Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 september 2006, 18:37   #821
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Yeah, en de reden waarom heb ik een paar bladzijden eerder vermeld. Ik doe niets anders dan de linkse vleesgeworden bloedhonden te copiëren als ze zich weer eens geroepen voelen om moslimextremisten en -criminelen te verdedigen, te minimaliseren, te vergoeilijken en goed te praten. Het enige verschil is dat ik een marginaal groepje van verdachten heb uitgepikt, die misschien van hetzelfde criminele kaliber zijn als de standaard moslimterrorist, maar die de onvergefelijke misdaad hebben begaan er een andere politieke kleur op na te houden.
Ik geef ze een koekje van eigen deeg, dat ze uiteraard niet kunnen smaken. Ik confronteer hen via een spiegel met hun eigen hypocriete ik.
Wel veel plezier en ik hoop dat u onderweg nog zo eens een "bietekwiet" met een bommetje tegenkomt.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:38   #822
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat belet je om snel klacht neerleggen bij het CGKR en aan de SPA te vragen om bij haar volgende muilkorfwet (verbod op vereniging) te voorzien dat op dit forum nog enkel linkse vleesgeworden bloedhonden hun mening mogen verkondigen? Alé hup, haast je, ... anders terug naar je hondenhok.
Hoeveel terreuraanslagen moet extreem rechts voorbereiden voor we hen gaan verbieden?
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:40   #823
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Echt typisch. Onze eigen terroristen worden afgedaan als deugnieten en geminimaliseerd. Ik citeer het vlaams belang op hun website
Het lijkt wel of ze spreken over hun kinderen die betrapt zijn op het roken van een joint. Waar is de taal naartoe van wolven en roofdier? Vlaamse terrorsiten zijn niet meer dan "geflipte bietekwieten". Mijn bomma noemde mij vroeger veel nen bietekwiet maar nooit een wolf of een roofdier.
daar doen ze zichzelf geen verdienste mee. en de federalisten maken er dankbaar gebruik van.
De vlaamse zaak wordt helaas weer eens besmeurd...

Dit minimaliseren werkt alleen maar averrechts.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:41   #824
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Hoeveel terreuraanslagen moet extreem rechts voorbereiden voor we hen gaan verbieden?
Nooit volgens sommigen. Laat de deuren naar moslim extremismen en neo-nazi's met bommen maar openstaan.
Te denken dat de hoofdverdachte op enkele km's van bij mij woont....
Oud 8 september 2006, 18:42   #825
ericferemans

Standaard

Citaat:
Yeah, en de reden waarom heb ik een paar bladzijden eerder vermeld. Ik doe niets anders dan de linkse vleesgeworden bloedhonden te copiëren als ze zich weer eens geroepen voelen om moslimextremisten en -criminelen te verdedigen, te minimaliseren, te vergoeilijken en goed te praten.
Vanger: ik daag je uit van hier een tekst te vinden waarbij linksen terrorisme, welke vorm dan ook gaan verdedigen, minimaliseren of vergoelijken!
Dat zal je niet lukken.
Het enige wat links gedaan heeft is er op gewezen dat er geen linkse aanslagen waren, dat er geen islamitische waren, en dat er op dit moment een grote bende reeële Vlaamse terroristen, hierbij nog eens moreel gesteund (alleen moreel???) door een partij rustig zich voorbereiden op een terroristische aanslag.
Terwijl onze regering op islamieten zat te loeren gaf ze haar kazernes cadeau aan extreem rechts.
Sorry: maar dat is de realiteit: wat jij zegt is zuivere fantasie en oproerkraaierij. Het wordt tijd dat de leugens ophouden: ze schijnen te veel effect te hebben.
Bestrijd het terrorisme? Begin bij jezelf!
Oud 8 september 2006, 18:44   #826
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Wel veel plezier en ik hoop dat u onderweg nog zo eens een "bietekwiet" met een bommetje tegenkomt.
Het risico op een bommetje van allah akbar bietekwiet is veel groter.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:44   #827
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie Bekijk bericht
een maand voor de verkiezingen ...
yep.....zo zie ik het ook....

Lijkt een beetje op de "geplande grote aanslag op vliegtuigen" in Groot-Brittanie nu de Labour regering vol zit met relletjes en de kritiek op het Buitenlands beleid groeit......steekkaartenbakje open...en de "politiek meest geschikte" bedreiging grootschalig aanpakken....

