en wis/natuurkunde) en na jaren onderzoek ben ik er aardi achter dat ze 'ons' bedonderen! Zo is de 'wetenschap' een afspiegeleing van de doctrines in de hogere lagen van de vrijmetselaarij! Maar goed, als je je daar in wil verdiepen moet je de NWO thread eens lezen. en Ga bv dit eens lezen: Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#354 | ||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ik houd me echter aan de feiten. En die wijzen onmiskenbaar aan dat er veel meer aan de realiteit is dan wat de maintream wetenschap zegt. Hier enkele boeken (niet dat ik denk dat u ze ooit zal lezen maar ik geeft ze toch maar). ![]() http://www.amazon.com/Holographic-Un...e=UTF8&s=books Citaat:
![]() http://www.amazon.com/Twenty-Cases-S...e=UTF8&s=books Citaat:
![]() http://www.amazon.com/Mind-Trek-Expl...e=UTF8&s=books Citaat:
![]() http://www.amazon.com/Life-After-Inv...e=UTF8&s=books Citaat:
|
|
|
|
|
#355 | ||
|
Banneling
|
over titels? indirect hier:
Citaat:
of niet? Moeten ze nu wel een gerenomeerd wetenschapper zijn?? Dus met titels? of niet??????????????????????? En Citaat:
-> Exodus: Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 september 2006 om 12:08. |
||
|
|
|
|
|
#356 | |||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zo gefrustreerd? 2xGeflest? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 8 september 2006 om 12:12. |
|||
|
|
|
|
|
#357 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik probeerde serieus te discussieren hier, mijn fout! Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#358 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het valt op dat hoe langer hoe meer akademisch geschoolden afstand doen van de evolutietheorie . |
|
|
|
|
|
|
#359 | ||
|
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#360 | ||
|
|
Citaat:
|
||
|
|
|