![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#361 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#362 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#363 |
|
|
Met Genehunter valt niet serieus te discussieren. Iemand die opvallend holder de bolder gaat met moeilijke woordjes om zijn kennis tentoon te spreiden, pocht met zijn academische studie, zegt dat je niet moet proberen te discusieren met hem omdat hij 5 jaar ervaring heeft in zijn vak, anderen zielig noemt omdat ze een andere mening hebben, etc... daar kan je geen serieuze discussie mee voeren.
|
|
|
|
#364 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is echt niet anders dan een geloof, zoals gezegd afkomstig uit de hogere regionen van de vrijmetselaarij. ![]() Deze is ook zeer intressant: ![]() En tsja , veel 'gerenommeerde' academici zijn hogere graads vrijmetselaars, en dienen een aparte agenda! Namelijk om ons wetenschappelijk in het duister te houden en tegelijkertijd ons de illusie te geven dat de 'wetenschap' objectief is! Nuff said Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#365 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Minister
|
Citaat:
Is altijd wel leuk hoor, om bijvoorbeeld ID'ers/Crea's zich in allerlei bochten te zien wringen om zaken toch in hun voordeel te verklaren. Dateringsmethoden van wetenschappers waarmee aangetoond wordt dat de Aarde ouder is dan 6000 jaar? Werken gewoon niet goed. Fossielen? Neergelegd door God om ons geloof te testen. Dinosaurussen? Uitgestorven bij de zondsvloed. Etc. Etc. Het heeft soms ook wel iets komisch eigenlijk.
|
|
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
echt goed is! (btw Fluoride is afkomstig van afval van het Manhattan project!) Ik had onderzoeken bij me die konden staven wat ik zei. Hij wilde ze niet zien en had ze niet nodig want hij had 5 jaar studie achter de rug Ja ja, en zeker niet gezien welke bedrijven zijn studie betaalde??????? Helaas wetenschap is er om de mensen , de wetenschappertjes, dicht te spijkeren. Ik heb het al zo vaak gezien. In het begin geloofde ik het zelf ook niet, maar hierboven wordt ik voor de zoveelste maal bevestigd! jammer my two cents Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Zelfs in het seminarie moet je daarmee niet afkomen.
|
|
|
#369 | ||
|
|
Citaat:
Volgens jou is er dus een goddelijk plan, en is alles door een intelligente entiteit gemaakt, deze stelling lost de vraag "waar komt alles dan vandaan?" niet op, en brengt op zich ommiddelijk 2 andere vragen met zich mee. 1: Waar kwam die entiteit vandaan? 2: Waarom zou een wezen met zulke krachten ons maken, en zich zelf maar met ons bezig houden? Gezien dat een menselijk leven voor zo'n entiteit zo onbenullig zou zijn, en sneller voorbij dan wat wij als een seconde waarnemen. Daar komt het op neer, als je de big bang theorie, de evolutietheorie & abiogenesis theorie verwerpt, dan moet je, als je echt een antwoord wil weten op het leven, deze vragen ook stellen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#370 |
|
Gouverneur
|
Zeg beste vriend, ik heb in de voorgaande 5 pagina's geprobeerd inhoudelijk te discussieren. Je hebt nog geen enkele van mijn argumenten kunnen weerleggen. Je begint gewoon over iets anders. Ik heb zelfs de moeite gedaan je gebrekkige kennis van de evolutietheorie bij te schaven en te corrigeren. Zonder succes. Het enige wat je doet is onwetenschappelijke pulp literatuur citeren en elke mening als gelijkwaardig beschouwen. Sorry dat ik op een bepaald moment ophou, als je blind wil blijven, dan kan ik je niet leren zien.
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Banneling
|
Citaat:
officiele wetenschap zegt zo maar klopt?? Ik wist het ook niet, maar de 'wetenschap' heeft net als alle andere zaken een 'verborgen agenda' zie bv de boeken hierboven Maar de PR van deze instituten heeft zijn werk goed gedaan Begrijp me goed, ik ben niet tegen 'echte' wetenschap Maar vertel mij eens waar ze die momenteel beoefenen? Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 8 september 2006 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Banneling
|
Uit het simplisme dat fossielen gevonden zijn meent u dat we van de aap of aapachtige afkomstig zijn ?
|
|
|
|
|
|
#373 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#374 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En hoe kun je het in godsnaam pulp literatuur noemen als je er nog geen jota van gelezen hebt? Dat is toch tering irrationeel??????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????? Of ga je die boeken bestellen?????????? Dag ik al Jij bewijst mij alleen maar mijn stelling! Overigens was ik er vroeger ook zwaar van overtuigd (klinkt beetje religieus he? Maar als je gaat spitten blijft er geen spaan van heel Maar jij wil blijkbaar niet spitten, maar spugen Jammer , zei ik al Dag Pin d'Ar |
|
|
|
|
|
|
#375 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#376 | ||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Amon_Re : 8 september 2006 om 13:08. |
||||
|
|
|
|
|
#377 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 8 september 2006 om 12:49. |
||
|
|
|
|
|
#378 | |||
|
|
Citaat:
Jij pleit zomaar even voor een ondermijning van het volledige wetenschappelijke process. Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#379 | |
|
|
Citaat:
Bovendien is het geen tunnel van licht, maar een wezen van licht dat ze aan het einde van een soort tunnel tegenkomen. Dit wezen sluit hun in en geeft hun een overzicht van hun leven, + alle emoties in hunzelf en zelfs dat van anderen tijdens hun leven. Mensen zonder hersenactiviteit hebben dit ook, en dit kan de wetenschap niet verklaren.
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Banneling
|
[quote=Amon_Re;1964807]
Citaat:
dunkt . Als het niet in hun kraam past zijn hun tegenstanders simpele gelovigen . Laatst gewijzigd door Kaffer : 8 september 2006 om 13:11. Reden: schrijffoutje |
|
|
|
|