Extreem-rechts in Vlaanderen (alleszins 20 man brrrrrrrr,en wel 300 man op concerten brrrr) moet "dringend" eens aangepakt worden

kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:45   #828
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoeveel terreuraanslagen moeten er nog door moslimextremisten gepleegd worden alvorens de islam te verbieden?
Oud 8 september 2006, 18:45   #829
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Vanger: ik daag je uit van hier een tekst te vinden waarbij linksen terrorisme, welke vorm dan ook gaan verdedigen, minimaliseren of vergoelijken!
Dat zal je niet lukken.
Het enige wat links gedaan heeft is er op gewezen dat er geen linkse aanslagen waren, dat er geen islamitische waren, en dat er op dit moment een grote bende reeële Vlaamse terroristen, hierbij nog eens moreel gesteund (alleen moreel???) door een partij rustig zich voorbereiden op een terroristische aanslag.
Terwijl onze regering op islamieten zat te loeren gaf ze haar kazernes cadeau aan extreem rechts.
Sorry: maar dat is de realiteit: wat jij zegt is zuivere fantasie en oproerkraaierij. Het wordt tijd dat de leugens ophouden: ze schijnen te veel effect te hebben.
Nagel op de kop
Oud 8 september 2006, 18:46   #830
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:

Oud 8 september 2006, 18:46   #831
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het risico op een bommetje van allah akbar bietekwiet is veel groter.
Vergoeilijkt u de neo nazi's maar verder. Zegt meer over u dan wat dan ook
Oud 8 september 2006, 18:48   #832
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Vergoeilijkt u de neo nazi's maar verder. Zegt meer over u dan wat dan ook
Ik vergoeilijk niemand. Ik doe aan statistische kansberekening.
Oud 8 september 2006, 18:49   #833
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat zal je niet lukken.
Vooralsnog is iedere verwijzing naatr de Belgische Strijdkrachten als "kweekvijver van extreem rechts" een onvoorstelbare overdrijving....

Men heeft zelfs nog geen "militaire" (ie gestolen) wapens gevonden bij die extreem-rechtse stouterds,waarvan inmiddels de helft alweer los loopt.....

Het domein van Leopoldsburg is blijkbaar nogal "open",iedereen kan daar "gevaarlijke picknicks" organiseren buiten medeweten van de militaire autoriteiten....(kelt heeft daar 21 jaar geleden,gepakt en gezakt in modieus olijfgroen "rondgetsjoold" als deel van zijn opleiding en kan getuigen dat de domeinen vrij groot zijn)

zwaar zwaar overroepen......het zal eindigen op "illegaal wapenbezit" voor enkele verdachten...en vooral.....een verdachtmakings-sfeertje naar "bepaalde politieke partijen"....
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 september 2006, 18:50   #834
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
daar doen ze zichzelf geen verdienste mee. en de federalisten maken er dankbaar gebruik van.
De vlaamse zaak wordt helaas weer eens besmeurd...

Dit minimaliseren werkt alleen maar averrechts.
eeeuuuh: de federalisten????
Oud 8 september 2006, 18:51   #835
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pinbag Bekijk bericht
Ben je niet akkoord met de huidige regering, dan ga je stemmen op de "partij van je keuze " en plan je niet een aanslag om iedereen het leven zuur te maken...
En als je niet akkoord bent met de huidige oppositie kan je nog altijd concertjes plannen tegen
Oud 8 september 2006, 18:51   #836
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht

zwaar zwaar overroepen......het zal eindigen op "illegaal wapenbezit" voor enkele verdachten...en vooral.....een verdachtmakings-sfeertje naar "bepaalde politieke partijen"....
Ze waren er zelf als eerste bij om afstand te nemen. Voor de rest heb ik er niet veel van gehoord. Vertelt meer over hen dan over de rest

Laatst gewijzigd door Kay_ : 8 september 2006 om 18:52.
Oud 8 september 2006, 18:53   #837
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat ze eerst echt een concreet plan hebben voor een aanslag dan; je klinkt bijna net als Bush
Oud 8 september 2006, 18:53   #838
ericferemans

Standaard

Citaat:
Twee maar? Da's wat anders dan die 100den moslimterroristen die jij zo graag verdedigt, vergoeilijkt, knuffelt. Is je stock deze week even op ?
Geef één voorbeeld waar een linkse een moslimterrorist verdedigde, gergoelijkte, knuffelde. Geef me ook eens een voorbeeld van moslimterrorisme hier in Belgie van het formaat dat de staat wil aanvallen, dat legerkazernes gebruikt om te oefenen, dat bommen klaar heeft staan, waarvan de opeisbrieven klaarliggen en die daarenboven contacten onderhouden met een linkse partij en er "gezinsdagen" mee inrichten.
Eén voorbeeld is genoeg!
Oud 8 september 2006, 18:53   #839
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest Bekijk bericht
En als je niet akkoord bent met de huidige oppositie kan je nog altijd concertjes plannen tegen
Oh ja, die nieuwigheid in het linkse indoctrinatiespel.
Oud 8 september 2006, 18:54   #840
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Geef één voorbeeld waar een linkse een moslimterrorist verdedigde, gergoelijkte, knuffelde. Geef me ook eens een voorbeeld van moslimterrorisme hier in Belgie van het formaat dat de staat wil aanvallen, dat legerkazernes gebruikt om te oefenen, dat bommen klaar heeft staan, waarvan de opeisbrieven klaarliggen en die daarenboven contacten onderhouden met een linkse partij en er "gezinsdagen" mee inrichten.
Eén voorbeeld is genoeg!
Niet te vergeten dat ze over honderden oorlogswapens beschikten, kogelvrije vesten, gasmaskers,...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be