![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voel je het vuurtje al smeulen? Lekker hé, doen alsof je neus bloedt!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen gezeik, gewoon de feiten. Gisteren op TV werd het Belang duidelijk gelinkt door een Blokwatch-medewerker aan deze gasten. Ik vraag het je nogmaals: bewijzen! Filmen ze iedereen die op die hele grote meetings aanwezig waren? Spelen ze privé-militie? Van de politie kunnen ze het niet weten, dus waar halen ze dat? Ik distantieer me volledig van zo'n schorem, maar eis het recht op informatie die mij wordt verzwegen. Waar zijn de bewijzen dat de suggestieve mediaberichten niet uit de lucht zijn gegrepen?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat sla je nu weer allemaal uit je botten. Retoriek is niet je grootste talent hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#669 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kan je vervolgens ook eens concrete bewijzen leveren voor alle verdachtmakingen die je al loosde tegenover elkeen die je extreem-linkse, pro-moslimfundamentalistische visie niet deelt. Of uw excuses uiteraard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wacht, ik probeer het even op een lager niveau. Als de hele stoute meneren die aanslagen wilden plegen nou al vrijkomen, zou het dan kunnen dat het gerecht zich ietwat excessief te buiten is gegaan aan overdrijving? Begrijp je dat beter, of is jouw niveau van retoriek zelfs daar nog niet tegen bestand?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 8 september 2006 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
wat denken jullie van gerolf ananas? vlaams behang? morelleke forelleke? grappig he? tuurlijk niet....
![]() |
![]() |
#674 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja Khonnor, maar dat hebben ze echt wel geleerd van de Vlaams-Behang-adepten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat denken sommigen niet... sommige kiezers ZIJN idioten
![]() |
#677 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat denk je van een afkorting van jouw naam. Khon. Het best op z' Frans uitgesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Europees Commissaris
|
![]() Als dergelijke uitlatingen een maat moeten zijn voor je eigen intelligentie, vrees ik het ergste.
![]() |
![]() |